Wakker.. Wakkerder.. Wakkerst(?)

15-06-2016 03:14 1555 berichten
Wie is er ook nog wakker en verveelt zich (ook?)



Na 3 uur plafond staren maar weer m'n bed uitgegaan

Zijn er nog meer wakkeren? In voor leuke/flauwe/gezellige/zinloze/whatever kletspraat?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wakker en net terug van een zoektocht zonder resultaat.
Wat voor zoektocht had je dan wyandotje?
Alle reacties Link kopieren
We zijn hier een meisje kwijt in de buurt. Het arme schaap was erg verward van huis gegaan en is al de hele dag zoek. Ik hoop dat ze ergens veilig binnen is.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een nachtbraker :( bijna elke nacht hetzelfde liedje..
Hè bah Wyandotje wat naar :(. Is ze nog niet terecht? Hoe oud is ze?



Orchidee balen zeg dat je vaak last hebt van slapeloosheid :( heb je er al lang last van? Heb je een idee hoe het komt? Moet je werken morgen of niet?
Ik heb periodes dat ik slecht slaap en dan weer tijden goed... Sowieso slaap ik meestal slechter als m'n vriend bij me slaapt (zoals nu)



Maar heb ook vervelend nieuws op,werk gehad dus dat houdt me momenteel ook uit m'n slaap :/
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjuptjup schreef op 15 juni 2016 @ 03:36:

Hè bah Wyandotje wat naar :(. Is ze nog niet terecht? Hoe oud is ze?



Orchidee balen zeg dat je vaak last hebt van slapeloosheid :( heb je er al lang last van? Heb je een idee hoe het komt? Moet je werken morgen of niet?Lees net op fb dat ze waarschijnlijk terecht is! Ze is boven de 18 maar nog wel jong. Blij voor haar moeder dat ze haar hopelijk gevonden hebben!
Oh fijn Wyandotje dat ze terecht is! Is echt de grootste nachtmerrie van een ouder vlgs mij. Ik ben ooit (een half uur ofzo) m'n dochter kwijt geweest. Pffff ergste half uur uit m'n leven! Hoop dat nooit meer meete maken!
Maar Wyandotje hoe is het met de kittens? Las laatst je topic en ben wel benieuwd! Zo leuk en lief dat je ze wil adopteren!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjuptjup schreef op 15 juni 2016 @ 03:46:

Maar Wyandotje hoe is het met de kittens? Las laatst je topic en ben wel benieuwd! Zo leuk en lief dat je ze wil adopteren!Oh het gaat goed met ze! Het ene poesje moet wel met de hand gevoed worden. Maar ze waren al best gegroeid, ik zag op de foto's dat ze beduidend groter waren, dus dat is een goed teken. Elke vrijdag gaan we ze opzoeken, het zijn super schattige pluizen bolletjes. Maar daar zijn nog meer poesjes dus ik denk dat ze daar beter kattenmanieren aan kunnen leren dan hier. Het poesje wat met de hand gevoed wordt is een verlegen en bedeesd poesje. De andere heeft wel praatjes
Ohh wat fijn dat het zo goed gaat met ze! En idd zullen ze daar voor nu beter af zijn met moeders en andere kittens. Maar vind het zo cool van je dat je ze wil adopteren! (Zeker aangezien je geen kattenkip bent

Ik heb al m'n hele leven katten en kan alleen maar zeggen: katten zijn geweldig

Heb nu een kittenpoes Van inmiddels ca 10 mnd. Tis echt een draak maar zoooo leuk! Heb ook n kater van 7. Meestal vind hij kitten ook wel leuk maar soms zie je hem denken: leave me alone pleaseeeee!!! Hahaha
Kittenpoes hier blijft trouwens een klein onderkruipsel... Terwijl kater echt enorm is! Maar dat weerhoudt madame niet om hem vol overgave aan te vallen hahaha!

Ik heb een tijdje gedacht dat kittenpoes mss een dwerg was zo klein als ze bleef. Maar dan zou ze korte poten moeten hebben en dat heeft ze niet. En ze vreet als n bouwvakker en is druk voor 10 kittens dus ze zal wel gezond zijn en gewoon klein qua bouw
Hier ook wakker. Sinds het derde trimester van m'n zwangerschap is het zowat elke nacht tussen 4 en 5 raak dat ik wakker schiet en meestal val ik dan pas rond 6 uur weer in slaap. Och zo schiet ik lekker op in candycrush.
quote:Deadpool schreef op 15 juni 2016 @ 04:02:

Hier ook wakker. Sinds het derde trimester van m'n zwangerschap is het zowat elke nacht tussen 4 en 5 raak dat ik wakker schiet en meestal val ik dan pas rond 6 uur weer in slaap. Och zo schiet ik lekker op in candycrush.



Oh balen deadpool! Tis bij mij al bijna 10 jr geleden dat ik zwanger was (wtF! Time files! ) maar kan het me nog goed herinneren! De laatste weken heb ik man naar zo,der verbannen, ik sliep al zo slecht en door hem nog slechter hahaha!



Hoever ben je? Weet je wat het wordt??
@tjup ik heb een oosters korthaar poes van inmiddels 9 jaar die ook klein is gebleven. Is een dingske van rond de 2 kilo en ze is na de sterilisatie ook slank gebleven. Maar geen dwerg al zou je dat wel zeggen naast m'n ruim 4.5 kilo wegende Siamees kater.

En een karakter in dat kleine ding!
30 weken Tjuptjup en we krijgen een dochter. Tijdens eerste trimester had ik dit ook en ik was zoooooo opgelucht dat het weg was. Helaas is het nu dus weer terug. En overdag hondsmoe maar het hoort erbij dus we tellen vrolijk af.
Haha deadpool klinkt als mijn monster! Nu 10-11 mnd en idd hooguit 2 kilo. Mijn kater is mega en zeker 5 kilo! (Zit Maine coon in). Poes is nog niet geholpen. We willen mss een nestje van haar. Maar idd een karaktertje!!heb veel ervaring met katten maar zij slaat wel alles . Wel erg grappig soms, lig soms echt in n deuk om haar
quote:Deadpool schreef op 15 juni 2016 @ 04:08:

30 weken Tjuptjup en we krijgen een dochter. Tijdens eerste trimester had ik dit ook en ik was zoooooo opgelucht dat het weg was. Helaas is het nu dus weer terug. En overdag hondsmoe maar het hoort erbij dus we tellen vrolijk af.



Ohhh leuk een dochter! had je van tevoren een voorgevoel? Ik heel sterk dat t een meid zou worden! Mede daarom wilde ik het geslacht weten... Als t toch een knul zou zijn wilde ik ff kunnen schakelen

Slapeloosheid had ik alleen het laatste trimester gelukkig. En hoe verder ik was hoe erger. Ik weet nog dat ik het met 30 wk he-le-maal zat was haha. Had veel klachten en moest er niet aan denken nog 10 wk te moeten . Gelukkig was dat met 32 wk weg en heb ik erg van de laatste weken kunnen genieten!



Is het jullie eerste? Hebben jullie al een naam?
Ja 4.5 kilo is voor een moderne siam echt zwaar maar het beest is echt een stofzuiger. Ik heb al een anti schrok bak met van die stekels erin en geef afgepast voer en nog dauwt hij het binnen no time in zijn holle kies.



Poes is niet te mager ze is echt klein. Een vriendin van me heeft ook oosterse katten en haar poezen zijn veel hoger op de poten enzo.
En ja het is mijn eerste en zijn vierde kind. Naam waren we snel over eens. Ik ben het zat ja want waar de een met 36 weken nog loopt te fluiten ziet mijn enorme buik eruit alsof ik al ben uitgerekend. Heb het benauwd en constant rugpijn en harde buiken. En ze is hyper druk daar binnen. Net alsof ze denkt dat ik een springkussen ben. Aan de ene kant een fijn idee dat ik haar zo goed voel maar soms dan zeg ik hardop "wat ben je toch allemaal aan het doen daarbinnen baby" echt dan zie ik m'n buik alle kanten op deinen.

Ik vind zwanger zijn een aparte ervaring maar ben blij dat het een eenmalige gelegenheid is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjuptjup schreef op 15 juni 2016 @ 03:59:

Ohh wat fijn dat het zo goed gaat met ze! En idd zullen ze daar voor nu beter af zijn met moeders en andere kittens. Maar vind het zo cool van je dat je ze wil adopteren! (Zeker aangezien je geen kattenkip bent

Ik heb al m'n hele leven katten en kan alleen maar zeggen: katten zijn geweldig

Heb nu een kittenpoes Van inmiddels ca 10 mnd. Tis echt een draak maar zoooo leuk! Heb ook n kater van 7. Meestal vind hij kitten ook wel leuk maar soms zie je hem denken: leave me alone pleaseeeee!!! HahahaEen paar jaar geleden vond ik reptielen ook maar vieze beesten maar onze baardagame is eigenlijk best cute. Dus die katten worden binnen de kortste keren opgenomen in het gezin.
Ja herkenbaar hoor. Bij mij was het ook van waar gaat die buik met die vrouw naartoe?

En dochter gebruikte mijn buik als springplank danwel als hangmat net hoe het uit kwam haha.. Tja het klinkt cliché maar geniet er nog maar even van want het is toch wel heel speciaal!
Alle reacties Link kopieren
Slecht nieuws trouwens. Het meisje is er weer vandoor. Haar hondje heeft ze achtergelaten. Als ze nu maar niks ergs gaat doen. Ik loop zo maar weer een rondje, vind het zo erg voor haar familie. Ze heeft niet eens schoenen aan dus die loopt al uren op haar sokken op straat. Echt een nachtmerrie dit.
quote:wyandotje schreef op 15 juni 2016 @ 04:24:

[...]



Een paar jaar geleden vond ik reptielen ook maar vieze beesten maar onze baardagame is eigenlijk best cute. Dus die katten worden binnen de kortste keren opgenomen in het gezin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven