bruiloft: ideeen persoonlijk cadeautje van bruiloftsgasten

07-07-2007 22:03 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn broer gaat deze zomer trouwen en ik ben de ceremoniemeester. Nu is het altijd leuk wanneer de gasten naast het gewone cadeau een klein  persoonlijk cadeautje geven.

Zo hebben wij tijdens onze bruiloft van iedere gast een fles wijn gekregen met een eigen ontworpen etiket erop. Dat vond ik zo'n ontzettend leuk idee. Wie heeft er nog meer leuke ideeen?
Alle reacties Link kopieren
hoi,



Er is een centraal cadeautopic bij overige(bovenaan de lijst)



succes
Alle reacties Link kopieren
van iedereen een recept vragen, of liedje waavan je uiteindelijk een cd brandt.
Alle reacties Link kopieren
zal eens in het centrale cadeautjestopic rondneuzen! Dank voor de tip.
Alle reacties Link kopieren
Zo hebben wij tijdens onze bruiloft van iedere gast een fles wijn gekregen met een eigen ontworpen etiket erop. Dat vond ik zo'n ontzettend leuk idee. Wie heeft er nog meer leuke ideeen?
heel fijn als je gast bent met 2 linkerhanden, lekker knutselen,

en wat doe je als je die flessen krijgt, de etiketten er weer afpeuteren of met fles en al bewaren?

Vroeg het me gewoon even af :?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
:D

nou wij wisten ons wel raad hoor met al die flessen wijn! We hebben ze op de foto gezet en daarna hebben we ze heerlijk opgeslobberd.
Alle reacties Link kopieren
:D nou wij wisten ons wel raad hoor met al die flessen wijn! We hebben ze op de foto gezet en daarna hebben we ze heerlijk opgeslobberd. 






met die wijn had ik ook wel raad geweten, maar wist ff nietwat ik met al die lege flessen moest, niet aan foto gedacht

t leven is simpeler dan je denkt:?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven