Ergernissen in de supermarkt deel 3

10-07-2016 22:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat deel 2 bijna vol is, gaan we hier verder!







Deel 1



Deel 2
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Tvp!
668, the neighbour of the Beast
quote:lonelyryder schreef op 10 juli 2016 @ 20:54:

[...]

Niet per se, er zit een msximum aan van 50 munten per betaling https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wettig_betaalmiddelTja, echte zeikerds delen dan hun boodschappen in tien transacties op. Duurt het nog langer.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
to all
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Omdat deel 2 bijna vol is, gaan we hier verder!Mijn ergernis; forummers die zó geilen op het openen van topics, dat ze alvast een nieuw deel aanmaken voor het oude 3.000 berichten heeft.
Alle reacties Link kopieren
En dat heeft op welke manier met een supermarkt te maken???
Alle reacties Link kopieren
quote:renske1975 schreef op 10 juli 2016 @ 22:37:

En dat heeft op welke manier met een supermarkt te maken??? Dat heeft met dit topic te maken, dat lijkt me on-topic genoeg.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Na ruim 2 maanden zegeltjes sparen dan is het tijd om de gratis glazen op te halen.

Drie dagen na afloop van de actie geen glas meer te bekennen in de supermarkt.Ja,dan denk ik toch : Je ziet toch hoeveel zegeltjes er uit gegeven worden.15 zegels voor 1 glas, dus reken uit.

Nu zijn ze onderweg met de boot en truck uit Turkije en Bulgarije.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Plein18 schreef op 10 juli 2016 @ 22:38:

Na ruim 2 maanden zegeltjes sparen dan is het tijd om de gratis glazen op te halen.

Drie dagen na afloop van de actie geen glas meer te bekennen in de supermarkt.Ja,dan denk ik toch : Je ziet toch hoeveel zegeltjes er uit gegeven worden.15 zegels voor 1 glas, dus reken uit.

Nu zijn ze onderweg met de boot en truck uit Turkije en Bulgarije.Welke actie is dat Plein? Van welke supermarkt?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 10 juli 2016 @ 22:38:

[...]



Dat heeft met dit topic te maken, dat lijkt me on-topic genoeg.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 10 juli 2016 @ 22:40:

[...]





Welke actie is dat Plein? Van welke supermarkt?Dekamarkt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Vandaag liep een stel voor me op blote voeten in de appie. Vind ik raar en onhygiënisch in een supermarkt
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 10 juli 2016 @ 22:40:

[...]





Welke actie is dat Plein? Van welke supermarkt?Was van de Dekamarkt.Ik zag ook op Facebook heel veel verzoeken voor die zegeltjes staan.Ik heb contact gehad met een medewerkster dan een filiaal.Ze zei dat het hoofdkantoor zich verkeken had op het succes.Er komt deze week dus een extra lading met glazen aan.A.s. woensdag even langs gaan met de spaarkaarten.
Alle reacties Link kopieren
quote:juul29 schreef op 10 juli 2016 @ 22:46:

Vandaag liep een stel voor me op bloten voeten in de appie. Vind ik raar en onhygiënisch in een supermarktJa, dat vind ik ook smerig.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn dágen dat hier niet wordt gepost en dagen met 3 posts of 10, dus al met al had het vorige topic vast nog wel een week mee gekund. Wat prik zegt dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:juul29 schreef op 10 juli 2016 @ 22:46:

Vandaag liep een stel voor me op bloten voeten in de appie. Vind ik raar en onhygiënisch in een supermarktHuh? Zonder schoenen of wel met schoenen maar zonder sokken?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Plein88, dat vind ik een flutexcuus. Ik kan mij best voorstellen dat een supermarktactie een groter effect heeft dan je hebt bedacht. Maar neem dan je verantwoordelijkheid en toon je ballen om de klant toch blij te maken.

Stelletje sneuaards.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 10 juli 2016 @ 22:47:

Er zijn dágen dat hier niet wordt gepost en dagen met 3 posts of 10, dus al met al had het vorige topic vast nog wel een week mee gekund. Wat prik zegt dus.En behalve deze zinloze post is jouw bijdrage in het supermarktste ellende?
I can explain it to you, but I can't understand it for you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven