droogmolen of gewoon een rekje?

24-05-2007 10:55 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn droogrek is helemaal verroest. Maar wat zal ik nu gaan kopen: Is een droogmolen handig? Ik vind het wel een gevaarte in de tuin.

Of gewoon weer een rekje, maar daar past altijd zo weinig op.

Wat doen jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik zag op de reclame op tv een droogmolen die bevestigd is aan een muur en je zo kan inklappen tot een klein pakketje. Ja ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Dacht ook bij Blokker te koop. Moet je anders even op internet kijken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb allebei. Een droogmolen voor in de tuin, als het lekker weer is. Maar eigenlijk gebruik ik m maar weinig. Ik moet eerst m'n was dan van boven naar beneden naar m'n tuin dragen en dat doe ik niet snel. Ik heb ook niet zo'n heel grote tuin, dus het hangt dan een beetje in de weg. Ik heb 3 droogrekjes in huis. Meestal doe ik m'n was in de droger en wat ik niet durf of er niet inmag hang ik aan een rekje. Gewoon over een deur bij m'n dochters kamer of bij het zoldergat.
Áls je een droogmolen koopt, zoek dan op consumentensites naar "de beste" want er is behoorlijk wat verschil in kwaliteit. Die paar tientjes meer wil je achteraf wel betalen, als het je zoveel ellende scheelt. Oostblokse of Chinese pisbakkenijzerkwaliteit is echt om te janken.



Misschien reclame, maar dan moet Engeltje het maar weghalen, wij zijn heel tevreden over Brabantia.
Alle reacties Link kopieren
wasdroger! niets voor mij dat geklungen met rekjes enz..kost mij teveel tijd
Alle reacties Link kopieren
Wasdroger heb ik wel maar gebruik hem maar zelden, als 't echt k*tweer is en ik heul veul was heb. Heb de luxe van een ruime zolder met een waslijn. Daar hangt 't met slecht weer. Bij mooi weer hangt 't in de tuin aan de droogmolen. Zo'n rekje waait volgens mij snel om en er kan niet genoeg aan hangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al tien jaar een Brabantia-droogmolen, en die gebruik ik 's zomers als het mooi weer is. Ik heb er een paar jaar geleden nieuwe lijnen op gespannen omdat de oude lijnen ineens heel plakkerig werden, maar ik ben uitermate tevreden over dat ding.



Voor binnen heb ik zo'n drieverdiepingenrekje, zo'n vierkante, bij de Blokker vandaan. Die gebruik ik 's winters, die staat hier dan in de woonkamer. Kan de was lekker drogen bij de warmte van de houtkachel. Dit rekje gebruik ik nooit buiten, want één piepklein zuchtje wind en de hele handel waait om.



In het voor- en najaar, als het te warm is om de houtkachel op te stoken en het buiten regent, gebruik ik de wasdroger. Komt neer op een keer of 10 per jaar ongeveer.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen tuin, wel twee balkons. Aan de balkonrailing zitten twee naar buiten-uitstekende ijzeren stangen waar drie waslijnen aan hangen. Ideaal! Ik hang mijn wasgoed dus buiten het balkon, het hangt vrij in de wind en genoeg ruimte voor grote dekbedhoezen en tafellakens, etc.

Maarja, dan moet je wel een balkon hebben..



Als ik een tuin zou hebben zou ik ook voor de droogmolen gaan, en dan lijkt Brabantia mij inderdaad een van de beste merken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven