Betalen viza afterpay bij the sting?

26-04-2016 12:00 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand al eens iets besteld bij the sting en betaald via afterpay betaald? Ik kan op internet niet vinden hoe lang het duurt voor je moet betalen.

Iemand die het weet?
Alle reacties Link kopieren
https://www.afterpay.nl/n ... rpay/betalingsvoorwaarden



Artikel 4 Betaaltermijn



Uw betaling welke u verschuldigd bent door uw bestelling, dient binnen een termijn van 14 dagen na factuurdatum door AfterPay ontvangen te zijn, tenzij schriftelijk een andere termijn met u is overeengekomen.
Alle reacties Link kopieren
Oke....en als je na die 14 dagen betaalt....? Komen er dan extra kosten overheen?
Alle reacties Link kopieren
Let goed op dat je dan echt op tijd het geld overmaakt, want Afterpay vraagt veel geld als je te laat bent: https://www.afterpay.nl/n ... rpay/betalingsvoorwaarden
Ik betaal regelmatig met Afterpay bij een andere webwinkel middels machtiging. Het geld wordt dan gewoon afgeschreven. Ik check het daarna, het is 1 keer mis gegaan en daarna goed opgelost.
Idd 14 dagen, duurt ff voordat je bericht krijgt. Maar als je het niet kunt betalen binnen 14 dagen misschien ook maar niet bestellen dan? Iets kopen bij de Sting lijkt me niet echt prioriteit
Alle reacties Link kopieren
quote:sofietje83 schreef op 26 april 2016 @ 12:20:

Idd 14 dagen, duurt ff voordat je bericht krijgt. Maar als je het niet kunt betalen binnen 14 dagen misschien ook maar niet bestellen dan? Iets kopen bij de Sting lijkt me niet echt prioriteitHeel erg bedankt voor deze zinnige bijdrage.
Graag gedaan.
quote:roermondse schreef op 26 april 2016 @ 12:12:

Oke....en als je na die 14 dagen betaalt....? Komen er dan extra kosten overheen?Hoezo zou je daarná willen betalen dan?
Dat webshops dit nog aanbieden. Teveel mensen die er misbruik van maken bestellen maar niet betalen.
Nou inderdaad. Gewoon bewust bestellen met de intentie niet binnen de betalingstermijn te betalen
wat een rare vraag dit

gewoon betalen binnen 14 dagen en net wat iemand anders zegt

gewoon niet bestellen als je blijkbaar geen geld hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:sofietje83 schreef op 26 april 2016 @ 12:35:

[...]





Hoezo zou je daarná willen betalen dan?Ehhh...........Middels de acceptgiro die erbij zit........
Slim hoor. Heb je dan wel geld?
Alle reacties Link kopieren
quote:roermondse schreef op 26 april 2016 @ 12:59:

[...]





Ehhh...........Middels de acceptgiro die erbij zit........ Ze vraagt niet "hoe" maar "hoezo" oftewel waarom? Waarom zou je bewust willen betalen na de betalingstermijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:sofietje83 schreef op 26 april 2016 @ 13:02:

Slim hoor. Heb je dan wel geld?Wie weet. Belangrijk voor jou om te weten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivaneesje schreef op 26 april 2016 @ 12:45:

Dat webshops dit nog aanbieden. Teveel mensen die er misbruik van maken bestellen maar niet betalen.

volstrekt logisch

Webshop krijgt zijn geld namelijk direct.

Afterpay gaat er tussen zitten, neemt het risico, maar smeert 'wanbetalers' enorme bedragen aan de broek
Alle reacties Link kopieren
Ik vind afterpay erg prettig. Ik kan dan meerdere artikelen bestellen (bijvoorbeeld 2 maten) zonder dat ik meteen (dubbel) betaal. Ik kies de leukste dingen eruit de rest retour en daarna meteen betalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:roermondse schreef op 26 april 2016 @ 12:12:

Oke....en als je na die 14 dagen betaalt....? Komen er dan extra kosten overheen?Wat denk je zelf? Gewoon op tijd betalen dan is er niks aan de hand,of niet bestellen als je geen geld hebt.
quote:roermondse schreef op 26 april 2016 @ 13:13:

[...]





Wie weet. Belangrijk voor jou om te weten?



Nee hoor, je hoeft mij tenslotte niet te betalen. Dus ondanks dat ik het enorm asociaal vind om bewust niet op tijd te betalen, leef je verder lekker uit!

Misschien niet onverstandig om eens na te denken over het feit dat je dingen beter niet kunt bestellen als je er geen geld voor hebt. Maar waarschijnlijk ben je gewoon nog erg jong. En vijandig.
Alle reacties Link kopieren
[quote]sofietje83 schreef op 26 april 2016 @ 13:35:

[...]





Nee hoor, je hoeft mij tenslotte niet te betalen. Dus ondanks dat ik het enorm asociaal vind om bewust niet op tijd te betalen, leef je verder lekker uit!

Misschien niet onverstandig om eens na te denken over het feit dat je dingen beter niet kunt bestellen als je er geen geld voor hebt. Maar waarschijnlijk ben je gewoon nog erg jong. En vijandig.[/quote



Jong...Nee. .

Vijandig...Nee. .
Ah nou zo kom je wel over
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is de business nog steeds booming. Er zijn niet alleen veel winkels die het aanbieden maar zie nu ook veel vergelijkers uit de grond springen:
https://onlinebestellen-achterafbetalen ... y-winkels/

Kijk maar eens nar een google zoekopdracht:
https://www.google.nl/search?q=afterpay ... e&ie=UTF-8

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven