Blessing your countings

29-06-2007 21:14 817 berichten
Geen idee waar het op slaat maar het is iets met tellen, vandaar.... bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Dat je dat niet meer weet, Leo?

12.345.678.910 is het aantal BR'en die we gepunnikt, gehaakt, gebreid en gekantklost hebben!
vandaag ga ik van alles kunnen
ja, d'r wordt wat afgenaaid he, bij de BEO.....



Vraag me trouwens af wanneer überBEO Meds weer eens van vakantie terugkomt.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen

Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Uhh wil niet vervelend doen ofzo hoor, maarre volgens mij klopt de titel niet.



moet het niet your zijn ipv you're



blessing your countings

ipv

blessing you're countings
Zou best eens kunnen Jacq, ik heb snel wat getiept en er verder niet zo bij nagedacht. Ik zal meteen even een correctie sturen aan de angel.
Alle reacties Link kopieren
Jacqie heeft gelijk, maar dat verbaast ons natuurlijk niets.



Ik dacht dat ik Meds al ergens heb zien posten? Of ik wil haar gewoon te graag terug zien en ga me dingen inbeelden. Who knows?



Vanmorgen weer even de weekboodschappen gescoord en meteen 2 handventilatortjes voor de vakantie. Qua warmte kan ik veel hebben (lees; ik heb nu nog wintersokken aan en heb de neiging om met sokken aan te slapen, zo koud heb ik het), maar ik word aan alle kanten gewaarschuwd voor de luchtvochtigheid in Florida. Hoog in de 90% schijnt bepaald niet abnormaal te zijn, dus voor die ene pleuro sleep ik de ventilatortjes liever voor niets mee dan dat ik ter plekke de hoofdprijs betaal. Al even een wasje gedraaid en gedroogd, ik vind het wel weer welletjes voor vandaag!
vandaag ga ik van alles kunnen
Alle reacties Link kopieren
Ah, ik verbeeld me toch geen dingen. De zoekfunctie beweerd dat Meds tot de 27e nog gespot is.
vandaag ga ik van alles kunnen
Alle reacties Link kopieren
Na een beetje een kutweek ben ik ook weer klaar om m´n countings te blessen.



- ben gezond

- heb een lieve man en kinderen

- ben een bloedmooie vrouw

- ben weer ongesteld geworden (niet dat ik zwanger kon zijn maar toch, altijd fijn die dijkdoorbraak, vooral emotioneel)

- heb een fijn stel tieten cup C

- heb een paar benen om U tegen te zeggen

- mijn man begeert me

- mijn kinderen zitten zoet te spelen

- heb internet op de laptop

- heb lekker koffie met melk gedronken net

- het lekt niet hier in huis

- heb na 5 x diarree geen aandrang meer

- enzovoort un so weiter



Hee Jakkes, fijn dat je er weer bent. Hoe zou het onze Pom vergaan? Ze ging toch met Wa naar dat rebirth-weekend in Grouw?
Alle reacties Link kopieren
YES.....Nijn is back in the house *;



Ik denk dat Meds druk is met haar nominatie ronde,die zwerft nog door Nederland,om stemmen te scoren...Go Meds



Ik ben gister naar Marco geweest,zooooooooooo leuk,gaf een optreden tijdens het akkoord van schokland,stralend mooi weer *was buiten*

Waren verder nog meer optredens van oa de Nits,van dik hout,enz,enz,voor de kids was er ook van alles te doen,ze konden circustrucs leren,gerda,en hakim van sesamstraat waren er....dus dolle pret
Alle reacties Link kopieren
Ha, een heel mooi moment voor het blessen van mijn countings!



Ik ga trouwen. Niet in de zin van wellicht ooit een keertje misschien, maar in de zin van romantisch aanzoek en datum prikken en jurken passen en feestjes enzo!



Ik weet dat ik de afgelopen tijd er heel veel niet was enzo, en mij ontzettend heb onttrokken aan mijn punnikplichten op dit topic, maar ik hoop dat jullie toch een beetje blij voor mij zijn, en het me niet kwalijk nemen dat ik zo kom binnenvallen...
Allis, lieve meid, natuurlijk ben ik blij voor je! Ik weet dat je ook zonder ons iedere dag te frequenteren gewoon een ouwe BEO blijft in hart en nieren en dat je de afgelopen dagen net als wij allemaal in de regenBR hebt rondgefietst met plastic zakjes over je in dikke sokken en Birckenstoks gestoken voeten.



Heel erg gefeliciteerd!!!!
Alle reacties Link kopieren
Allis, wat fantastisch! Trouwen is zo leuk! Ga je je eigen naam houden (even een gezellige discussie oprakelen)? Gefeliciteerd en veel plezier met de voorbereidingen.



Leo, hoe gaat het met de verbouwing van de buren? Wil het al wat opschieten?



Iris, Meds is het niet geworden, maar Zoyla. Wel te verwachten.
Alle reacties Link kopieren


Uhh wil niet vervelend doen ofzo hoor, maarre volgens mij klopt de titel niet.



moet het niet your zijn ipv you're



blessing your countings

ipv

blessing you're countings




wat dacht je van count your blessings? :D



Nu staat er 'zegen je telkunst' :o ;) :D
Alle reacties Link kopieren
Hee, dat is een leuk idee; Count your Blessings. Moeten we doen jommes, voor het volgende topic.



Dank Mamamarleen, voor de tip. Gek trouwens, ik zat net iets van je te lezen op Baby´s en nu sta je hier ineens bij Blessings.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben compleet tegen. Blessings tellen. Wat heb je er aan? Net of hoe meer hoe beter is... Als je nou één hele mooie goede superblessing hebt, wat doet de rest er dan toe? Nee hoor, gewoon de telkunst zegenen, véél belangrijker. Zo van, ik heb twee katten, amen. ik heb ze goed geteld, en daar ben ik blij om. Een fazant bijvoorbeeld, die telt van 1 2 3 veel. Dus als ze 5 kuikens heeft, zijn het er "veel" Wordt er vervolgens eentje bruut opgevroten door een bloeddorstige vos, dan heeft ze er nog steeds "veel". Geen beest overboord, dus. Ze raakt pas in de stress als er nog eentje wordt opgevroten, want dan zijn het er 3, niet veel. Count your blessings... Heb je niks aan. Bless your countings, daarentegen... Ik ben ten huwlijk gevraagd, op de langste dag van het jaar, (geteld) op de hoogste berg van schotland (ook geteld) en het was de eerste keer, en ik heb een keer ja gezegd. Kijk, tellen, daar heb je wat aan. Bij het alleen tellen van de blessings, had ik er nu maar 1. Bij het blessen van de countings zijn de mogelijkheden gewoon ongekend!
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik hou trouwens niet mijn eigen naam. Niet dat ik m nit leuk vind, maar die van hem is ook leuk en lekker kort. Ook vind ik het leuk als ik kinderen krijg, dat we dan allemaal hetzelfde heten, en niet dat mijn man straks moeite heeft pietje mee te krijgen van het kinderdagverblijf omdat de leidster het kind niet mee wil geven aan langharig tuig van onbekende origine.




quote: Jacqie reageerde



Uhh wil niet vervelend doen ofzo hoor, maarre volgens mij klopt de titel niet.



moet het niet your zijn ipv you're



blessing your countings

ipv

blessing you're countings

wat dacht je van count your blessings? :D



Nu staat er 'zegen je telkunst' :o ;) :D







Wat lief van je Mam. Dit topic is nu aan deel 40 toe denk ik en heeft al van alles geheten met counten en blessings op tig verschillende manieren vervoegd en geschreven.



Maar goed dat je even tipte, jij let tenminste goed op!:D
Alle reacties Link kopieren
He Allis.leuk joh,je trouwt neem ik aan wel in een witte BR toch  ???

Heb mijn caafs even flink toegesproken,dat het nu toch tijd wordt voor wat liefelijke TP's,die krijg je dus van mij  *vet aardig he*



Ben ik nu de enigste sufkut,die alleen maar naar de titel Blessing kijkt..???:$
Alle reacties Link kopieren
He Allis.leuk joh,je trouwt neem ik aan wel in een witte BR toch  ???

Heb mijn caafs even flink toegesproken,dat het nu toch tijd wordt voor wat liefelijke TP's,die krijg je dus van mij  *vet aardig he*



Ben ik nu de enigste sufkut,die alleen maar naar de titel Blessing kijkt..???:$
Je bedoelt "Counting"?
Alle reacties Link kopieren
Joh Allis, wat een leuk nieuwe. Gefeliciteerd! En uiteraard willen we een tipje van de spreekwoordelijke sluier opgelicht hebben m.b.t. de jurk.
vandaag ga ik van alles kunnen
Ehmmmm Iris, degenen die een nieuw topic openen putten zich uit in originele ideetjes om de titel van ons onvolprezen blessings steeds weer verrassend in dit forum te zetten. De fraaiste woordspelingen en rijmpjes zijn al de revue gepasseerd. Kom jij even aanzetten met dat je alleen maar naar 'blessings' kijkt! :@
Bij de weg: Ik ga morgen naar Maastricht met mijn collega's. Dinsdag ben ik weer terug......



Doegggggg!
Alle reacties Link kopieren
:@Enne bedankt he dames,jemig man,wat een stom gedoe,ik Count mijn Blessings iedere dag.

*loopt kwaad de zaal uit* En is blij met al haar zegeningen
Alle reacties Link kopieren
ik kan ook weer even een blessing counten hoor.

Ik was vandaag naar de efteling en heb schitterend weer gehad.

Mijn vriendin (moedervankleinevriendinnetje) is vandaag jarig en die vond het leuk om naar de efteling te gaan.

Hartstikke rustig, echt overal kunnen doorlopen en gewoon hartstikke mooi weer.

Gewoon leuke dag gehad dus!





Morgen weer volledig aan de bak, zal wel ff wennen zijn.



Allis gefeliciteerd!

Wanneer is de grote dag?



Heee nijnerella, nog leuke feessies gehad lately?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven