Elektrieke brommer

25-05-2017 19:32 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal. Mijn brommer is stuk. En reparatie gaat volgens de man van de fietsenwinkel heel wat kosten. Ik heb die brommer nodig om naar de fabriek te kunnen rijden. Ik moet nu noodgedwongen met de bus en dat kost toch iedere keer weer bijna 3 euro heen en 3 euro terug. Je begrijpt, dat is 30 euro in de week.

Ik kan voor een hoop geld mijn brommer laten repareren. Ik kan ook op zoek gaan naar een andere. Maar, met het idee dat fossiele brandstoffen misschien steeds duurder worden zit ik ook te denken aan een elektrieke brommer. Dat is bovendien beter voor het milieu denk ik.

Alleen, en nu heb ik jullie raad nodig, heb ik een probleem. Ik heb sinds kort een scharrel. En dat is een nogal volumineus vrouwtje. Ik dacht altijd dat ik daar niet op zou vallen. Maar nadat ze me in haar bed had gelokt voelde ik al haar zachte vlees. En nu wil ik haar voorlopig nog niet kwijt. Die billen, die buik, die bijbehorende borsten. In een woord zalig.

Maar nu komt het. We gingen op mijn kapotte brommer, vvordat ie kapot ging natuurlijk, wel eens een zondagje naar het strand. Een harinkje halen. Maar ik vraag mij af of zo'n elektrieke brommer wel voldoende kracht heeft om mij, een slanke 50-er, en mijn scharrel, een stevige 30-er, samen te kunnen voortbewegen. Ik wil natuurlijk niet op de terugweg met een lege accu staan.

Dus, lieve forummers, wat zal ik doen. Mijn oude brommer laten maken, een nieuwe kopen met een verbrandingsmotor of een elektrieke brommer kopen. Denk aan mijn scharrel he. Ik wil nog even van haar genieten en geen flater slaan met een brommer die onder haar gewicht bezwijkt.
Ik denk dat je beter eentje op benzine kan kopen. Stroom kost ook geld he.
Alle reacties Link kopieren
Koop beiden een elektrische fiets en fiets naar het strand, krijg je ook nog wat beweging.
Ik zou geen risico nemen Willem , je wil toch nog wel een hele tijd genieten van die scharrel dus gooi maar wat geld ertegenaan voor dat oud scharmiegel , dat is hij vast nog wel waard.

Ps: vrouwen vallen op ouderwets gedeuns he......dacht zeg het je maar even.

Pijpt ze wel lekker ?
nimbus schreef:
25-05-2017 19:51
Koop beiden een elektrische fiets en fiets naar het strand, krijg je ook nog wat beweging.
En dan moet zijn scharrel nog fietsen ook. Dat laat Willem nooit gebeuren.
Nope Willem is van de ouderwetse stempel.
Die draagt je op handen......en ik kan het weten al weet Willem er weinig meer van geloof ik :-D
Alle reacties Link kopieren
Ben jij die vrouw die werkte in het gekkenhuis waar ik wel eens een krantje kwam halen?
willem1959 schreef:
25-05-2017 20:27
Ben jij die vrouw die werkte in het gekkenhuis waar ik wel eens een krantje kwam halen?
Nee helaas ik geloof dat je nog wat dieper moet graven.

Heb je nog steeds een rol keukenpapier bij je ?
Je weet wel met die hondjes erop
Mother_Earth schreef:
25-05-2017 20:36
Je weet wel met die hondjes erop
Was jij zijn scharrel op de camping in die tent?
Die dingen zijn levensgevaarlijk Willem. Niet doen.
Rusti schreef:
25-05-2017 20:38
Was jij zijn scharrel op de camping in die tent?

Euhhhhh nee die was ik niet.
In een tent...heee zeg .
Heb je daar ook al keukenrol met hondjes erop dan ?
Alle reacties Link kopieren
Mijn geheugen laat mij in de steek.
Was jij die scharrel die boven aan de trap met een afgeknipte spijkerbroek op mij stond te wachten?
Nee ook die was ik niet.
Tja Willem daar begint het allemaal mee, ons geheugen wat ons in de steek laat.
ik weet nog dat jij tegen mij zei.....jou zal ik nooit vergeten,dankzij jou weet ik nu wat een hoogtepunt bereiken inhoudt zonder de stofzuiger te gebruiken
Maar ja ondertussen weet ik ook dat je maar wat in de ronde lult dus ik adviseer je toch dat benzine ding, die zuigt nog benzine en lucht en die elektrieke niet meer.
En aangezien jij het toch van het zuigen moet hebben aangezien je nieuwe scharrel dat niet zo kan als ik dat kon ( mocht jij het ooit nog herinneren :-D ) dan is die keuze niet zo moeilijk toch.

Leuk je weer te zien schat al ben je wel wat stilletjes, mis je praatjes :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Nou, misschien moet ik je dan maar eens meenemen op mijn (nieuwe) brommer. Het is mooi weer voor een duinpannetje.
Ik ga alleen maar mee als je de oude laat maken.
Alle reacties Link kopieren
Waarom hecht jij zo aan mijn oude brommer? Ben je bang dat die elektrieke jou niet kan vervoeren?
Alle reacties Link kopieren
Heb de hele nacht liggen woelen (en niet alleen woelen) vanwege die opruiende praatjes van je. Misschien zet ik mijn scharrel wel aan de kant en ga ik er met jou vandoor.
Wat een charmeur ben je toch , ga er gewoon van blozen.

Weet je Willem ik vetrouw dat nieuw elektrieke niet zo , vroeger werd alles veel degelijker gemaakt.
Kijk naar jezelf, bouwjaar 1959 is toch veel beter en degelijker als alles wat na 1990 komt.
Jij weet tenminste nog wat een echte man nodig heeft en doet daar niet moeilijk over.
Jij zorgt wel dat je aan je trekken komt.
Is het niet met je handen dan wel met je glurende ogen onder die sexy helm van je

Maar kijk voor een misschien gaat deze dame niet door de knieeen.
Dat begrijp je toch wel.
Een echte heer weet hoe een dame het hof te maken.
Willem leuk dat je er weer bent, je werd gemist.
Alle reacties Link kopieren
emmetje2 schreef:
29-05-2017 11:08
Willem leuk dat je er weer bent, je werd gemist.
Dank je wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven