Irritantste reclame

07-02-2017 20:59 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is wat mij betreft de gesprekken van de kids over de stamppot van de Lidl.

Echt niet te harden..

Wie ergert zich hier ook zo aan?
Ik erger mij aan die haribo reclame. Stelletje volwassenen die ineens kinds gaan doen. Nepper dan nep vind ik het als ik die zie zap ik gelijk verder.
De stamppot en hard op vind ik beiden juist geweldig. Krijg er een big smile van. ?
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 07 februari 2017 @ 21:00:

Ik erger mij aan die haribo reclame. Stelletje volwassenen die ineens kinds gaan doen. Nepper dan nep vind ik het als ik die zie zap ik gelijk verder.Oh die is eigenlijk net zo erg.
Alle reacties Link kopieren
Reclames voor tandpasta. Zogenaamd door tandartsen aanbevolen. Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak.



Ook zo´n erge; dat reinigingsspul voor je vagina. Dat ze het aanprijzen vind ik nog tot daar aan toe, maar de bewering dat alleen water niet voldoende is, daar stuiter ik wel van.



En mega ellende; Reclame voor de film die ze later die avond uitzenden. Soms heb je de halve film al gezien voordat ie begint. En ook een fikse ergernis is dat er stukjes uit de film geknipt worden omdat er na elke tien minuten een kwartier reclame ingepropt moet worden.



U begrijpt allen, wij hebben intussen een netflix abonnement .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Meest irritante reclame - DEEL 2
Alle reacties Link kopieren
Op de entertainment pijler zijn hier 2 grote topics over
De jumbo reclames, wat erger ik mij aan dat zo " gezellige ( vooral burgerlijke ) gezinnetje" in die reclames.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 07 februari 2017 @ 21:06:

Meest irritante reclame - DEEL 2jij was sneller, en handiger met link
quote:*nightsky* schreef op 07 februari 2017 @ 21:02:

De stamppot en haribo vind ik beiden juist geweldig. Krijg er een big smile van. ?
Alle reacties Link kopieren
Dat kind wat een raket wil maken van een fles dreft... Oh ik kan dat joch wat
Alle reacties Link kopieren
Die van de tijdschriften bon, mega irritant
Such a beautiful place to be with Friends.
Mc Donalds
Die reclame waarin het woord k*t wordt weggebliept en ze het over kutproblemen hebben, geloof ik. Man man wat pokke-irritant, ik weet ook echt niet welk merk dat is.
Volgens mij houd ik van irritante reclames :-)

Die van Jumbo en de tijdschriftenbon vind ik ook al leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nootje90 schreef op 07 februari 2017 @ 21:09:

Dat kind wat een raket wil maken van een fles dreft... Oh ik kan dat joch wat Dat joch? Ik kan die vader wat met z'n refo hoofd. Geef die fles gewoon en koop voor die € 1,35 een nieuwe fles. Dat is toch goedkoper dan naar de Bart Smit gaan. Is een kind eens creatief....Mag die maanden gaan wachten tot die fles eens leeg is.
Nagenoeg alle reclames met koters.

Vreselijk.
Ik niet, ik vind ze leuk! "Stamppot!"
Alle reacties Link kopieren
Die nieuwe KPN reclame waar die jochies met afstandsbedieningen voor de ramen staan en dan wegrennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Felroze schreef op 07 februari 2017 @ 21:45:

Ik niet, ik vind ze leuk! "Stamppot!"Egwel
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 07 februari 2017 @ 21:00:

Ik erger mij aan die haribo reclame. Stelletje volwassenen die ineens kinds gaan doen. Nepper dan nep vind ik het als ik die zie zap ik gelijk verder.



Ik ben een ninjaaaaaaa



Die van een of andere provider vind ik te erg... 'Niet omdat het moet maar omdat het kan' ... Ook nog eens superslecht want ik weet niet eens welke provider het is....
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Mag radioreclame ook. Tegenwoordig hoor ik hem niet meer gelukkig, en weet niet eens waar het over gaat maar je hoorde heel hard en heel vaak shoppu shoppu shoppu achter elkaar. Ik dacht dat ik gek werd
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
quote:Felroze schreef op 07 februari 2017 @ 21:45:

Ik niet, ik vind ze leuk! "Stamppot!"Ik vind hem ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:summerheat schreef op 07 februari 2017 @ 21:16:

[...]





Dat joch? Ik kan die vader wat met z'n refo hoofd. Geef die fles gewoon en koop voor die € 1,35 een nieuwe fles. Dat is toch goedkoper dan naar de Bart Smit gaan. Is een kind eens creatief....Mag die maanden gaan wachten tot die fles eens leeg is.Ja! precies, stomme vader!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 07 februari 2017 @ 21:46:

Die nieuwe KPN reclame waar die jochies met afstandsbedieningen voor de ramen staan en dan wegrennen.Ik snap ook echt niet wat KPN met die reclame wil zeggen. Dat het ok is om lekker je buren te irriteren ofzo?
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven