Kleuren voor Volwassenen - Deel 2

21-04-2017 18:45 806 berichten
Dames, we kleuren lekker verder!



Wie wil, sluit aan, voeg bij! Of je nu een korte kleurvraag hebt of zelf ook een kleurder bent, wij staan open voor iedereen. Hier kletsen we over kleuren, kleurboeken, kleurpotloden, stiften, puntenslijpers, etuis en meer van dat soort dingen.



Deel 1 vind je hier: Kleuren voor volwassenen



Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gevonden
die ik wilde bestaat al...
Ik volg graag. Ik ben gaan kleuren tijdens mijn burn-out en het is voor mij de manier om mijn hoofd rustig te krijgen. Ik ben nu bezig in Animorphia en vind het een heerlijk boek, al is de gebruikte inkt wel slecht, het geeft wel heel makkelijk af.
Fijn Attribuutje!



ImpossibleGirl: welkom! Wij staan altijd open voor nieuwe kleurders. Mooi boek heb je! Heb je er ook goede potloden bij?
Leuk een nieuw topic. Hier niet zo veel kleurrijk gehad! Maar alleen al af en een kleurboek doorbladeren geeft al rust. Wat kleuren lastig maakt is dat ik geen goede lamp heb. Dus 's avonds na 8 uur zie ik de kleuren niet goed meer. Hoe lossen jullie dit op?
Tuttemien, ik heb van mijn ouders een daglichtlamp gekregen. Die zijn er al vanaf 25 euro online, en soms schijnen winkels als Lidl en Aldi ze ook te hebben. De mijne komt van de Daylightshop.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:attribuutje schreef op 21 april 2017 @ 18:56:

Gevonden



Check



Ik heb ook een daglichtlamp van de Lidl (Led).

Doet het goed voor een redelijke prijs € 39,95

Wel de folders in de gaten houden omdat het vaak een tijdelijke actie betreft.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwe topic gevonden :-).



Blue: ja, ik ben inderdaad fan van mandala's. Ik hou van het symmetrische, dat gelijkmatig inkleuren geeft mij een rustig gevoel. Zal eens kijken naar de tip van zelf mandala's ontwerpen.
Jeetje, speciaal voor jou: https://www.staedtler.be/ ... mycreativeescape/mandala/



O, en Jaja en Jeetje, fijn dat ook jullie het nieuwe topic hebben gevonden!
Jeetje een heel topic vol.



Leuk!
Welkom Fee, fijn dat je hier ook weer bij bent!
Alle reacties Link kopieren Quote
t.v.p.

Momenteel komt er niks van kleuren, want ik ben een deken aan het haken voor de baby-in-buik van een familielid. Maar, als de baby er is en het deken is af, dan ga ik (even) geen grote projecten haken en lekker kleuren.

Dus ik volg.
Babydeken haken is ook belangrijk, Blauw! Haak en volg ze!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik doe ook even een tvp. Ik woon praktisch naast een Lidl. Hoop die daglichtlamp daar te kunnen kopen



Ik vind het moeilijk om kleuren te kiezen. Bij haken volg ik ook graag een voorgekauwd kleurenpatroon. De enige kleurplaten die mooi worden bij mij zijn kleurplaten met een zwarte achtergrond.
Het Viva forum is papaja.
Misschien ben je te kritisch, Tonks? (Ja, ik doe het op de HP-wijze).



Welkom trouwens! En misschien zijn stained glass-kleurplaten ook iets voor je? Verder: ik leer ook veel van de plaatjes op instagram en pinterest. Daarnaast zijn er ook kleurders op YouTube, daar heb ik ook veel van geleerd!
Dan ga ik ook maar eens de lidl folder in de gaten houden!



Nymphadora ik probeer altijd eerst de kleur even op een ander blaadje om te zien of het past. Soms is de kleur zo anders dan op het eerste gezicht. Misschien helpt dat met kiezen
quote:blueeyes*3 schreef op 21 april 2017 @ 19:02:

Fijn Attribuutje!



ImpossibleGirl: welkom! Wij staan altijd open voor nieuwe kleurders. Mooi boek heb je! Heb je er ook goede potloden bij?



Bedankt! Ik heb Faber Castell polychromos, een paar Derwents en nog een set Karisma potloden. Het ligt aan mijn bui en het betreffende boek wat ik lekkker vind kleuren.

Hier trouwens een gewone bureaulamp om te kleuren, die schuif ik dichterbij als het donker wordt.
Alle reacties Link kopieren Quote
HNT!



Ik gebruik ook een gewone bureaulamp. Hij heeft twee standen: fel en nog veel feller Geeft voor mij genoeg licht om bij te kunnen kleuren.
Ik ben ook meer aan het haken dan aan het kleuren, al doe ik het zeker 1x per weken wel een dagje.

Kreeg er wel ineens zin net dus ik ga vanmiddag lekker kleuren. Het helpt mij echt om rust in het hoofd te krijgen.
Lekker Fee!



Nijevelt, fijn dat jij ons ook gevonden hebt!



Hier gaat vandaag ook weer gekleurd worden!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook gevonden!

Kleurboek is mee op reis, maar nog niet heel veel tijd gehad om te kleuren
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Welkom Anna! En ach, zo ziet kleurboek ook nog wat van de wereld!
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom nieuwe kleuren

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik heb jullie ook gevonden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gevonden! Ook ik volg weer.

De daglichtlamp tip ga ik doen. Ik zie overdag niet geraakte stukjes in mijn plaat.

Niet gezien bij avondlicht. Ik kleur met FB polychromos. Dus daar moet het niet aan kunnen liggen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven