Ben ik de enige die zich wild ergert aan het gescheld op het zo dacht je dat nou echt-topic?

28-05-2007 19:20 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste medeforummers.



Om maar gelijk even de hand in eigen boezem te steken; nee, ik ben ook niet heilig. Ik heb wel eens een klapstoel bij een topic neergezet. Ik laat me ook wel es ongezouten uit tegen iemand hier op het forum. Ik heb mensen zelfs wel eens "dom" genoemd, denk ik.



Maar in het topic "Zo dacht je dat nou echt?" hier op Overige, is het gescheld en getier geinstitutionaliseerd. Het topic is bedoeld om anoniem stoom af te blazen, maar maar al te vaak is heel goed duidelijk om welk topic en om welke forummer het gaat. Even een kleine greep uit 3 pagina´s bladeren:



- vals wijf;

- stomme onnozele trut:

- pleurt op, grafmens;

- flikker toch op man, teef;

- teringwijf;

- tyfuswijf;

- tyfustrut;

- arrogante klootzak / lul;

- eikel;

- ongelovelijke oetlul;

- randdebiel;

- ik mag lije dat je iets oploopt;

- en iemand die een andere forummer naar de hel wil laten vliegen.



En dan heb ik de zuurpruimen, schijnheilige glijerds en azijnpissers gewoon maar gelaten voor wat ze zijn.



Mijn vraag aan jullie; moet dit gewoon kunnen hier op het forum?
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die zich wild ergert aan het gescheld op het zo dacht je dat nou echt-topic?





> ja
Alle reacties Link kopieren
Nee moet niet kunnen.

Ik erger mij al een tijdje aan een aantal die denken dat ze op veel topics mogen bepalen wat er van de TO gevonden moet worden, of het volgens hun wel een 'probleem' is waar iemand mee zit, willen bepalen wat je moet zeggen, dat je ergens maar niet serieus op moet reageren, dat je iemand moet gaan afzeiken, uitschelden etc.. En als je het er niet mee eens bent ben je niet goed bij je hoofd en volgen er allerlei leuke benamingen.



Als ik ze weer lees denk ik alleen.....ach, hebbie ze weer, wanneer volgt de rest........en ja hoor, daar komen ze al :D en vóóral állemaal dezelfde mening hebben of het nu je eigen mening is of niet gewoon vooooolgen.

't lijkt wel een groepje :o

Ik neem niet eens de moeite om erop te reageren.
Alle reacties Link kopieren
Ligt er aan welk gescheld in welke mate. Zo vind ik mijn "Vals wijf" niet alleen geheel correct wat betreft beschrijving van desbetreffende forummer, maar ook nog eens op geen enkele andere manier zo treffend te omschrijven. Ze is gewoon een vals wijf.



K*twijf of dergelijke woorden vind ik dan weer minder....



Overigens erger ik me ook wild aan mensen die drammen, valse dingen zeggen (maar toevallig zonder schelden), nare beschuldigingen maken, iemands persoonlijkheid afkraken (en denken dat ze wat dat betreft de waarheid in pacht hebben), een topic onderwerp als de hele persoon zien en mensen die niet weten wanneer ze het onderspit hebben gedelft (Lees: hun zin niet hebben gekregen). En dus mensen die niet van ophouden weten, niet zozeer omdat ze gelijk hebben maar omdat het ze niet zint dat ze op gelijke voet van repliek gedient werden, maw: iemand niet plat hebben kunnen lullen en gewoon tegenargumenten kregen.



Die zijn ook irritant.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, ook ik erger mezelf eraan,en lees het daarom ook maar niet meer.



Het zijn elke keer weer dezelfde en is gewoon een bepaald clubje wat dat doet. Net zo lullig dat het zowiezo (bijna) altijd dezelfde zijn die een topic verpesten.
Alle reacties Link kopieren
Best grappig eigenlijk, eerst ga je dagenlang door met zeuren dat het niet normaal is om een bepaald topic te openen om het over andere topics te hebben, en dan doe je het zelf! Sterker nog, was jij niet degene die zei dat iemand maar zo stoer moest zijn om het op een topic zelf te zeggen? Hmmm.... Ik wist wel dat je mijn manier van denken zou vatten. Het duurde even, maar dit topic is het bewijs: Je snapt het eindelijk. Jeeeeehhh!
Alle reacties Link kopieren
Je bent vast niet de enige maar ik maak me er niet druk om.

Moet kunnen.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me er ook niet druk om maken.

Het topic is nu eenmaal bedoeld om op wat voorm anier dan ook stoom af te blijven en/of je échte gedachtes te plaatsen. Op deze manier worden er minder topics om zeep geholpen.



Ik word wel een beetje flauw van de bewering dat het altijd dezelfde zijn.

Ik vind dat dat dus wel meevalt. Het zal misschien best wel zol ijken, maar dat heb je al snel met mensen die en veel forummen en vaak op dezelfde topics reageren.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Nou Nijn, ik ben het met je eens. Heb laatst in het moderator-topic gevraagd of het allemaal normaal is wat daar gebeurt. Dat was 't schijnbaar niet, want er is ook een waarschuwing geplaatst, maar volgens mij is er weinig veranderd. Ik bemoei me er verder maar niet mee, maar ik ben over veel forummers inmiddels wel wat wijzer geworden.
Alle reacties Link kopieren
*gaat snel op zoek naar wat popcorn*



kan me maar beter alvast installeren, dit kan nog wat worden!
vandaag ga ik van alles kunnen
Alle reacties Link kopieren
maar ik ben over veel forummers inmiddels wel wat wijzer geworden.

_________________________________________________



:?



Ja? En? Dus?

Wat wil je met deze 'uitspraak' zeggen?



Dat je precies weet hoe bepaalde forummers in elkaar zitten?

Lijkt mij vrijwel onmogelijk.

Jij weet net zoveel van hen als zij van jou.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Is dit nu de spinoff? Dat je in het 'zo, vind je dat-topic' over andere topics mag posten en hier dan weer over het 'zo, vind je dat - topic'?:?.





Ontopic: Ik stoor me er niet echt aan. Sommige van die scheldwoorden gaan misschien ver en ik zou ze zelf ook niet gebruiken (maar dat komt van iemand die twijfelde of 'stomme muts' daar te ver zou gaan). Maar als je stoom wilt afblazen kun je het beter daar doen dan in de betreffende topics toch? Neem als voorbeeld het topic '40jr en man verloren aan kanker'. Het commentaar daarop was in dat topic zelf echt misplaatst geweest. Vanwaar trouwens je missie om dat topic om zeep te helpen? Daar ben je nu toch al een paar weken mee bezig
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Ik word wel een beetje flauw van de bewering dat het altijd dezelfde zijn.

Ik vind dat dat dus wel meevalt. Het zal misschien best wel zol ijken, maar dat heb je al snel met mensen die en veel forummen en vaak op dezelfde topics reageren.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Er zijn meerdere mensen die daar af en toe binnen waaien, ondergetekende incl. Er is echter ook een heel klein groepje dat op het topic woont en dagelijks een nieuw posting-record probeert te vestigen.
vandaag ga ik van alles kunnen
Alle reacties Link kopieren
Nijn, even off topic: Hier is in het nieuws dat er een populaire tv-zender op zwart is gegaan bij jou. Dat is toch de zender van Canidel, hoop ik? :?
Alle reacties Link kopieren
Nijn, even off topic: Hier is in het nieuws dat er een populaire tv-zender op zwart is gegaan bij jou. Dat is toch niet de zender van Canidel, hoop ik? :?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het met websje eens Nijntje



Wat is precies jouw doel met dit topic?

Ben je een missie begonnen om het topic gesloten te kijrgen, is het omdat je je zin niet krijgt of is het wat anders?



In mijn ogen doe je namelijk nu precies hetzelfde. Hier kun je namelijk je gal spuien over minny's topic.



Beetje vreemd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren


 maar ik ben over veel forummers inmiddels wel wat wijzer geworden.

_________________________________________________



:?

Ja? En? Dus?

Wat wil je met deze 'uitspraak' zeggen?



Dat je precies weet hoe bepaalde forummers in elkaar zitten?

Lijkt mij vrijwel onmogelijk.

Jij weet net zoveel van hen als zij van jou.
Nee hoor, dat wil ik helemaal niet zeggen. Maar als je het als volwassen vrouw schijnbaar enorm grappig (en nodig) vindt om anderen op het forum achterna te zitten, ze uit te schelden voor weet ik veel wat, door het slijk te halen enz, dan zegt dat mij dat je anders in elkaar zit dan ik.
Alle reacties Link kopieren
Ben al een tijdje niet meer op dat topic geweest. Werkt perfect tegen eventuele ergernissen. Vind overigens grove taal niet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
@Meisje85; is jouw laatste posting speciaal gericht tegen mij?

Zoja, dan zit je er toch een beetje naast.

Ik ben zeker niet onschuldig wat betreft het rellen, maar echt iemand grof uitschelden doe ik in het daaglijks leven niet en ook niet op het forum.



Ik keur het taalgebruik ook niet goed, maar ieder moet het voor zich weten. Ik kan er iig niet van wakker liggen en ik ga er zeker niet anders over iemand door denken.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Dat schelden boeit me niet zo, dat ophitsen en een forummer tot in de krochten van het forum achterna zitten met z'n allen wel. Maar die discussie hebben we op bedoelde topic al gevoerd dus dat hoeft hier niet overgedaan te worden.



Ook ik vraag me af wat nu je doel is met dit topic Nijn. In feite doe je hetzelfde als waar je 'hullie van het wat dacht je nou topic'  steeds op aanvalt.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
't Is trouwens ook niet zo dat ik op dat topic kom om me eens lekker te ergeren. Heb daar één keer een heleboel gelezen (omdat ik me afvroeg wat daar nou precies gebeurde) en het daar vervolgens bij gelaten.
Alle reacties Link kopieren
@Meisje85; is jouw laatste posting speciaal gericht tegen mij?

Zoja, dan zit je er toch een beetje naast.

Ik ben zeker niet onschuldig wat betreft het rellen, maar echt iemand grof uitschelden doe ik in het daaglijks leven niet en ook niet op het forum.



Nee, jij vroeg mij iets, daar geef ik antwoord op. Het gaat niet specifiek over jou. Kan me trouwens niet eens herinneren dat ik jou voorbij heb zien komen in het gedeelte dat ik gelezen heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me trouwens af waarom je dit topic nu opeens opent Nijn. Verveel je je?

M.i. is het de laatste week heel rustig geweest op dat topic.

Wat wil je hiermee bereiken?
Alle reacties Link kopieren
Livre, nee gelukkig niet!!! Het is een lokaal kanaal, van de oppositie, en nu heeft Chavez het overgenomen en gaat er op dat kanaal alleen nog de loftrompet geschald worden over de Bolivariaanse Regering! :? 



Minny, zeg gewoon dat je het over mij hebt, joh (jouw post van 19:43 geloof ik dat het was). Is een stuk duidelijker voor de andere posters.



Calvijn, nee, dit is geen vergelijkbaar topic als "Zo .....". Dat ik me erger aan het topic an sich, doet er niet toe. Iedereen ergert zich wel eens aan een topic, en dan volg ik dezelfde lijn als ieder ander verstandig mens; ik lees het gewoon niet.



Maar ik vind het echt niet meer kunnen hoe grof op de bek iedereen daar is. Het is gewoon een algemeen scheldtopic geworden, en ik vraag me dus serieus af of dat de bedoeling is hier op dit forum.





En of ik m´n zin wil krijgen, cq. doordrijven, cq of ik loop te drammen? Ja, misschien wel. Ik had ook kunnen zwijgen, en m´n reputatie bewaren, maar ik ben liever een zeikerd en een drammer, dan dat ik hier niks over zeg.
Alle reacties Link kopieren
[quote=quote: Zuss reageerde

]

'hullie van het wat dacht je nou topic'
  steeds op aanvalt. je vraagt zo gewoon om een 'wat dacht je nou' :)[/quote]
Dat zeg ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven