Voordat alles zometeen verdwenen is, wil ik nog even zeggen.....

05-08-2007 10:11 15 berichten
* Dat ik alle blessingtopics fantastisch heb gevonden!

* Dat ik de boekentopics en fimbesprekingen op media vaak geweldig vond.

* Dat ik zo vaak ontroerd, bewogen, verdrietig en blij ben geweest bij de topics over moeilijke relaties.

* Dat ik zo gelukkig word als ik lees dat iemand iets aan mijn woorden heeft gehad.

* Dat ik zoveel forumsters die niet meer meeschrijven nog regelmatig mis.

* Dat ik zo ontzettend vaak heel lang en hard gelachen heb bij het lezen van dit forum.

* Dat ik ook weleens gehuild heb en dat dat ook wel weer lekker was.

* Dat ik hoop dat er op het nieuwe forum veel door Meds en BlijftgewoonBianca zal worden gepost omdat ik die hard fan ben van beiden.

* Dat ik hoop dat de topics van Thirza en dat van de oogkleppendames weer zullen worden opgestart.



* Dat de forumsters met wie ik het zo leuk heb gehad de afgelopen jaren gewoon blijven schrijven op het nieuwe forum.



Zow, even terug en vooruitblikken, tis toch zondag.
Alle reacties Link kopieren
Ik word er helemaal emotioneel van Eleonora ;)
Hiero, zaddoek....
Alle reacties Link kopieren


Hiero, zaddoek....





zo vroeg ben ik nog niet zat hoor :P



Maar het is nog maar afwachten hoe het forum gaat veranderen.

Ik ben beetje bang dat het forum een beetje te groot en commercieel gaat worden.
En alles wat we geschreven hebben de afgelopen jaren is verdwenen, vandaar de terugblik en vooruitwensen.



Niet alleen voor mij natuurlijk, ik hoop dat anderen ook terugkijkens en vooruitblikkers hebben.
Alle reacties Link kopieren
Maar de hele zwik verhuist toch gewoon mee? Behalve van de paar laatste dagen? 't Klinkt nu net alsof er een heel nieuw forum moet worden opgestart.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Maar de hele zwik verhuist toch gewoon mee? Behalve van de paar laatste dagen? 't Klinkt nu net alsof er een heel nieuw forum moet worden opgestart.
Tis gewoon symbolisch bedoeld, gewoon iets aardigs zeggen over het oude forum en wensen voor het nieuwe, gewoon aardig, positief. Het is zondag, ik hou niet van de hitte, ik zit binnen, ik denk, ik start eens een vriendelijk topicje op, dát idee.......
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet raar staan op te kijken als we morgen lezen dat het toch nog even moet worden uitgesteld.



Leuk die topics of postings geschreven met de gedachten dat het niet mee gaat naar het nieuwe forum.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.


Ik zou niet raar staan op te kijken als we morgen lezen dat het toch nog even moet worden uitgesteld.



Leuk die topics of postings geschreven met de gedachten dat het niet mee gaat naar het nieuwe forum.
Ja, ik dacht nog even lief te zijn op de valreep:D
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf me erover verbazen dat het forum vernieuwd wordt. Zó lang is dit forum er toch nog niet? En dat werd destijds aangekondigd als 'het perfecte forum'. Beetje tegengevallen misschien?



Ow, ik hou ook niet van die warmte, maar ja, durf niet te klagen, we hebben al zo weinig mooi weer gehad. Ben wel blij dat het morgen alweer afkoelt.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst


Ik blijf me erover verbazen dat het forum vernieuwd wordt. Zó lang is dit forum er toch nog niet? En dat werd destijds aangekondigd als 'het perfecte forum'. Beetje tegengevallen misschien?



Ow, ik hou ook niet van die warmte, maar ja, durf niet te klagen, we hebben al zo weinig mooi weer gehad. Ben wel blij dat het morgen alweer afkoelt.
Ik klaag ook niet. Maar ik klaag ook niet als het heel erg regent en koud is. Ik ben gewoon niet dol op de hitte en in tegenstelling tot velen heb ik juist niet de behoefte om buiten te zijn met dit weer, ik zit liever lekker bij de airco.
Alle reacties Link kopieren
Hee Leo. Als we dan gaan terugblikken: ik weet nog wel dat ik voor het eerst Blessings las. Ik dacht: ha, wat leuk, Count Your Blessings. Dus ik post heel serieus hoe blij ik ben dat ik, dan wel dikke benen heb, maar het zijn er iig 2. Zoiets.



Maargoed, toen werd er gereageerd met of ik wel een Tony Pony heb en een broekrok en toen was ik de draad wel even kwijt. Jakkie was toen zo lief om de spelregels even uit te leggen.



En bij de Bar (toen nog de Nor) kwam ik binnenwalsen en heb op een nacht de hele bar naar buiten gesleept. Ach ja. :D
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand eigenlijk al hoe het eruit gaat zien? Heb even op de andere sites gekeken (die hierboven in staan) en hoop niet dat het zo wordt als bijv op flair of zo :?.
What we\'re looking for... What\'s looking for us...
Alle reacties Link kopieren
Nijn, als we toch aan het terugblikken gaan, ik vond toevallig onder mijn plak nog een mooie foto van je, van toen je met de voorbereidingen van je holletje bezig was zegmaar.
Alle reacties Link kopieren




 

Ja, ik dacht nog even lief te zijn op de valreep:D







Waar ik me op verheug bij het nieuwe forum is een aparte pijler voor eten! Al dreigt nu het niet-eten van de pijler lijf daarin geschoven te worden en daar ben ik het

niet

mee

eens!



oh that purrrrrrrrrfect feeling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven