11-11 sale AliExpress

11-11-2016 00:30 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de AliExpress fans hier: morgen is het grote uitverkoop bij AliExpress. De 11-11 sale. 1 dag in het jaar heeeeeeel veel korting op heeeeeeel veel artikelen. Die kortingen kunnen best hoog oplopen.

Ik heb mijn hele winkelmandje bomvol staan voor morgen. Nog meer van die mafketels als ik?;)
Alle reacties Link kopieren
Ohh klinkt interessant !

Wat heb je er zoal in staan?

*gaat snel checken wat er nog in winkelmand zit en op verlanglijst staat*
Lijkt veel korting maar is het dus niet. Meeste prijzen zijn met 50% of meer verhoogd en gaan dan op 11-11 weer terug naar de originele prijs



Maar eerlijk is eerlijk, mijn winkelwagen zit ook bomvol
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar nog nooit iets gekocht (had zelfs nog nooit op de site gekeken ) de verzendkosten vallen erg mee. Hoe zit het met je bestelling retour sturen? En wat voor spullen kopen jullie daar graag/wat zijn jullie tips?
Bij retour zenden moet je zelf de kosten betalen en dat loont niet, tenzij je echt dure dingen koopt.
Ik heb pas 2 actioncamera's gekocht via Ali express. Kreeg ik na een maand een brief van tnt of ik het betalings bewijs op wilde sturen zodat ze de waarde konden bepalen om het pakket in te klaren. Had hier wel al rekening mee gehouden. Maar niet met de €13.- administratiekosten. Voor mij geen aliexpress meer.
Ik koop er geen dure apparatuur en heb er nog nooit import rechten hoeven betalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel vaak goedkope artikelen van 1 of 2 euro ( elastiekjes, haarbanden etc ).

Is altijd goed gegaan en bezorgd binnen de aangegeven tijd. ( ongeveer 3 weken )
bananen groeien niet alleen
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel er vooral speelgoed en blijf onder de 20 euro. Nog nooit gedoe gehad en altijd netjes op tijd bezorgd.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Je moet inderdaad onder de €22 blijven.



Ik heb er twee weken geleden een glazen screenprotector gekocht. Echt praktisch hetzelfde als dat ding wat ik voor mijn vorige telefoon bij de mac store kocht, alleen deze was €1,20 en die van de mac €20. Dus ik ga er nu ook eentje voor mijn ipad kopen.



Verder koop ik inderdaad troepjes. Fietslampjes, petticoat voor dochter.



Je moet er vooral niet bestellen met de intentie terug te sturen, dat loont namelijk echt niet en is schreeuwend duur naar China.
Bij mij zijn er ook weleens pakjes niet aangekomen maar dan kan je gebruik maken van de Buyer Protection en dan kost het je niets.
Alle reacties Link kopieren
Je moet wel de ´normale´ AE prijzen weten, anders heb je er niet zoveel aan. Mijn man heeft ook een volle winkelmand, maar heeft diverse artikelen gezien die voorheen 300 dollar kostten en tijdens de sale ´van 800 naar 350` gaan.



Hij koopt over het algemeen dingen die zo duur zijn dat de importrechten niet opwegen tegen het prijsverschil. Dus hier gaat heel regelmatig vijftig euro of meer naar de douane.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook bestellen! ik gebruik hiervoor ook nog ns verschillende kortingscodes, superchill.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnigetoekomst schreef op 11 november 2016 @ 01:29:

Lijkt veel korting maar is het dus niet. Meeste prijzen zijn met 50% of meer verhoogd en gaan dan op 11-11 weer terug naar de originele prijs



Maar eerlijk is eerlijk, mijn winkelwagen zit ook bomvol Ha, goeie! Ik ben even gaan kijken naar het product dat ik een tijdje terug gekocht heb en ja hoor, mét korting is het nu duurder dan waar ik het voor gekocht heb...
Alle reacties Link kopieren
quote:Wereldreizigster1 schreef op 11 november 2016 @ 06:42:

Ik heb pas 2 actioncamera's gekocht via Ali express. Kreeg ik na een maand een brief van tnt of ik het betalings bewijs op wilde sturen zodat ze de waarde konden bepalen om het pakket in te klaren. Had hier wel al rekening mee gehouden. Maar niet met de €13.- administratiekosten. Voor mij geen aliexpress meer.Serieus? En je was onder de 22 euro gebleven? Dat vind ik dan echt belachelijk.
Alle reacties Link kopieren
Mijn winkelwagen staat bomvol.



Over een half uurtje bestellen haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gekeken op www.kortingscode.nl/aliexpress en daar kun je iets van 10 codes krijgen voor nog meer korting, deze codes zijn ook alleen vandaag geldig.. tnx voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
quote:febag schreef op 11 november 2016 @ 08:05:

Bij mij zijn er ook weleens pakjes niet aangekomen maar dan kan je gebruik maken van de Buyer Protection en dan kost het je niets.Hoe werkt dat precies? is mij nl. al 2 keer gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 11 november 2016 @ 08:46:

[...]





Hoe werkt dat precies? is mij nl. al 2 keer gebeurd.Dan moet je een dispuut openen en aangeven dat je niets ontvangen hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:zomer2016 schreef op 11 november 2016 @ 08:22:

Ik heb even gekeken op www.kortingscode.nl/aliexpress en daar kun je iets van 10 codes krijgen voor nog meer korting, deze codes zijn ook alleen vandaag geldig.. tnx voor de tip!Waar kan ik zo'n code op de website van aliexpress invoeren?
Alle reacties Link kopieren
quote:Wereldreizigster1 schreef op 11 november 2016 @ 06:42:

Ik heb pas 2 actioncamera's gekocht via Ali express. Kreeg ik na een maand een brief van tnt of ik het betalings bewijs op wilde sturen zodat ze de waarde konden bepalen om het pakket in te klaren. Had hier wel al rekening mee gehouden. Maar niet met de €13.- administratiekosten. Voor mij geen aliexpress meer.Dat heeft niks met AliExpress te maken. Dat zou je bij all Chinese webwinkels gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:groenbankstel schreef op 11 november 2016 @ 08:52:

[...]



Dan moet je een dispuut openen en aangeven dat je niets ontvangen hebt.Ik heb bij 1 van de verkopers aangegeven pakket nooit te hebben ontvangen, niets meer op gehoord helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vreselijk nieuwsgierig naar wat er allemaal bij Ali te koop is. Maar uit zelfbescherming ga ik niet kijken
.
Alle reacties Link kopieren
Waar kan je de kortingcodes invullen?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ineens niet meer met ideal betalen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven