Korte kaartreading specifieke vragen

23-12-2016 20:10 634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werk niet met een lijst, je vraag gewoon neerplempsen heeft geen zin. Als ik tijd heb post ik in een bericht dat de 3/5 eerstvolgende reacties een reading krijgen. Stel dan 1 specifieke vraag waar je antwoord op wilt



Dit doe ik omdat ik geen algemene readingen doe, dus als ik over een paar maanden nog bezig ben met het beantwoorden van vragen die nu spelen is het waarschijnlijk helemaal niet meer relevant. Daarnaast doe ik het forummen tussendoor en het kost best veel tijd dus wil mezelf niet bedelven met verplichtingen.



Ik leg een kaartje om antwoord te geven op een specifieke vraag.

Ik kan dus geen algemene leggingen doen, ik heb een vraag nodig. Als ik je vraag niet helemaal kloppend ervaar pas ik hem een beetje aan, hopelijk nog dicht genoeg bij wat je wil weten.



Ik doe het serieus en vanuit al mijn kennis en vermogens , maar laat de antwoorden nooit jouw eigen gevoel overschaduwen.



Voorbeeldvragen:

Hoe is de relatie tussen mij en Piet

Komt er in 2017 een nieuwe liefde op mijn pad

Hoe ziet mijn financiële situatie in 2017 er uit

Wat kan ik hetbeste doen om de band met mijn broer te herstellen

Wordt mijn huis verkocht in 2017?



Ofwel,voorspellende vragen mogen maar ook adviesvragen hoe je ergens mee om moet gaan.

Vragen over gezondheid kan ik niet beantwoorden, ik kan dan wel kijken wat jou kan helpen zoveel mogelijk balans in jouw leven te krijgen. Vragen mogen alleen over jezelf of jouw relatie met iemand gaan( of jouw eigen kinderen onder de 18), niet voor een ander.
Ik heb heel veel interesse.



Gaat er verbetering komen in de band tussen mij en mijn familie in 2017?
Ga ik verhuizen in 2017?
Ik heb ook interesse.



Gaat de relatie tussen mij en mijn partner verbeteren?
Alle reacties Link kopieren
Win ik de podtcodeloterij?
.
anoniem_316273 wijzigde dit bericht op 23-12-2016 20:14
Reden: Verkeerd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ga ik kinderen krijgen?

Interesse!!
Wat gaat er volgend jaar voor mij veranderen in de manier waarop ik mijn geld verdien?
Heb ik er goed aan gedaan de vriendschap met een vriendin te verbreken?
quote:Louise70 schreef op 23 december 2016 @ 20:13:

Win ik de podtcodeloterij?Ja, die vast wel.
Zo dat ging snel. Toen ik typte stonden er nog maar 2 vragen.
" ik kan dan wel kijken wat jou kan helpen zoveel mogelijk balans in jouw leven te krijgen. "





Waarom doe je dat dan niet?
Oh shoot, ik ben 7e, nou weet ik nog niet wat er gaat gebeuren. Wat jammer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Martje2801 schreef op 23 december 2016 @ 20:11:

Ik heb heel veel interesse.



Gaat er verbetering komen in de band met mijn familie in 2017?

Manipulatie/spel/oneerlijk/leugens/verraad+Zorgen om een familielid/roots/langzaam+Erkenning/creativiteit/intuïtie



Er zijn een soort kampen ontstaan doordat een persoon leugens de wereld in heeft geholpen. Door een gezamelijke zorg om iemand ontstaat er weer een verbonden gevoel maar blijf op jouw hoede, want iemand probeert de boel nog naar de hand te zetten. Dit gaat maar gedeeltelijk lukken maar het beeld van kampen blijft, dus je zal met sommige familieleden een eenheid ervaren maar sommigen zullen zich af wenden.



Snap je er iets van?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ik nr 6 ben. Mag ik morgen? ;) hoe vergaat t me op arbeidsgebied in 2017 en 2018 ?



Oooo andere reacties volgden nog.... Dus ben zoveelste. Mag ik morgen?
oke, stel dat je moet kiezen: de badkamer poetsen of sporten, welke serie zou je dan kijken?
Alle reacties Link kopieren
Gaan mijn kinderen in 2017 doorslapen ?
Alle reacties Link kopieren
Ik had in 't andere topic een vraag gesteld. Of er binnen anderhalf jaar een kindje komt. Zou je die nog willen doen of anders morgen??
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 23 december 2016 @ 20:15:

" ik kan dan wel kijken wat jou kan helpen zoveel mogelijk balans in jouw leven te krijgen. "





Waarom doe je dat dan niet?

Dat bood ik je aan! "

Goede vraag, maar gezondheid mag ik niks over zeggen.

Voelt niet ethisch verantwoord. Ik kan wel kijken wat je kan helpen zoveel mogelijk naar balans toe te werken, maar niet met een garantie dat dat ook qua gezondheid zal helpen."

Maar toen gaf je aan dat het met toestemming wel zou mogen en hebt er niet meer op gereageerd? Ik leg met liefde zo'n kaartlegging voor je als je zou willen:D
quote:fee90 schreef op 23 december 2016 @ 20:16:

[...]



Manipulatie/spel/oneerlijk/leugens/verraad+Zorgen om een familielid/roots/langzaam+Erkenning/creativiteit/intuïtie



Er zijn een soort kampen ontstaan doordat een persoon leugens de wereld in heeft geholpen. Door een gezamelijke zorg om iemand ontstaat er weer een verbonden gevoel maar blijf op jouw hoede, want iemand probeert de boel nog naar de hand te zetten. Dit gaat maar gedeeltelijk lukken maar het beeld van kampen blijft, dus je zal met sommige familieleden een eenheid ervaren maar sommigen zullen zich af wenden.



Snap je er iets van?Ja ik kan dit wel plaatsen in de huidige situatie.
Alle reacties Link kopieren
Word ik oma ( wanneer, hoe vaak , worden het ook nog een beetje leuke kinderen ) ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoe ontwikkelt mijn werk zich komend jaar?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 december 2016 @ 20:19:

Word ik oma ( wanneer, hoe vaak , worden het ook nog een beetje leuke kinderen ) ?
Ik ben benieuwd naar 2 dingen maar ik weet niet welke in je expertise valt. Mag ik ook vragen naar de gezondheid en start van mijn baby? ( ik ben zwanger en ik heb complicaties)

Verder:

- zou ik graag willen weten wat je ziet op gebied van mijn carriere.
quote:fee90 schreef op 23 december 2016 @ 20:18:

[...]



Dat bood ik je aan! "

Goede vraag, maar gezondheid mag ik niks over zeggen.

Voelt niet ethisch verantwoord. Ik kan wel kijken wat je kan helpen zoveel mogelijk naar balans toe te werken, maar niet met een garantie dat dat ook qua gezondheid zal helpen."

Maar toen gaf je aan dat het met toestemming wel zou mogen en hebt er niet meer op gereageerd? Ik leg met liefde zo'n kaartlegging voor je als je zou willen:D

Ik stelde je geen vraag over gezondheid, maar over heling.

Ik heb zitten wachten op je, maar er kwam niets. Zou het fijn vinden als je het nu wel even voor me doet.
Never mind...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven