Haal hier je 200 berichten

24-05-2017 10:01 3091 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit topic is bedoeld voor diegenen die graag plaatjes willen plakken, maar nog niet de benodigde 200 berichten hebben en - net als ik - geen andere topics willen 'vervuilen'. Het leek me handig om daar een soort van 'plemp-topic' voor te openen, met als enige doel het opkrikken van je aantal berichten. Alles is geoorloofd en daarmee bedoel ik oneliners, smilies, whatever .. als het maar aantikt. Op elkaar reageren hoeft niet, mág wel ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
TO trapt uiteraard af. Maar wordt meteen in de kraag gegrepen merk ik. Zo snel na je vorige bericht plaatsen kan/mag niet blijkbaar. Snap ik. Dus dan maar wat geduld. Ik moet tenslotte nog bijna 110 berichten voor ik op de 200 zit :@@:
Alle reacties Link kopieren Quote
Goed plan 👍🏽
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben erg benieuwd hoe het systeem ermee omgaat als je die 200 dan bereikt hebt. Verschijnt er dan ineens een icoontje waarmee je kunt plakken? Ben benieuwd :hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja! schitterend idee dit!
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren Quote
Haa .. een medestandster. Leef je uit!
Alle reacties Link kopieren Quote
ik zie nu net dat bij mij het img icoontje wel onder het reactieveld staat. zou het dan...
het is wat het is
MMMM, dan is het in 1 keer niet meer zo speciaal, je 200 berichten halen... :A:
En wat is er nu waar van het gerucht dat je in het NIEUWE forum 200 berichten moet hebben gepost?
Alle reacties Link kopieren Quote
even testen hoor...

Afbeelding
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren Quote
Hahaha .. ik zie meteen bovenin het tabblad een (1) verschijnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
hee! IK KAN PLAATJES PLAKKEN!!!!

En ik heb écht nog geen 200 posts op t nieuwe forum geplaatst!
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren Quote
ruiva schreef:
24-05-2017 10:04
ik zie nu net dat bij mij het img icoontje wel onder het reactieveld staat. zou het dan...

Jaaaaa .. gefeliciteerd! Jij kunt al plakken! :hello:
Alle reacties Link kopieren Quote
Op het oude forum zat ik al wel boven de 200 trouwens.
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren Quote
Kersenpitje schreef:
24-05-2017 10:04
MMMM, dan is het in 1 keer niet meer zo speciaal, je 200 berichten halen... :A:
En wat is er nu waar van het gerucht dat je in het NIEUWE forum 200 berichten moet hebben gepost?
Hoeft toch ook niks speciaals te zijn? Veel mensen willen gewoon hier en daar een afbeelding bij kunnen plakken en dat op zich is ook al speciaal op dit vernieuwde forum ;-)
ruiva schreef:
24-05-2017 10:06
hee! IK KAN PLAATJES PLAKKEN!!!!

En ik heb écht nog geen 200 posts op t nieuwe forum geplaatst!
Gefeliciteerd!! Lekker los gaan nu, hahaha!
Alle reacties Link kopieren Quote
Weedbee schreef:
24-05-2017 10:06
Jaaaaa .. gefeliciteerd! Jij kunt al plakken! :hello:
:hello: :cheer2: :hello: :cheer2:
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren Quote
ruiva schreef:
24-05-2017 10:06
Op het oude forum zat ik al wel boven de 200 trouwens.

Heb je ff geloept en zag dat je er idd ruim boven zat. Maar dat zei niks, want zelfs mensen met 60.000+ postings konden nog niet plakken. Ik zie nog steeds geen icoontje in mijn venster trouwens.
Weedbee schreef:
24-05-2017 10:07
Hoeft toch ook niks speciaals te zijn? Veel mensen willen gewoon hier en daar een afbeelding bij kunnen plakken en dat op zich is ook al speciaal op dit vernieuwde forum ;-)
Je hebt ook gelijk, simpel iets posten is nog moeilijker...
Ben denk ik gewoon een muts hierin...een soort beloning ofzo....klinkt idioot, ik weet het :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
ruiva schreef:
24-05-2017 10:07
:hello: :cheer2: :hello: :cheer2:

Nou, dat was je zónder dit topic toch echt niet zo snel gelukt :hihi:
Weedbee schreef:
24-05-2017 10:08
Heb je ff geloept en zag dat je er idd ruim boven zat. Maar dat zei niks, want zelfs mensen met 60.000+ postings konden nog niet plakken. Ik zie nog steeds geen icoontje in mijn venster trouwens.
Mensen die al boven de 200 zaten hoeven dat nu toch niet weer te doen? Niemand kon plaatjes plakken vanwege een bug, niet wegens een gebrek aan berichten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kersenpitje schreef:
24-05-2017 10:09
Je hebt ook gelijk, simpel iets posten is nog moeilijker...
Ben denk ik gewoon een muts hierin...een soort beloning ofzo....klinkt idioot, ik weet het :rofl:

Geeft toch helemaal niet? Als jij 'zuinig' bent met posten is het idd een mijlpaal als je die 200 gehaald hebt en mag plakken. Maar voor diegenen die op het vorige forum al konden plakken en dat zelfs in speciale topics deden en nu niét meer kunnen is het balen .. vandaar dit topic. Dat sterft dan vanzelf een langzame dood als iedereen die 200 gehaald heeft en anders kan het altijd als test-topic gebruikt worden (als dat er nog niet zou zijn).
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucylucille schreef:
24-05-2017 10:11
Mensen die al boven de 200 zaten hoeven dat nu toch niet weer te doen? Niemand kon plaatjes plakken vanwege een bug, niet wegens een gebrek aan berichten.
Nee, klopt niet. Ik heb in het bug-topic van een aantal mensen de klacht gelezen dat ze al duizenden postings hadden, maar niét konden plakken. S-Groot had daar een 'omweg' voor bedacht (met handmatige codes), maar dat was op zich dus óók weer een bug en werd na 1 dag al opgelost, waarna amper nog iemand kon plakken.
Alle reacties Link kopieren Quote
:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nouschi schreef:
24-05-2017 10:14
:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Gefeliciteerd! Ik moet trouwens iedere keer weer grijnzen om je onderschrift. Voel me helemááál niet aangesproken :rofl:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven