Wat voor gewone dingen kan jij echt niet?

06-09-2015 20:45 401 berichten
Hoi dames!



Ik kan wel een beetje afleiding en humor gebruiken .



Ik vroeg me af wat voor "gewone" dingen jullie niet kunnen?



Ik kan bijvoorbeeld totaal niet met eieren omgaan! Als ik ze breek ligt er altijd een stuk schaal in mijn ei. Ik krijg ze ook nooit in 1x open, dus dan word ik onrustig en heb ik de schaal in 100 stukjes. Ook gekookte eieren zijn niet mijn ding, hoelang ik ze ook onder koud stromend water houd, 9 van de 10x kan ik ze amper pellen. Oh en vaak zijn ze dan ook weer net òf te hard òf te zacht.



Nou ik ben benieuwd naar jullie
anoniem_6428889213467 wijzigde dit bericht op 06-09-2015 20:46
Reden: Spelfouten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet knipogen.
Liever niet mijn berichten quoten, het is slechts mijn mening/ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen blikken met gepelde tomaten openmaken zonder te knoeien, hoe voorzichtig ik ook doe. Soms denk ik dat het gelukt is, maar somehow vind ik altijd later op de avond in mijn (vaak witte) shirtjes een tomatenvlek
Alle reacties Link kopieren
Aardappelen koken
Ik kan niet schilderen zonder toch net over de afplaktape heen te gaan met mijn kwast. Of toch een druppel te laten vallen net naast de krant op de vloerbedekking.
Ik kan niet knipogen en niet fluiten. Ook kan ik, ondanks zeker 24 uur les (waarvan 8 uur privéles), niet skiën.
Wat een leuk topic! Ik kan jersey hoeslakens niet netjes opvouwen/oprollen. Hoe goed ik ook mijn best doe, het ziet er rommelig uit.
Alle reacties Link kopieren
Fluiten. Echt, met een pistool tegen mijn hoofd zou dat nog niet lukken.
Alle reacties Link kopieren
Logisch nadenken als het gaat om richting ed. Ik verdwaal nog in mijn eigen straat.
quote:tippex schreef op 06 september 2015 @ 20:46:

Ik kan niet knipogen.



+1

En er gaat bijna geen dag voorbij dat ik niet over mijn eigen voeten struikel
Ik kan geen veters strikken op de conventionele manier. Ik ben bang voor frituurpannen. Ik kan ook niet skiën, al zal ik het nog eens met privéles proberen. Ik kan geen lucifers gebruiken en ook geen ouderwetse vuuraanstekers (ik ben bang voor vuur).
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nooit onthouden wat nu klinkers en wat medeklinkers zijn
Alle reacties Link kopieren
-Fluiten

-Met mijn vingers knippen

-Een draad door het oog van de naald steken, ik heb namelijk altijd trillende handen.

-Schaatsen/skeeleren/skiën

-Een rolletje maken van mijn tong

-Kaartlezen/überhaupt de weg vinden

-Hoofdrekenen. Nauwelijks dan.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschanandlerbong schreef op 06 september 2015 @ 20:49:

Wat een leuk topic! Ik kan jersey hoeslakens niet netjes opvouwen/oprollen. Hoe goed ik ook mijn best doe, het ziet er rommelig uit.Oh ja dat ook! Wat een ondingen zijn dat ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:lalalief schreef op 06 september 2015 @ 20:49:

Logisch nadenken als het gaat om richting ed. Ik verdwaal nog in mijn eigen straat.+ 1 en ik kan een woord niet goed uitspreken zeg altijd alsjebliest ipv alsjeblieft en kadootjes inpakken gaat nu wel iets beter maar iedereen ziet wel dat kerrie het ingepakt heeft
Alle reacties Link kopieren
Ik kan verpakkingen nooit normaal openmaken. Ik doe het altijd verkeerd zodat het pak niet meer dicht kan.



Fluiten kan ik ook niet en ik kan ook geen veters strikken. Althans niet zoals het hoort.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet in 1x naar bed gaan.

Kom altijd nog 10x beneden omdat ik wat vergeten ben😌
quote:minnimouse schreef op 06 september 2015 @ 20:54:

Ik kan nooit onthouden wat nu klinkers en wat medeklinkers zijn O, dat kan ik ook niet! En ik ben taaldocent
quote:misschanandlerbong schreef op 06 september 2015 @ 20:49:

Wat een leuk topic! Ik kan jersey hoeslakens niet netjes opvouwen/oprollen. Hoe goed ik ook mijn best doe, het ziet er rommelig uit.Ooh wat leuk!!! Dat kan ik ook echt niet. Vriend snapt er niks van en heeft t al 100x voorgedaan. Ik begin netjes en dan hup-hup bolletje stof
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 06 september 2015 @ 20:54:

Ik kan nooit onthouden wat nu klinkers en wat medeklinkers zijn



Ik ook niet.



En links en rechts kan ik ook alleen als ik een trucje met mijn handen doe, anders weet ik het gewoon niet. Heel raar.
Dus.
Heb ik in een ander topic al eens genoemd maar: blik openen met een blikopener. Ik eindig altijd met een halfopen blik, kapotte blik opener, frustratie en honger



Mijn banden van mijn fiets oppompen kan ik ook niet Sta altijd een half uur te klungelen met dat ding, pomp mn eigen een ongeluk maar denk maar niet dat ik harde banden heb...
Ik kan geen pakje gebonden soep maken, altijd klontjes. Verse gebonden soep geen probleem!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet door t leven zonder me te verbranden..aan de oven, heet waterkraan, stoom uit de pan, olie spetters..maakt niet uit.

Ik kan niet op mijn vingers fluiten..je weet wel..dat harde fluiten.

Ik kan geen ramen zemen zonder strepen en ander gedoe.

Momenteel, door enkel en beenbreuk..daarvan revaliderend, kan ik niet op 1 been staan. Kan geen balans houden. Iets wat ik anders zeer goed kon.Frusterend.
Alle reacties Link kopieren
Pfff...Ik lees hier nog veel meer dingen die ik ook niet kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet punniken



Ik ben linkshandig en doe het touwtje om zo'n manier dat het niet klopt.
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven