Dingen die je pas heel laat begreep...

24-06-2015 22:07 1007 berichten
en we gaan hier verder over pakken sap omgekeerd uitschenken, hoe sluizen werken en alle andere dingen die we niet wisten
Leuk!

Je hebt zeker gratis Wifi DH?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht als kind heel lang dat baby's via de navel kwamen want ik kon niet bedenken waarom je een navel anders had. En de baby zit in de buik dus de navel leek een hele logische uitgang.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik over het bakje waar champignons in zitten.



Het deksel gaat er altijd moeilijk af, maar er weer op krijgen is helemaal lastig.

Blijk je het deksel er dus ondersteboven op te moeten doen. Schijnt dan perfect te passen.



Iemand die dit wel wist?
Nee, nooit geweten. Ga het van de week eens proberen, er staat nog een bakje champignons in de koelkast.

Maar ik vraag mij dan wel af, waarom het zo bedacht is. Waarom niet gewoon een passend dekseltje.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
1 keer tvp'en lijkt mij genoeg... ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:chocoladerijstwafel schreef op 24 juni 2015 @ 22:33:

Vandaag las ik over het bakje waar champignons in zitten.



Het deksel gaat er altijd moeilijk af, maar er weer op krijgen is helemaal lastig.

Blijk je het deksel er dus ondersteboven op te moeten doen. Schijnt dan perfect te passen.



Iemand die dit wel wist? Ja, zo doe ik het altijd! Maar dat komt wel voort uit frustratie over het niet passende dekseltje, ik wist niet dat het ook zo bedoeld was.
quote:chocoladerijstwafel schreef op 24 juni 2015 @ 22:33:

Vandaag las ik over het bakje waar champignons in zitten.



Het deksel gaat er altijd moeilijk af, maar er weer op krijgen is helemaal lastig.

Blijk je het deksel er dus ondersteboven op te moeten doen. Schijnt dan perfect te passen.



Iemand die dit wel wist? Daar kwam ik dus ook achter vandaag. Nooit geweten! Ik gooi het altijd weg, haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocoladerijstwafel schreef op 24 juni 2015 @ 22:33:

Vandaag las ik over het bakje waar champignons in zitten.



Het deksel gaat er altijd moeilijk af, maar er weer op krijgen is helemaal lastig.

Blijk je het deksel er dus ondersteboven op te moeten doen. Schijnt dan perfect te passen.



Iemand die dit wel wist? Serieus! Nooit geweten.. Vond het altijd stom dat je dat dekseltje er zo wankel op moest zetten om de champignons te bedekken.. Opgelost!
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Dat van die pakken drank wist ik dus niet, weer wat geleerd hier.
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
quote:chocoladerijstwafel schreef op 24 juni 2015 @ 22:33:

Vandaag las ik over het bakje waar champignons in zitten.



Het deksel gaat er altijd moeilijk af, maar er weer op krijgen is helemaal lastig.

Blijk je het deksel er dus ondersteboven op te moeten doen. Schijnt dan perfect te passen.



Iemand die dit wel wist? Ik gebruik altijd het hele bakje tegelijk, dus ik heb het nog nooit nodig gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocoladerijstwafel schreef op 24 juni 2015 @ 22:33:

Vandaag las ik over het bakje waar champignons in zitten.



Het deksel gaat er altijd moeilijk af, maar er weer op krijgen is helemaal lastig.

Blijk je het deksel er dus ondersteboven op te moeten doen. Schijnt dan perfect te passen.



Iemand die dit wel wist? meen je niet...
quote:chocoladerijstwafel schreef op 24 juni 2015 @ 22:33:

Vandaag las ik over het bakje waar champignons in zitten.



Het deksel gaat er altijd moeilijk af, maar er weer op krijgen is helemaal lastig.

Blijk je het deksel er dus ondersteboven op te moeten doen. Schijnt dan perfect te passen.



Iemand die dit wel wist? Dit is net zo'n goede als die van de tamponplasticjes die je tegenwoordig moet draaien. Ik ga het volgende keer dat ik champignons heb gelijk uitproberen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Madame_Sophie schreef op 24 juni 2015 @ 22:43:

[...]



Ja, zo doe ik het altijd! Maar dat komt wel voort uit frustratie over het niet passende dekseltje, ik wist niet dat het ook zo bedoeld was. Haha ik ook!!
Alle reacties Link kopieren
Een taaldingetje dat ik als heel jong kind geloofde: bij reclames van bieren enzo staat er 'geniet, maar drink met mate.' Ik dacht altijd dat ze bedoelden dat je moest genieten als je met je mateN dronk. Toen mijn moeder uitlegde wat 'mate' was, begreep ik het pas.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 24 juni 2015 @ 23:03:

Een taaldingetje dat ik als heel jong kind geloofde: bij reclames van bieren enzo staat er 'geniet, maar drink met mate.' Ik dacht altijd dat ze bedoelden dat je moest genieten als je met je mateN dronk. Toen mijn moeder uitlegde wat 'mate' was, begreep ik het pas.😂😂😂😂
Ja, dat van dat omgekeerde dekseltje wist ik, maar dan nog blijft het niet geweldig goed zitten.



Oh en er schiet me nog een te binnen. Mijn ouders hadden vroeger een kennis die aan multiple sclerose leed. En ik had gehoord dat dat een heel nare ziekte was. Dus toen ik de term multiple choice voor het eerst hoorde dacht ik dat dat vast ook een akelige ziekte was



(Niet de meest hilarische bijdrage, maar eigenlijk een verkapte tvp)
Alle reacties Link kopieren
Dank viva-forummers, voor het feit dat ik vanaf morgenochtend voor altijd een pak sap normaal kan uitschenken. Zonder klotsen.

Gewoon het pak andersom uitschenken. Ik kan me nu niet voorstellen dat ik daar nooit zelf op ben gekomen, briljant in zijn eenvoud.

Dat van die aluminiumfolie wist ik ook niet, zal het morgen ook meteen proberen.
Alle reacties Link kopieren
Dat het reglement is ipv van regelement....je zegt het wel zo, helaas schreef ik het ook zo...tot mijn 35e....
Alle reacties Link kopieren
quote:Madame_Sophie schreef op 24 juni 2015 @ 22:43:

[...]



Ja, zo doe ik het altijd! Maar dat komt wel voort uit frustratie over het niet passende dekseltje, ik wist niet dat het ook zo bedoeld was. Same here! !!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
De tips van de pakken sap en bakjes champignons zijn nieuw voor mij. Handig om te weten 😀
Alle reacties Link kopieren
Ik schreef altijd 'sjacherijnig', totdat ik erachter kwam dat je het schrijft als 'chagrijnig'.

En ik sprak Gorinchem altijd uit als Gorin-gem (zoals je het schrijft), en niet als Gorkum (zoals het hoort).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier een aantal jaar terug geleerd dat horeca voor Hotel, Restaurant, Café staat. Wist ik veel.
Alle reacties Link kopieren
quote:toulouse74 schreef op 24 juni 2015 @ 23:37:

Ik schreef altijd 'sjacherijnig', totdat ik erachter kwam dat je het schrijft als 'chagrijnig'.

En ik sprak Gorinchem altijd uit als Gorin-gem (zoals je het schrijft), en niet als Gorkum (zoals het hoort).Is het echt áltijd Gorkum? Echt? Dan zeg ik het ook vaak verkeerd, haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven