Kat weg?

08-07-2007 13:36 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,

sinds een half jaar hebben we er een kat bij in ons appartement. Alleen 's ochtends maken de heren ons nogal eens wakker. Mij maaktdat op zich niet echt heel veel uit, alleen mijn partner baalt er enorm van. Daarnaast zeurt hij ook over de hoeveelheid haren, terwijl hij zelf bijna nooit zuigt (of iets anders doet in het huishouden).We hebben echt een leuke relatie maar dit is echt een kritiek punt.Nu heb ik zelfs onze kat op internet gezet, maar vervolgens reageer ik niet op de mailtjes die ik krijg, omdat ik het beestje niet kwijt wil. Ik gooi ze in een andere kamer, maar alles is gelijkvloers en gehorig. Ik baalhier zo van!



Hebben jullie nog ideeën?

Thanks juffertje
Een zoon!
Alle reacties Link kopieren
Ja je vriend de deur uitzetten. Kijken of hij het ook zo leuk vind. Belachelijk zijn reactie. Tuurlijk kan je tegen problemen aanlopen maar die kan je samen oplossen. Paar uur een schoonmaakster. Het huishouden delen en jij het kattengedeelte op je nemen. Belachelijk dat je vriend niets doet in het huishouden. Gatver, is hij boven de 50/60 jaar dat hij nog andere tijden gewend is?



Belachelijk ook van jou dat je meteen je kat op internet zet. Oke, nog niet weg maar wel een rare gedachte.



Wat dacht je van communiceren, oplossingen vinden.



Willen jullie ook in de toekomst ook nog kinderen? Nou dan kan je je lol op. Die kan je niet zo makkelijk weg doen.



Ga om de tafel zitten en kijk wat nou het eigenlijke probleem is. Kan jij dat grotendeels opvangen? Hij mag ook wel iets in het huishouden doen, dan kan jij je iets meer richten op de kat.



Succes met die egotripper.!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk in het meteen op internet zetten. Ik doe de kat natuurlijk niet weg en ik heb hem er al vanaf gehaald. Woensdag wordt hij gecastreerd, hoop dat het dan beter gaat.

Ik weet van mezelf dat ik niet zo´n goede oplossingenzoeker ben en het irriteert mij mateloos dat meneer niets doet. Straks gaan we trouwens om de tafel....
Een zoon!
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik zo pissig reageerde maar er zijn altijd oplossingen. En daarbij is jullie verhouding al mank. Waarom doet hij zo weinig in het huishouden maar wel zaniken? Ik zei altijd, als het je ergert dan doe je er lekker zelf wat aan.



Wij hadden een schoonmaakster voor 1 of 2 keer per week, kort maar hoor. Maar dan hoef je niet alles zelf te doen. Hij moet gewoon lekker meehelpen, dan doe jij alle kattentroep, en hij iets anders.



Je of jullie zijn die verantwoording aangegaan. Daar is best oplossingen voor. Als hij er niet is, geef meer aandacht aan de kat, zodat die niets te kort komt. Laten helpen maakt een kat meestal ook rustiger. Vraag eens wat nichtjes/neefjes om met de kat te spelen, of buurkinderen. Dan heeft de kat aandacht. Er is zoveel te bedenken.



Het grotere probleem lijkt mij dat je vriend het wel makkelijk vind dat jij alles doet. Daar zou ik mij meer aan ergeren. 



Heel veel sterkte met het gesprek straks en laat je niet kisten. Doe niet zomaar voor deze kul argumenten je kat weg. Succex he!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Zet je vriend op internet.







Fu*king unbelievable dat je de kat uberhaupt op internet hebt gezet. Ga voor de gein eens kijken hoeveel katten er in het asiel zitten en op marktplaats staan. Allemaal mensen die de makkelijkste weg kiezen. Je hebt voor een huisdier gekozen en nu valt het allemaal een beetje tegen en is het beestje niet alleen maar leuk &schattig en hoppa! Weg ermee. Dumpen maar.
Alle reacties Link kopieren
ik zou je vriend op marktplaats zetten :P
Alle reacties Link kopieren
Eens met yamuna, je zet om deze idiote reden toch niet je kat op het internet??? Dan stofzuigt hij ook maar eens wat vaker als hij zo'n last heeft van de haren. En oordopjes in als hij gaat slapen, deur dicht en niet zeuren. Je hebt voor een kat gekozen en als je nu al de makkelijkste weg kiest bij minimale problemen is dat echt laf. Sorry voor deze reactie hoor, maar katten zijn geen gebruiksvoorwerpen die je kan kopen en weggooien als je t zat bent! En idd, zet dan maar je vriend op het internet, gratis af te halen...
Alle reacties Link kopieren
:@hoe haal je het in je hoofd eerst een kat nemen en dan als het niet uit komt voor je en je vriend.... de kat weg doen!!

laat die vriend van je van zijn luie kont afkomen je bent zijn sloofje niet

als jullie echt het beestje willen wegdoen breng het dan naar een asiel en niet op internet zetten want er bestaat een kans dat jullie kat/poes een proefdier wordt(vraag er altijd een redelijk bedrag voor als je het toch wilt doen)



zo dat lucht op

ik kan zo kwaad worden om zo iets

mensen denk eens na voor dat je een huisdier neemt, wat je zo'n beestje aan doet als het (weer) weg moet



ps TO alvast mijn excusse als ik je heb beledigd, ik kom op voor het beestje(die kan niet voor zich zelf opkomen)
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben allemaal harstikke gelijk, maar dag in dag uit gezeik dan wordt je een beetje depressief. Hij heeft 2minuten op internet gestaan en ik houd ontzettend veel van dat beest.Kan hem dus ook echt niet weg doen.Dan gaat vriendlief de deur uit.

Maar we hebben goed gepraat, er komt een deur bij zodat we de katten niet horen.We wonen in een appartement en met eenextra deur kunnen we de woonkamer afsluiten en daar kunnen ze lekker ravotten en wij slapen. En er komt een schoonmaakster.Vriendlief heeft een zware baan en wil niet schoonmaken daarom een schoonmaakster. Tsja je moet wat.

Nu nog andere ergenissen, maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen is OT.



thanks voor jullie reacties
Een zoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven