Denk jij wel eens spontaan aan een forummer?

18-04-2017 14:04 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik maak net een paprika open waar drie babietjes in zitten; meteen moet ik aan IBI denken met haar fobie. Hebben jullie dat ook wel eens, dat je iets heel gewoons (of geks, mag ook) doet en opeens aan een forummer moet denken?
Natte tosti..
Euh nee maar misschien zit ik in andere topics en ben hier nog niet zo super lang.
Alle reacties Link kopieren
Nee
.
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Leuke vraag! Ik heb dat best vaak, maar heb er even geen representatieve voorbeelden van. Het gebeurd me vooral bij formules die ik al langer 'ken', waar ik al jaren dingen van lees.
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar ben nu wel nieuwsgierig naar de fobie van IBI?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ja, heel soms. Recent nog....toen ik iets deed en meteen dacht aan enkele reacties op dit forum en na tekst en uitleg aan mijn beste vriendin we beiden spontaan de slappe lach kregen daarover. En uit baldadigheid de actie nogmaals uithaalden.



Of bij het passeren van een bepaalde keten waarvan ik weet dat een forummer hier daar iets heeft beleefd wat erg grappig was.



En bij bepaalde etenswaar....





Leuke dingen zijn dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 18 april 2017 @ 14:08:

Nee, maar ben nu wel nieuwsgierig naar de fobie van IBI?Eh ja, die is heel bang voor babypaprika's. Veel meer weet ik er ook niet van maar het is altijd blijven hangen
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 18 april 2017 @ 14:09:

[...]



Eh ja, die is heel bang voor babypaprika's. Veel meer weet ik er ook niet van maar het is altijd blijven hangen



Arm schaap



Babypaprika's zijn natuurlijk ook heul eng
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik moet wel soms aan aanstaande bevallende forummers denken. Zeker als ik ze een dag niet lees, of zo. Dan ben ik al benieuwd of het begonnen is en het goed gaat allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja! Dat heb ik inderdaad ook wel eens
Natte tosti..
Ik heb het juist omgekeerd regelmatig, dan hoor ik iemand van leer trekken op zo'n toon van "ik heb een mening en die zal je horen ook". Dan denk ik, goh, wie zou zij zijn op het viva forum?
Alle reacties Link kopieren
bij een foto van een lama

Bij reclame spotjes met een rode kater

geneet van 't laeve
Er is wel een forummer die aan mij denkt en een jas voor me heeft gekocht!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 18 april 2017 @ 14:30:

Er is wel een forummer die aan mij denkt en een jas voor me heeft gekocht!!!!!!Oh je bent écht een gigolo?
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
heel vaak, maar een aantal forummers zijn inmiddels zo tot mijn " innercircle" gaan horen had ik ze dagelijks spreek.. dus dat telt dan denk ik niet.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
quote:Baankje1 schreef op 18 april 2017 @ 14:25:

bij een foto van een lama

Bij reclame spotjes met een rode kater

Ja die laatste heb ik ook... waar zit Bo nu ook alweer? Bij een forummer toch?
Natte tosti..
quote:Troeteltje schreef op 18 april 2017 @ 14:09:

Ja, heel soms. Recent nog....toen ik iets deed en meteen dacht aan enkele reacties op dit forum en na tekst en uitleg aan mijn beste vriendin we beiden spontaan de slappe lach kregen daarover. En uit baldadigheid de actie nogmaals uithaalden.

Je nam een handvol gratis eitjes? Of nog meer?
Alle reacties Link kopieren
Bij het zien van een lama, dat topic heeft echt heel veel indruk op me gemaakt.
Vaak, als ik de kaasstengels bij Humberto Tan op tv zie...
Nooit eigenlijk, maar wel aan het forum zelf en dan bepaalde topics.
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 18 april 2017 @ 14:37:

[...]



Ja die laatste heb ik ook... waar zit Bo nu ook alweer? Bij een forummer toch?Bo is helaas overleden, niet zo heel lang na de verhuizing naar de forummer (overigens niet door toedoen van de forummer, Bo werd helaas ziek).
Ik denk regelmatig aan forummers. Soms aan specifieke personen en soms aan topics of onderwerpen.
Alle reacties Link kopieren
Het is wel zo dat ik soms aan een bepaalde forummer denk als hij of zij bijv een heftig topic heeft geopend of een verdrietig topic , dan vraag ik mezelf wel eens af hoe zal het met hem of haar gaan.



Maar verder eigenlijk niet.
.
Als ik voor een moeilijke beslissing sta, denk ik vaak: 'Wat zou Meds doen?'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven