Ergenissen bij supermarkt

04-03-2015 20:06 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van "onbelangrijk, maar toch even lekker zeuren"... Heb me net kapot geërgerd bij de supermarkt! Stond netjes in de rij bij de kassa te wachten totdat ik mijn spullen op de band kon zetten, met nog twee wachtenden voor me. Komt er achter mij een man staan met een kar vol boodschappen. Op dat moment gaat de kassa naast ons open, de kassiere zegt dat de volgende aan de beurt is en ja hoor... mijnheer racet als een gek met zijn kar naar die kassa en gaat doodgemoedereerd zijn kar staan uitladen zonder op of om te kijken. Ik vind dat zo aso!



Lijkt me toch niet meer dan normaal dat je op zijn minst degene die voor je staat vraagt of hij of zij naar die kassa wil of ligt dat nou aan mij?



Naar aanleiding hiervan vraag ik me wel af of er nog meer mensen zich ergeren aan andere mensen in de supermarkt. Barst los zou ik zeggen
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me aan iedereen dus ben geen goed voorbeeld denk ik



Ik erger me vooral aan mensen die niet opschieten. En vandaag kwam er achter mij een meisje staan met twee blikjes Red Bull. Ik had aanzienlijk meer en voel me dan min of meer verplicht diegene voor te laten gaan. Was inwendig gewoon bijna boos dat ze zo nodig achter mij moest komen staan Andersom stond ik vorige week bij de Aldi met 1 artikel en voor mij vader en zoon met de hele weekboodschappen voor het hele gezin. Ik kon netjes wachten met mijn ene artikel.



Afgelopen zondag bij de AH iemand achter me die stonk naar oud zweet. Gadverdamme, dat vind ik zo asociaal. Ik ging bijna over mijn nek en het was ook kei druk. Was daarna helemaal chagrijnig van de drukte maar vooral van die afschuwelijke stank.
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 04 maart 2015 @ 20:08:

Ik erger me aan iedereen dus ben geen goed voorbeeld denk ikHaha.. Dat is inderdaad lastig.
Heel irritant inderdaad. Waar ik me ook aan erger zijn mensen die alles opvreten bij de Dirk. Die hebben vaak van die proefhapjes liggen en sommigen blijven gewoon dooreten. Laatst 1 die alle stukjes chocolade in de vingers nam om te bekijken en weer teruglegde als het niet lekker genoeg leek. Bah!
Alle reacties Link kopieren
Ik had er wat van gezegd. Kan me er ook dood aan ergeren, aan zulke figuren.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Nou ik had laatst hetzelfde bij de kruidvat! Alleen was degene achter mij zelf een kruidvatmedewerkster die net klaar was en graag naar huis wilde. Dus maar even snel geholpen door haar collega en daar achter vormde zich binnen een seconde een rij. Zooooooo boos was ik daarna dat ik er niks van gezegd had haha. Heb het nu soort van een plekje kunnen geven😁
Alle reacties Link kopieren
Action is geen supermarkt, maar ik heb een hekel aan de drukte in die winkel. De formule is simpel en slim en goedkoop. Dat trekt veel mensen.

Ik ga er toch heen als ik een verrassingspakket (relatiegeschenk) ga samenstellen voor een of meerdere klanten.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Daarom sta ik nooit meer in de rij onze appie heeft van die zelfscanners. IDEAAL.



Waar ik me wel aan erger: moeders/vaders/rollatoroudjes die hun geval op wielen (met of zonder kind erin) gebruiken als een soort tank, met blauwe schenen als gevolg
Alle reacties Link kopieren
Wilde een emoticon doen en toen postte het forum het bericht meteen... Vandaar de edit. Overigens is mijn grootste bron van ergernis de apotheek. Die medewerksters hebben echt nog nooit van doorwerken gehoord, het minimale aantal balies open terwijl het stampvol zit en dan zijn er altijd mensen die denken dat het aan de balie een gezellig theekransje is en die hele gesprekken van een kwartier aanknopen met de apothekersassistente.



Vervolgens ben je bij God's gratie eens een keer aan de beurt en moeten ze je medicijnen nog 'klaarmaken' en dan kun je na een half uur wachten aan de balie nog eens een kwartier wachten...



Sorry, off-topic!!
Oh ja dat vind ik ook echt heel irritant!



Maar ook mensen die een 'gezellig' bijkletsuurtje houden midden in het pad en vervolgens boos kijken als je netjes vraagt er langs te mogen.



Mensen met enorm volle karren die iemand niet voorlaten met 1 product...



Oh men ik kan denk ik uren doorgaan ;)



Meestal probeer ik het te verzachten door zelf heeeeeel overdreven vrolijk te doen als het heel druk is ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:gismo72 schreef op 04 maart 2015 @ 20:10:

Heel irritant inderdaad. Waar ik me ook aan erger zijn mensen die alles opvreten bij de Dirk. Die hebben vaak van die proefhapjes liggen en sommigen blijven gewoon dooreten. Laatst 1 die alle stukjes chocolade in de vingers nam om te bekijken en weer teruglegde als het niet lekker genoeg leek. Bah!Oh nee, dat is ranzig! Maar van die vreters zijn inderdaad ook irritant. Je ziet ze gewoon loeren en ze wel meerdere keren bij die gratis (dat is het natuurlijk) hapjes staan graaien.
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me aan kinderen die zo'n sleepmandje (weet je wel, zo'n mandje op wieltjes met een lang hengsel eraan) mee krijgen en daar dan mee gaan lopen rennen, zodat je dat ding tegen je schenen krijgt. Of moeder die het normaal vinden dat hun kind een stepje o.i.d. mee naar binnen nemen waar ze mee door de gangpaden gaan racen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Dat is inderdaad superaso van die man. Dat is ook wel een taak van de cassiere om er op te letten dat dat fatsoenlijk gaat. Ik had overigens zelf echt m'n mond niet gehouden tegen die man. Ik zou het niet gepikt hebben.
Nooit met haast boodschappen doen.



Ik blijf in het geval waar jij het over hebt altijd gewoon staan waar ik sta en ben meestal dan juist sneller aan de beurt omdat de mensen voor me juist snel uit de rij stappen.



Ik erger me soms aan mensen die erop staan dat ik voor ga als ik maar 1 ding heb, erg vervelend als andere hun haast op mij projecteren.
Alle reacties Link kopieren
Het is mij ook wel eens gebeurd maar dan zeg ik luid en duidelijk dat ik toch echt voor die MENEER of MEVROUW ben



Ik sta ook niet voor mijn lol een eeuwigheid in de rij. Het komt gelukkig niet vaak voor maar de keren dat .... zeiden andere ook meteen dat het aso was.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Dewerelddraaitdoor1 schreef op 04 maart 2015 @ 20:11:

Nou ik had laatst hetzelfde bij de kruidvat! Alleen was degene achter mij zelf een kruidvatmedewerkster die net klaar was en graag naar huis wilde. Dus maar even snel geholpen door haar collega en daar achter vormde zich binnen een seconde een rij. Zooooooo boos was ik daarna dat ik er niks van gezegd had haha. Heb het nu soort van een plekje kunnen geven😁Kan het me het zoooo goed voorstellen. Knap irritant, ja!
quote:baan68 schreef op 04 maart 2015 @ 20:13:

[...]





Oh nee, dat is ranzig! Maar van die vreters zijn inderdaad ook irritant. Je ziet ze gewoon loeren en ze wel meerdere keren bij die gratis (dat is het natuurlijk) hapjes staan graaien.Laatst ging een vrouw uitgebreid staan koffiedrinken bij de schaal chocolade....
Alle reacties Link kopieren
quote:z-u-s schreef op 04 maart 2015 @ 20:12:



Waar ik me wel aan erger: moeders/vaders/rollatoroudjes die hun geval op wielen (met of zonder kind erin) gebruiken als een soort tank, met blauwe schenen als gevolg
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Alle reacties Link kopieren
quote:z-u-s schreef op 04 maart 2015 @ 20:12:

Daarom sta ik nooit meer in de rij onze appie heeft van die zelfscanners. IDEAAL.



Waar ik me wel aan erger: moeders/vaders/rollatoroudjes die hun geval op wielen (met of zonder kind erin) gebruiken als een soort tank, met blauwe schenen als gevolg Jaaaas! En je dan quasi onschuldig aankijken als ze net het vel van je enkels hebben afgeschraapt! Oeps sorry... Jaja
Alle reacties Link kopieren
[quote]blue_lagoon schreef op 04 maart 2015 @ 20:13:

Wilde een emoticon doen en toen postte het forum het bericht meteen... Vandaar de edit. Overigens is mijn grootste bron van ergernis de apotheek. Die medewerksters hebben echt nog nooit van doorwerken gehoord, het minimale aantal balies open terwijl het stampvol zit en dan zijn er altijd mensen die denken dat het aan de balie een gezellig theekransje is en die hele gesprekken van een kwartier aanknopen met de apothekersassistente.



Vervolgens ben je bij God's gratie eens een keer aan de beurt en moeten ze je medicijnen nog 'klaarmaken' en dan kun je na een half uur wachten aan de balie nog eens een kwartier wachten...



Heel herkenbaar!

Ik bestel alles in 1 keer.

Waar ik me ook aan erger is dat het zoo langzaam gaat.Waarom geen persoonlijke kluisjes met code zodat ze het van te voren kunnen klaarmaken en ik met 1 minuut weer er weg kan?

Ook irritant is als je een voorraadje paracetamol wil aanleggen, ze zelfs durven te vragen om een recept
ik erger mij dat als het al druk is, mensen (meestal vrouwen) midden in het gangpad hun privéleven met elkaar staan te bespreken en giga in de weg staan.

Net als mensen dan midden in een gangpad hun winkelkar parkeren en 3 schappen verderop artikelen aan het uitzoeken zijn.
Ik erger me aan mensen die via hun kind contact willen maken en heel erg aanwezig zijn. Dat ze bv zeggen: "Wat zeg je?Ja, die melk heeft de koe net gemaakt ja, haha" en mij dan blij aankijken van: "Zeg er ook eens wat van". En dat dan de hele winkelronde door. Of mensen die staan te neurieen of zingen. Tsja, ik erger me nogal snel, haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaja007 schreef op 04 maart 2015 @ 20:12:

Action is geen supermarkt, maar ik heb een hekel aan de drukte in die winkel. De formule is simpel en slim en goedkoop. Dat trekt veel mensen.

Ik ga er toch heen als ik een verrassingspakket (relatiegeschenk) ga samenstellen voor een of meerdere klanten.



Bij de Action presteer ik het om de een of andere vage reden altijd om precies in de verkeerde rij te gaan staan. Ik analyseer snel welke rij naar mijn idee het snelste zal gaan, maar dan is weer iemand in die rij met een artikel zonder code en dan moet er weer een medewerker bijgehaald worden en die komen altijd pas twee minuten nadat ze gebeld zijn of er komt iemand iets ruilen en dat moet dan ook allemaal geregeld worden...



Laatst kwam ik met een paar zakjes kattenvoer en wat kaarsen achter iemand terecht die de halve winkel leeg had gekocht en die ook nog een heel gesprek met de caissière aanknoopte of dat ene artikel er ook nog in andere kleuren was bla bla bla... Ik kon dat mens wel schieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:catootje68 schreef op 04 maart 2015 @ 20:14:

Dat is inderdaad superaso van die man. Dat is ook wel een taak van de cassiere om er op te letten dat dat fatsoenlijk gaat. Ik had overigens zelf echt m'n mond niet gehouden tegen die man. Ik zou het niet gepikt hebben.Nou, zo'n held ben ik dan ook weer niet (en dan wel hier m'n gal lopen spugen, held ) ben hem wel een tijd blijven aankijken in de hoop dat hij terug zou kijken. Dan had ik dat dus wel wat gezegd.
quote:baan68 schreef op 04 maart 2015 @ 20:16:

[...]





Jaaaas! En je dan quasi onschuldig aankijken als ze net het vel van je enkels hebben afgeschraapt! Oeps sorry... JajaÓf je boos aankijken! Alsof je hen iets hebt aangedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven