Perfect Day

18-03-2007 19:59 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo we kunnen weer!!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje waren we alweer vol!!!!!



Nou best leuk om eens als eerste te zijn :D



nu eerst even lezen waar we mee geeindigd zijn!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg mijn hele posting van vanmiddag staat er niet eens :(



Ik had als tip voor jou Jas neer gezet dat ik ook heel vaak niet kan slagen in gewone winkels maar dat ik goed scoor voor niet al te veel op ebay en marktplaats ( vaak hartstikke nieuw en voor stukken minder danin de winkel!!!!)

Ok ik weet van een aantal topmerken zoals cora kemperman en hebbeding en dhio dat het altijd past ivm wijd vallen en laagjes mode.... maar ik word er altijd superblij van als ik weer wat gaafs heb gescoord voor weinig!!!!



Twin wat leuk dat je kaartjes heb zeg.... geniet er van 20 juni~!



En thee wat akelig zeg wat je gisteren meemaakte.... gaat het alweer????



Nou verder vandaag naar de babyshower geweest.... wat een mooie ieniminimeisjes..... prachtig.... maar wat was het druk echt niet normaal meer..... Minifreak heeft zich prima vermaakt met de pannekoeken ballonnen en grote speeltuin en heeel veeel andere kindertjes....



nou alle huishoudelijke klussen zitten er weer op ik ga lekker nog even zappen en op tijd naar bed.... ik lag er gisterenook al om 22 uur in en dat is mij prima bevallen.....;)



Dus welterusten voor straks meiden en tot eh... morgen denk ik
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi allemaal. Ik had vannacht helemaal niet gezien dat ik het topic volgekletst had! :o Vanavond kwamen we thuis en zag ik dat er niemand meer gepost had en toen pas zag ik dat het topic vol was.



Freak, ik heb nog nooit iets via marktplaats gekocht maar heb nu toch waarschijnlijk mijn eerste aankoop gedaan, een boek. Hoop dat alles goed zal gaan.



Leuk zo'n babyshower! Zo lief en vertederend die kleine baby's!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Zo, ik ben ook weer een beetje bijgekomen (migraine, gelukkig aan het eind van de dag weer grotendeels over...). Gisteren zijn we naar Texel geweest, lekker mam & haar man mee uit eten genomen, vanwege een verjaardag. Was erg gezellig! De kinderen zijn blijven slapen, die heeft Manlief vandaag in Den Helder weer opgepikt (ze worden door oma en opa met het veer naar den Helder gebracht). De bedoeling was dat ik ook mee ging, kinderen oppikken, maar ik hing spugend boven een teiltje...:P.

Mijn moeder had in Spanje, op een tweedehandsmarkt, nog een geweldige rok voor me gescoord! Voor maar 1,50 euro. Rood met zwarte borduursels, helemaal leuk en ik pas 'm nog ook! :)

Kijk, dat zijn de leuke souvenirs! :D
Dit stofje trouwens op ebay gekocht (Amerika). Vond het grappig, maar heb nog geen idee wat ik er mee ga doen, hahaha.
(eh, geen kleren van maken hoor! Ik zie me al lopen....)
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezellig nieuw topic heb je geopend Jasmine, ik vraag me af of ik dit boek al gelezen heb, zal het eens opzoeken.

Ik kijk in de opruiming wel eens voor mijn zus, en ook wel eens een shirtje gekocht, maar dat vond ze dan weer niet leuk genoeg. En ruilen kan dan niet meer want zo vaak zien we elkaar niet.



Zeker een grappige stof Carlien, jij koopt dus ook stofjes zonder te weten wat je er mee moet;)

Lekker zo'n dagje naar Texel, en je had net de goede dag qua weer, balen vandaag zeg.



Haha Freak ik lag er gisteren om 11 uur in, was ook echt nodig;-) Dee en ik waren eerst ergens op bezoek, maar daarna nog even (onverstandig;-) op het forum gaan kijken.

Was wel reuze gezellig dat wel, maar ja de volgende dag natuurlijk spijt.



Wat naar om zoiets te zien Thee, al heb je het gelukkig niet echt zien gebeuren, altijd vreselijk zoiets.



Zo ik ga snel het goede voorbeeld van Freak volgen, slaap lekker meiden
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren
Sneeuwt het bij jullie ook zo hard? :o Wat een verschil met vorige week maandag toen ik in een jurkje met blote armen en blote benen op het balkon zat! Nu dwarrelen dikke vlokken naar beneden.



Carlien, balen van de migraine. Hoop dat je er nu sneller vanaf bent dan de vorige keer.

Wat een leuk grappig lapje stof heb je gekocht! Tja wat kun je er van maken, een leuke tas, mooie gordijntjes in de keuken, kussenhoesjes, dozen ermee beplakken, tja hangt er ook vanaf hoeveel meter stof je hebt! :D



Lekker dat jullie zo vroeg in bed liggen, dat lijkt me zalig, wil ik ook zo graag en dan is het toch zomaar opeens weer 12 uur, half 1...

Hoe doen jullie dat toch?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Ja maf he, hier vielen ook van die dikke vlokken, maar toen was ik op m'n werk dus geen last van. Nu schijnt de zon weer volop.



Het was bij mij gisteren ook al bijna 12 uur Jas, maar toen lag ik er nog niet in;-)

Mijn lukt het ook niet zo goed om op tijd naar bed te gaan, juist de avonden heb ik eindelijk rust, en daar wil ik meestal zo lang mogelijk van genieten:-)
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Wat een vrolijke opening, leuk! (en we waren John T nu ook wel een keertje zat. Toch :P)



Heb medelijden met mij, ik ben zooooo brak. Niet te laat naar bed gegaan gisteravond (eindelijk eens een keertje niet, ik heb er ook erg veel moeite mee Jas, op tijd naar bed....), maar vanaf 13 uur 's middags nogal uitbundig verjaardag moeder gevierd... errug gezellig, maar wat een drama vandaag zeg! Ik drink nooit meer!



Ben niet vooruit te branden, terwijl het megadruk is.



Tis toch wat, die sneeuw!



Leuk stofje idd Carlien! Ik heb van een Russische klant een Matroesjka opgestuurd gegregen. Ik heb niet zoveel met dit soort dingen, maar ik vond het zo leuk en lief dat ze dat opgestuurd hadden, dat ze een mooi plekje gevonden heeft.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Oke ik heb medelijden met je, weet ook hoe het voelt, dat helpt natuurlijk:-)

Zullen we het maar nooit meer doen?

Ik was John T wel een beetje zat ja, zo lekker vond ik hem toch al niet haha.
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren
Nooooooooit meer



Trusten !
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht maar, straks als we wat verder in dit topic zijn dan zijn jullie het mierzoete van de boekomslag ook wel zat. ;)
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Dat mierzoete zie ik niet Jasmine, ik zie een boek (altijd goed:-) en strand en zee, wat wil een meisje nog meer:P



Nooit meer Dee;)



Ik ga gezellig Hntm kijken met L, en dan snel naar bed, truste
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren
Nou, volgens mij gaat het openingsplaatje niet zo snel vervelen hoor!



Zo, I'm back! Merk dat mijn energie weer terugkomt/is en achter bezien denk ik dat ik de griep al onder de leden had voor ie echt de kop opstak. Maar goed, dat is verleden tijd.



Dee, heb met je te doen :D; ken dat gevoel he-le-maal niet.... haha, mag niet liegen hier he. Ach, heb dat ook wel vaker geroepen 'ik drink nooooit meer' en toch verbazend hoe snel je die uitspraak weer vergeet .



Oh ja, ik heb gisteren Dreamer gemaild en (leuk!) een mailtje terug gehad. Ze is druk etc. etc. maar het gaat verder goed. Hoop/denk dat ze hier wel weer opduikt!



Hier ook ineens bizarre sneeuwbuien vandaag. Bah, laat het maar weer zo worden/blijven als vorige week.



Heerlijke stamppot rauwe andijvie gegeten (met spekjes en speklap: laatste over van gisteren, dus niet ingevroren maar er nu maar bij gebakken).



Verder lekker door aan het gaan met opruimen en weggooien. Er liggen weer 3 zakken klaar voor de kledingbank hier in de regio. En met de ruimte in huis komt er ook weer meer ruimte in mij ondanks werkdruk(te). Tevreden dus hier!



Ben er nog niet uit tweeling en dee wanneer ik kom 'markten'. Zou eigenlijk wel a.s. willen, gewoon wat ideetjes opdoen en vast in de klussfeer komen. Maar ja, de aanschaf moet qua budget toch nog even wachten.... Als ik slim ben, wacht ik een paar weken. Maar ja, ben niet altijd slim!



Oh ja, ik heb zateragavond nog wat strafbaars gedaan :P. Op weg van kroeg naar huis heb ik een paar (4) narcissen geplukt en die staan mooi bij de (gekochte) tulpen. Niet netjes maar had er beter nog een paar kunnen plukken, was m'n boeketje wat meer in evenwicht :$.



Nou, dat was het wel weer even. Voor wie nog wakker is: slaap lekker voor straks.



Oh ja jasmine, op tt rtl pag 244 (geloof ik) meer info over Secret. Komt deze week nog een vervolg op, dacht dat ik donderdag had gelezen.



Ciao!!!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, hebben jullie gekeken op Net5 naar Julia's tango? Ik vond het wel leuk!



Leuker iig dan gisteravond dat voetbalvrouwen-gedoe. Dat kan niet op (m.i.) tegen Noppen en Naaldhakken!
Alle reacties Link kopieren
"'ik drink nooooit meer' en toch verbazend hoe snel je die uitspraak weer vergeet ."



'sOchtends en tegen vijf uur, borreltijd, weer vergeten. ;)
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Goh, jij kent 'm ook :o ??



Heb trek/honger maar weet niet waarin.....
Alle reacties Link kopieren
Jeetje.... ik klikte per ongeluk op de mamapijler... :?



*gaat even kijken of mijn boterhammetjes al ontdooid zijn, ga namelijk toch nog maar even iets eten*
Alle reacties Link kopieren
HIHI "ik drink nooit weer"  nou dat roep ik nou noooooooit :D



Lekker tutterdagje gehad vandaag.... zo lekker dat de strijk er gewoon nog ligt...nou pech.... ligt mij daar best!



Verder weinig nieuws... fijn om te horen dat Thee weer boven jan is en dat met dreamer alles goed gaat...



Carlien is ook weer fit... en toch lekker hoor zo dichtbij texel...ik vind de waddeneilanden heerlijk!



Nou ik ga maar eens nadenken over mijn eten.... wordt waarschijnlijk weer die ratatouille schotel met geitenkaas....mjammie!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Ha Thee, fijn dat je wat van Dreamer hebt gehoord! Ik wilde zelf ook al even mailen om te vragen of er wat aan de hand was, maar je was me dus voor :). Neemt niet weg dat ik Dreamer hier mis, hoor!! Dreamer!!!! Kom je??? Ik mis je!!



Eh, helaas had ik gisteren ook nog migraine, af en aan (ongesteld, man, wat een ellende is dat toch :@ ).



Ja, dat doe ik dus vaker: lapjes, bolletjes wol, kralen, kantjes en bandjes, knoopjes etc kopen, eigenlijk gewoon voor de Heb....Weet meestal niet van te voren wat ik ermee wil, alleen dat ik het leuk/mooi/grappig vind en dat ik het moet hebben! :$:D Zit in mijn genen, mijn moeder heeft het ook  .



Oh, ik krijg de laatste paar dagen steeds mailtjes van tevreden en blije klanten, echt helemaal leuk :$:D. Ik ben dan ook wel weer zo dat ik die mailtjes allemaal bewaar  :$. Ik heb alles op alles gezet de laatste dagen om nog gauw 40 dezelfde artikelen te regelen (uit het buitenland) voor iemand die morgen een afscheidsfeestje geeft. De leverancier heeft ook zijn uiterste best gedaan en verrek, het wás er ook vandaag! Dus gauw per Zeker Pakket doorgestuurd. Ik blij, klant blij (en de leverancier ook blij). Is toch wel weer leuk als het allemaal net op tijd weer lukt!
Alle reacties Link kopieren
HIHI "ik drink nooit weer"  nou dat roep ik nou noooooooit :D

Het is ook overal hetzelfde....




Carlien is ook weer fit... en toch lekker hoor zo dichtbij texel...ik vind de waddeneilanden heerlijk! Ik ken zoveel mensen die de Wadden geweldig vinden... en ik vind het zelf zo niks. Wel mooi hoor, maar ik krijg het zo benauwd op zo'n klein eilandje. Raar mss, maar is wel zo. Doe mij dan maar Zeeland.



Nou ik ga maar eens nadenken over mijn eten.... wordt waarschijnlijk weer die ratatouille schotel met geitenkaas....mjammie!




Oh, doe eens een recept daarvan als je zin hebt Freak. Ik vreet m'n vingers altijd op bij geitenkaas.



Ik had het vanavond weer even gehad zeg, met de parkeermoraal van de buurtbewoners hier. Heb ik vanavond meteen een briefje opgesteld... ik dacht, die ga ik morgen lekker kopieren en dan bij iedereen door de bus. Maar bij nader inzien (en ff overlegd met Twin tijdens de wandeling) leek het me toch niet zo'n goed idee. Mss roep ik de toorn van de hele buurt wel over me af :D



Maar voor de anderhalve man en paardenkop die hier wellicht meeleest plaats ik 'm even hier (ik zie hier in de buurt 3 vrouwen rondlopen met een "viva-tas", dus mss lezen zij hier ook wel :P)



Komt 'ie:



 Beste buurtbewoners,

>

> Als medebuurtbewoner van de .......buurt en (waarschijnlijk)

> tevens autobezitter zult u op de hoogte zijn van het gebrek aan

> voldoende parkeerruimte in deze wijk.

>

> Helaas gebeurt het regelmatig dat er parkeerplaatsen "vervallen"

> omdat er bij het parkeren een behoorlijke ruimte open gelaten

> wordt tussen stoeprand/boom en auto.  Daardoor passen er ineens

> maar 2 auto's in parkeerhavens waar 3 auto's zouden kunnen staan.

>

> Het zou voor iedereen prettiger zijn als die weinige ruimte wél

> gewoon gebruikt zou kunnen worden.

>

> Bij voorbaat dank en met vriendelijke groeten,

>

>



Neh, beter van niet. Maar in het kader van: "wat had je eigenlijk willen zeggen":  Als je niet kunt inparkeren, ga dan lekker in een Vinexwijk wonen, of koop een huis met een carport ofzo :@



Zoooo, dat lucht op zeg!



Lekker Carlien, berichtjes van tevreden klanten :). Zou ik ook bewaren hoor, leuk man!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Oeh, ja, het parkeerprobleem in Utrecht :(. Ik heb nogal wat familie daar wonen, en idd, weinig plek, en een overijverige parkeerwacht....



Als je niet kunt inparkeren, koop dat een KLEIN autootje! Scheelt ook enorm! (mijn broer heeft een knalgele Fiat Sjinkesjento . Geweldig, hij zet 'm overal tussen! Zelfs aan het kleinste plekkie in Amsterdam heeft ie genoeg. Nou kan mijn broer toevallig goed inparkeren).
Misschien inderdaad niet zo'n goed idee, zo'n briefje (maar wel héél begrijpelijk!). Zodirect zetten ze hun auto uit pissigheid zo voor je huis dat je je voordeur niet meer open kunt doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven