Dit forum is voor hele eenzame trieste vrouwen?

16-07-2007 12:55 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie eigenlijk zelf?Het is toch te triest voor woorden dat mensen tegenwoordig via dit middel nog een beetje contact met elkaar hebben?

Dingen die je normaal niet durft te zeggen in face to face contact durf je hier wel maar wat levert het per saldo op niks niks niks,ik vind het triest.

Zoek normaal contact daar wordt je vrolijk van hier niet.hi hi hi
Alle reacties Link kopieren
;)....wat doe JIJ hier nog???
Alle reacties Link kopieren
ik ben zon trieste vrouw ;(



heel de dag binnen blijven, niemand die ik spreek en als er dan iemand komt durf ik echt niets verkeerds te zeggen  want ik ben veel te bang dat er dan helemaal niemand meer komt.

ben daarom zoooo blij met dit forum met mede trieste vrouwen want dan kunnen we elkaar nog een beetje opfleuren :D

Mag nog een uurtje forummen en dan word ik door manlief uitgelaten.;)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nogal triest dat jij hier een topic over durft te openen.

Dus je bent triest als je voor je werk veel achter de pc zit en dan het viva-forum op de achtergrond open hebt?

En dingen die hier gezegd worden, worden in real life, door mijn tenminste, ook gezegd.



Wat een onzin! Ik las de titel en vond het direct een rotopmerking.
Forummen kan best een trieste en eenzame bezigheid zijn. Hardlopen of in je eentje fietsen ook. Als je iemand alleen hard ziet lopen denk je dan ook, wat een zielige, eenzame hardloper is dat?



Waarom is het raar om contact te hebben via een computer? Mijn man en ik kennen elkaar via de computer. Zielig? Mwoah valt best mee.



Als jij het zielig en eenzaam vindt om te forummen dan heb ik daar geen problemen mee. Ik vind bijvoorbeeld in de kroeg hangen niet leuk en in veel gevallen een beetje triestig. Zo vindt iedereen wel wat.
Alle reacties Link kopieren
Lekker he, zo'n openingspost: net genoeg vraagtekens om de suggestie te wekken een open discussie te willen starten. Maar ondertussen stellig over hoe het is, nee zelfs, sturend over wat men moet doen.

Ben je het weer kwijt Weso? Fijn voor je!

(en als je er nou echt niet meer uitkomt, kan je altijd nog een topic openen over hoe eenzaam je je voelt, d'r is hier tussen de bedrijven door altijd wel een luisterend oor te vinden.)
Alle reacties Link kopieren
;)....wat doe JIJ hier nog???
Dat wilde ik ook al vragen.
sja deze trieste eenzame vrouw gaat met een vriendinnetje naar het strand.



toedels!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik hab een aantal dames hier leren kennen en het is LEUK en absoluut NIET eenzaam.

Nu zijn er hier al wat postings geweest dus TO waar blijf je??? Met je afkrakende commentaar.
Alle reacties Link kopieren


sja deze trieste eenzame vrouw gaat met een vriendinnetje naar het strand.



toedels!!!
Naar zo'n triest strand met nog meer trieste eenzame vrouwen? :?
Alle reacties Link kopieren
Nou Weso, dom mutsje, waar blijf je nou? Even hier een achterlijke stelling lanceren en dan net doen alsof je niet nieuwschierig bent hoe men reageert op jouw zogenaamde niet-trieste inzichten? Kom op, reageer eens!
Alle reacties Link kopieren
triest? Ken IRL wel triestere vrouwen hoor. Die net doen of ze een forum triest vinden maar intussen wel zitten mee te lezen ;)
Alle reacties Link kopieren
"ik vind het forum echt zooo triest, zoooooo triest dat ik zelf ook een account heb en een inlognaam. Jeetje wat triest. Echt triest zeg dit forum. Ik ga lekker zeggen dat ik het triest vind. Met mn eigen inlognaam maak ik gewoon een topic om te melden dat ik het triest vind. Joehoeooeee vrouwen, jullie zijn triest! Jullie forummen!! Ik doe het zelf niet hoor!! Want ik vind het triest!! "  Over triest gesproken....

 

Trouwens, wazzup met de "hi hi hi" aan het einde van je prachtige openings-statement??
Alle reacties Link kopieren
Dit forum is er niet om gezellig te doen, maar is er op gespitst om je schrijfvaardigheid te verbeteren, Weso. Om hoofdletters te gebruiken, komma's te leren plaatsen daar waar ze moeten staan, en andere leestekens te leren hanteren. Dus ter leering ende vermaeck.



Blijf nog even hangen. Misschien steek je er nog wat van op. 



:?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze 'hi hi hi' op het eind schrijft om haar verhaaltje wat af te zwakken. Ze voelde natuurlijk de bui wel hangen...
Alle reacties Link kopieren
wat levert het per saldo op ...
Leuk tijdverdrijf

Een verbreding van mijn horizon

Begrip en erkening waar nodig

Een confronterende spiegel waar nodig

Leuke kerel

Diverse leuke vriendinnen

Wintersportvakantie met groep te gekke meiden



Helemaal niks inderdaad
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, ze heeft in 1 ding wel gelijk, van contact met haar word ik inderdaad niet zo vrolijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie eigenlijk zelf?Het is toch te triest voor woorden dat mensen tegenwoordig via dit middel nog een beetje contact met elkaar hebben? Je gaat er dus klakkeloos vanuit dat de mensen hier allemaal eenzaam zijn, zonder enig ander contact met de buitenwereld. Dáár sla je de plank mis. Dit forum is voor velen een toevoeging op de buitenwereld. Internet is daar een verlengde van. Een extra vorm van contact maken.

Dingen die je normaal niet durft te zeggen in face to face contact durf je hier wel maar wat levert het per saldo op niks niks niks,ik vind het triest. De meesten hier durven wat zij hier neerzetten ook onder vrienden/familie te zeggen. Nogmaals, het is een verlengde van. Overigens kan het best lekker zijn om even anoniem te kunnen luchten. En de support die je van menig forummer kunt verwachten doet niks onder voor wat je IRL zou terug krijgen. Het levert dus wél iets op, je moet het alleen (durven) ervaren!

Zoek normaal contact daar wordt je vrolijk van hier niet.hi hi hi Contact met jou dus maar overslaan? Iemand die te bekrompen is om te zien dat er meer is dan "normaal contact" past niet echt in mijn plaatje.
Alle reacties Link kopieren
.hi hi hi
Alle reacties Link kopieren
Of is het weer een forumster die zich verveelt en onder een andere naam even een leuke rel wil uitlokken??



However it may be!!! Ik ben er vandoor, lekker op vakantie!!!!! doeidoei en tot over 2 weekjes!!!!
Alle reacties Link kopieren


Ik hab een aantal dames hier leren kennen en het is LEUK en absoluut NIET eenzaam.

Nu zijn er hier al wat postings geweest dus TO waar blijf je??? Met je afkrakende commentaar.
durf eens te zeggen dat we niet leuk zijn ... ik weet waar je huis woont.:D
hihihi? Ik snap niet wat er hihihi aan is.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me niet voorstellen dat het openingsbericht serieus bedoeld was.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me niet voorstellen dat het openingsbericht serieus bedoeld was.
Nee dat zou wel heel triest zijn :o
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, ze heeft in 1 ding wel gelijk, van contact met haar word ik inderdaad niet zo vrolijk.


;)





En feit dat ze hier zelf ook post is veelzeggend..





De conclusie die ze trekt kunnen we naar haar doortrekken. Geen (negatieve) aandacht genoeg in echte leven?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven