Sensation White kaarten kopen bij de deur?

01-05-2007 16:48 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik wil twee Sensation White kaarten geven voor de bruiloft van een bevriend stel. We willen er met z'n vieren naartoe wat inhoudt dat we dus een vermogen kwijt zijn als we de kaarten via internet aanschaffen. Op de officiële manier kosten ze minimaal € 155,- en via Marktplaats zijn ze vanaf € 90,- en dat vind ik echt veel geld!



Heeft iemand ervaring met het kopen van kaarten bij de deur van mensen die daar kaarten aanbieden, hoeveel kosten ze dan en zijn die te controleren op echtheid?



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Heb geen ervaring met kaarten kopen voor de deur van een evenement. Maar werk wel veel op dance evenementen.

Zou het niet doen, de kaarten worden gecontroleerd op echtheid. Op de kaarten staat een bar code en die word gescaned (als het goed is). De kans dat ze vals zijn is heel groot.



Veel plezier op sensation white.
Alle reacties Link kopieren


Hoi allemaal,



Ik wil twee Sensation White kaarten geven voor de bruiloft van een bevriend stel. We willen er met z'n vieren naartoe wat inhoudt dat we dus een vermogen kwijt zijn als we de kaarten via internet aanschaffen. Op de officiële manier kosten ze minimaal € 155,- en via Marktplaats zijn ze vanaf € 90,- en dat vind ik echt veel geld!



Op de site van sensation staat dat het uitverkocht is. De sites waar nu nog kaarten verkrijgbaar zijn, zijn door die sites als het ware opgekocht en worden dus verkocht boven de normale vraagprijs. Dat zijn niet de officiele verkoopadressen. Kijk maar in de voorwaarden:



 Bij de verkoop van tickets door Onlineticketshop is sprake van wederverkoop. De door Onlineticketshop gehanteerde prijzen wijken daarbij af van de eventueel op de tickets aangegeven prijzen, waaraan door koper geen rechten kunnen worden ontleend.



Bij de verkoop van tickets is sprake van vraag en aanbod. De door ticketforsale.nl gehanteerde prijzen zullen daarom afwijken van de op de tickets vermelde prijzen.





Persoonlijk zou ik ze alleen via officiele verkoopadressen verkopen. Het einde zou zoek zijn als iedereen dit soort sites gaat spekken. En aan de deur kopen zou ik ook niet snel doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven