bloemen bestellen en laten bezorgen (in Heerenveen)

10-07-2007 20:32 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand waar ik een mooi boeket bloemen online kan bestellen en morgen af kan laten leveren op een adres in Heerenveen?

Ik hoor verschillende verhalen over services van bv Fleurop; dure boeketten die nog geen 4 dagen staan enzo, dus ben op zoek naar ervaringen.



Mijn Beppe (94) is ziek en ik wil haar graag opfleuren met een mooi boeket, en ik woon te ver om het door de week zelf te gaan brengen.



Wie helpt me?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Ik heb goeie ervaring met flowerservice .nl, mijn pa heeft eens een foto vd bloemen gemaakt en per mail opgestuurd en het was daadwerkelijk wat ze beloven en de bloemen stonden ook lang mooi erbij.
Gewoon via Internet of het telefoonboek een bloemist zoeken en vragen of ze de rekening naar je toe willen sturen. Je kunt ook nog aanbieden om via Internetbankieren gelijk even te betalen als het anders problemen geeft. Mijn ervaring is dat er altijd iets te regelen valt.
Alle reacties Link kopieren
Flowerservice, ik ga even kijken! Dank je Sto.



Malu, nooit aan gedacht om zo even een bloemist in de buurt te bellen. Doen ze dat dan? Ben nogal een bloemencriticus, een boeket moet ook een tijdje kunnen staan enzo. Vandaar dat ik het lastig vind om het via het internet te bestellen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Helaas, Flowerservice is met vakantie!



Weet iemand een goede bloemist in Heerenveen? Of een andere optie?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Mijn ervaring is dat als je gewoon een lokale bloemenzaak belt, je meer waar voor je geld krijgt; bij formules als Fleurop e.d. moeten er erg veel mensen aan verdienen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat als je gewoon een lokale bloemenzaak belt, je meer waar voor je geld krijgt; bij formules als Fleurop e.d. moeten er erg veel mensen aan verdienen.
Ik ga dat dan maar proberen morgen Malu. Thanks.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Dag poezewoes,



Heb goede ervaringen met Trienke Reitsma uit Mildam (vlakbij Heerenveen) niet goedkoop helaas, maar uitstekende kwaliteit. Zij staat wel in de telefoongids.

Wel lief dat je zo om je beppe denkt!



groet Tartt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven