Waar je niets over mag zeggen maar je doet het lekker toch!!

27-05-2017 21:01 1609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo even een topic om je hart te luchten.
Waar je niets over mag zeggen normaal gesproken met warm weer maar je doet het lekker toch.
Gewoon omdat het kan!!
Die mevrouw die de hele tijd naar mijn korte broek zat te staren. Ik denk dat ze jaloers was, want het is ook een heel leuke.
Onze buren hebben een huilbaby en een opvoedcoach die vind dat ze dat kind niet meer moeten laten slapen en moeten laten huilen.
Kind is compleet overstuur al een week.
En ze gaan er zelf bijna aan onderdoor.
Ii heb echt zin om re roepen: KNUFFEL DAT KIND PLAT EN GA ALLEMAAL EEN DUTJE DOEN! NAAR BED! NU! ALLEMAAL!!
maar ze zijn wanhopig dus ik snap de poging.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend kan niet sparen, daarom staat zijn spaarpotje (die niet open kan) bij mij thuis. Zo doen we het al jaren, want dan heeft ie in ieder geval wat vakantiegeld. Hebben we een ruzie (meneer heeft adhd en kan zijn impulsen niet goed beheersen) en ik zeg: ga nu naar je eigen huis en zoek het ff uit. ( dit gebeurt vaker). Heeft ie ongemerkt zijn spaarpot meegenomen!! Alsof ik die ga plunderen als ie er een paar dagen niet is.
My god.
Met zoveel vertrouwen in mij, moet ik het eigenlijk wel uitmaken! Echt, ik ben hier bozer om dan om die ruzie waar het mee begon. Bah!
vrouwjagersma schreef:
27-05-2017 21:24
Die mevrouw die de hele tijd naar mijn korte broek zat te staren. Ik denk dat ze jaloers was, want het is ook een heel leuke.
:proud: ik had ook een heel leuke aan vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die naar de toppers gingen en zich racistische uitten.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
27-05-2017 21:26
Onze buren hebben een huilbaby en een opvoedcoach die vind dat ze dat kind niet meer moeten laten slapen en moeten laten huilen.
Kind is compleet overstuur al een week.
En ze gaan er zelf bijna aan onderdoor.
Ii heb echt zin om re roepen: KNUFFEL DAT KIND PLAT EN GA ALLEMAAL EEN DUTJE DOEN! NAAR BED! NU! ALLEMAAL!!
maar ze zijn wanhopig dus ik snap de poging.
Zielig, zowel voor hun, als voor de baby maar ook voor de buren
vrouwjagersma schreef:
27-05-2017 21:24
Die mevrouw die de hele tijd naar mijn korte broek zat te staren. Ik denk dat ze jaloers was, want het is ook een heel leuke.
Die mevrouw! Ik ging uit ongemakkelijkheid maar wat aan mijn kruis trekken, wist me even geen houding te geven.
Ik zag vandaag een man in een harembroek! Heel apart... Ik wil dan fronzen of een wenkbrauw optrekken, maar het bleef bij een brede grijns.... Zo van, nice! Hoop ik.
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 27-05-2017 21:31
50.00% gewijzigd
Heb me vandaag wel vermaakt met mensen kijken op een terras. Maar ik vind leven en laten leven. Mannen dienen echter wel bovenkleding te dragen in het Openbare Straatbeeld tenzij aan strand of zwembad of in eigen achtertuin. Dat mag van mij in de APV worden opgenomen.
Het-groepje schreef:
27-05-2017 21:26
Onze buren hebben een huilbaby en een opvoedcoach die vind dat ze dat kind niet meer moeten laten slapen en moeten laten huilen.
Kind is compleet overstuur al een week.
En ze gaan er zelf bijna aan onderdoor.
Ii heb echt zin om re roepen: KNUFFEL DAT KIND PLAT EN GA ALLEMAAL EEN DUTJE DOEN! NAAR BED! NU! ALLEMAAL!!
maar ze zijn wanhopig dus ik snap de poging.
Oh, die arme ouders. Arme jij ook, maar ik weet nog zo goed hoe het voelde, dat gehuil die ene keer dat ik had geluisterd naar de huisarts en haar door liet huilen. Drie kwartier hield ik het vol en toen stond ik bij haar bed, er van overtuigd dat ze me voor altijd zou haten.
Ik kan echt nooit een korte broek vinden die me leuk staat. En dat vind ik dan weer irritant. :cry:
Alle reacties Link kopieren
Bossanova schreef:
27-05-2017 21:29
Ik zag vandaag een man in een harembroek! Heel apart...
Vind ik wel weer wat hebben, had hij ook dreads? Dan vind ik het best sexy
Het-groepje schreef:
27-05-2017 21:29
Die mevrouw! Ik ging uit ongemakkelijkheid maar wat aan mijn kruis trekken, wist me even geen houding te geven.
:proud:
En een rokje is gewoon geen optie, want dan heb ik brandende dijen en dat klinkt minder sexy dan het is.
Paupers in de Efteling die blowend voorbij komen in het sprookjesbos terwijl ik daar met m'n peuter ben. Van zo iemand zou ik z'n gebit willen laten kennismaken met zo'n zingende paddestoel.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik mijn man...die nu al 2 maanden van huis is voor werk...vanavond echt ontzettend mis.
Blehhh rode ogen van het huilen. Straks maar slapen en morgen weer een masker op voor de kinderen.
Nog 2 maanden te gaan 😔

En iedereen die maar vraagt of hij het daar naar zijn zin heeft...en ja dat is heel fijn dat hij het naar zijn zin heeft daar.
Maar niemand die vraagt of ik het nog een beetje naar mijn zin heb.
Zo klaag modus uit....
valisa wijzigde dit bericht op 27-05-2017 21:32
33.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
blauwuiltje schreef:
27-05-2017 21:29
Heb me vandaag wel vermaakt met mensen kijken op een terras. Maar ik vind leven en laten leven. Mannen dienen echter wel bovenkleding te dragen in het Openbare Straatbeeld tenzij aan strand of zwembad of in eigen achtertuin. Dat mag van mij in de APV worden opgenomen.
Nou zo'n man met enorme bierbuik zie ik liever ook niet op een balkon tegenover me brrr
Alle reacties Link kopieren
valisa schreef:
27-05-2017 21:31
Dat ik mijn man...die nu al 2 maanden van huis is voor werk...vanavond echt ontzettend mis.
Blehhh rode ogen van het huilen. Straks maar slapen en morgen weer een masker op voor de kinderen.
Nog 2 maanden te gaan 😔
:hug:
Ginerva schreef:
27-05-2017 21:30
Vind ik wel weer wat hebben, had hij ook dreads? Dan vind ik het best sexy
Nee, geen dreads. ;) Zeker helaas!
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 27-05-2017 21:32
3.98% gewijzigd
Cola in een plastic bekertje dat 2,50 kostte op een muziekevenementje , er stond geen prijzenlijst, eigenlijk had ik het dure bekertje cola moeten laten staan en weglopen voor het betalen. Zijn die oplichters nou helemaal besodemieterd!
Alle reacties Link kopieren
Van die geelwit uitgeslagen, droge, gebarsten eeltpoten in scheefgelopen slippers. En dan in combinatie met dikke en brokkelende schimmelnagels. Zo charmant.
Alle reacties Link kopieren
Bossanova schreef:
27-05-2017 21:32
Nee, geen dreads. ;) Zeker helaas!
Mmm dat is dan wel weer jammer
Alle reacties Link kopieren
Dit forum na de laatste update (downdate :facepalm:)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
CarmiggelT schreef:
27-05-2017 21:09
Mannen die met ontbloot bovenlijf door de stad fietsen. Houd dat lekker voor jezelf, zeg.
Vanochtend in de yuppen-supermarkt ook iemand die een shirt overbodig vond. :cry:
HasseSimonsdochter schreef:
27-05-2017 21:30
Paupers in de Efteling die blowend voorbij komen in het sprookjesbos terwijl ik daar met m'n peuter ben. Van zo iemand zou ik z'n gebit willen laten kennismaken met zo'n zingende paddestoel.
Oh bah. Vind ik ook zo irritant.
CarmiggelT schreef:
27-05-2017 21:29
Ik kan echt nooit een korte broek vinden die me leuk staat. En dat vind ik dan weer irritant. :cry:
Stop met zoeken want het staat bij geen enkele vrouw charmant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven