Waar je niets over mag zeggen maar je doet het lekker toch!!

27-05-2017 21:01 1609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo even een topic om je hart te luchten.
Waar je niets over mag zeggen normaal gesproken met warm weer maar je doet het lekker toch.
Gewoon omdat het kan!!
Alle reacties Link kopieren
Alle vliegen in de hoek van het kozijn, zoemend en tegen het raam botsend. DE TUINDEUREN STAAN OPEN!! Ga dan naar buiten! Maar nee hoor.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
De vuurkorf die de buren iedere avond aansteken! Waardoor ik dus niet alleen zelf in die geur zit als ik buiten zit, maar ook m'n slaapkamer ernaar ruikt als ik de ramen 's avonds openzet om wat te luchten.
Die irritante Jandino op tv. Wat een misselijke aansteller. Gelukkig zit er een knop op de tv en heb nu een muziekje op staan.
Erizon schreef:
27-05-2017 21:37
Vanochtend in de yuppen-supermarkt ook iemand die een shirt overbodig vond. :cry:
maar, maar...
een supermarkt is hartstikke koud
dan krijgen ze van die, excuse my language, harde tepeltjes... en ew dat hoef ik gewoon niet te zien op een mannenlijf in de supermarkt op zaterdagochtend net na mn ontbijt? ew ew ew
Alle reacties Link kopieren
Meestal haal ik kleding in een stenen winkel, maar af en toe lijkt het me wel lekker om online te winkelen. Maar waarom gebruiken zoveel webshops modellen met cup A? Ik heb dat niet en vind het dan nauwelijks in te schatten hoe het mij zal staan.
Ieamand die zei dat ik zo wit ben dat ik de zon terugkaats :cry: . Ik heb mijn huidtype niet uitgekozen :sun:
Alle reacties Link kopieren
De wijk begint nu naar een palingrokerij te ruiken!
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
27-05-2017 21:15
ik irriteer me al maanden aan mijn overbuurman die zogenaamd met een verrekijker vogels zit te kijken terwijl zijn verrekijker toch echt op mijn huis gerichts staat.
Een briefje schrijven, vrij grote letters. Midden in de kamer op een stoel plakken.

"Als je dit kunt lezen ben je idd de l*l die ik al dacht dat je was."

Het helpt! ongeveer twee weken
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Mensen die ruiken alsof ze 3 weken niet hebben gedoucht op de vroege ochtend al :cry: bah bah bah
Alle reacties Link kopieren
De korte broeken van mijn 18-jarige collega. Niet echt geschikt voor kantoor, wel instagram waardig. Maar god als ik zulke benen had dan trok ik nooit meer een lange broek aan.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
27-05-2017 21:38
Stop met zoeken want het staat bij geen enkele vrouw charmant.
Dit soort reacties (en helemaal in een topic als dit)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Er hangt hier een lucht waar ik woon, niet normaal meer zo vies! Ik denk dat het komt door de brand op het westelijk havengebied in Amsterdam, al woon ik er niet echt dichtbij, het ruikt echt naar iets rots. :sick: :pukey: Vermengd met anaalklierenlucht ofzo. En het waait maar niet over! Al die mensen die nu nog in de tuin zitten, ik vind het knap want ik hou de ramen dicht hoor. Brrr.
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
M_W schreef:
27-05-2017 21:49
Mensen die ruiken alsof ze 3 weken niet hebben gedoucht op de vroege ochtend al :cry: bah bah bah
Ik ben vroeger kapster geweest en je wilt niet weten hoe veel mensen een onaangename lucht bij zich hebben. Ik druk me zwak uit nu. Er zijn denk ik nog steeds veel mensen die niet elke dag douchen.
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
27-05-2017 21:15
ik irriteer me al maanden aan mijn overbuurman die zogenaamd met een verrekijker vogels zit te kijken terwijl zijn verrekijker toch echt op mijn huis gerichts staat.

Ik zou die overbuurman dus écht een koekje van eigen deeg geven. Pak óók een verrekijker. Na een week of wat rücksichtlos terugstaren is de lol er vast snel voor hem af.
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
27-05-2017 21:15
ik irriteer me al maanden aan mijn overbuurman die zogenaamd met een verrekijker vogels zit te kijken terwijl zijn verrekijker toch echt op mijn huis gerichts staat.

Ik zou die overbuurman dus écht een koekje van eigen deeg geven. Pak óók een verrekijker. Na een week of wat rücksichtlos terugstaren is de lol er vast snel voor hem af.
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
27-05-2017 21:39
Alle vliegen in de hoek van het kozijn, zoemend en tegen het raam botsend. DE TUINDEUREN STAAN OPEN!! Ga dan naar buiten! Maar nee hoor.
:rofl: Muggen zijn ook zo dom. Grote vliegen of bijen trouwens ook, die zijn zowat niet naar buiten te wapperen met een krant.
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
Alle reacties Link kopieren
violetskies schreef:
27-05-2017 21:27
Mensen die naar de toppers gingen en zich racistische uitten.
dat ja, kreeg dat opeens vol in my face op me tijdlijn :facepalm: dacht echt nee he gaan we weer :facepalm:

en dat ik morgen 0900 ochtend naar een verjaardag moet in de middel of :furious: nowere aan de andere kant van het land. waarom niet om gewoon om 1100 desnoods. :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Of van die vrouwen die vinden dat andere vrouwen iets niet mogen dragen omdat ze geen maatje 36 hebben. Die op anderen neerkijken ipv het prettig te vinden dat die vrouwen hun lijf niet weg stoppen omdat ze stevige bovenbenen hebben. Oh echt. Een witte legging is nog een kwestie van smaak, maar iemand afzeiken omdat ze korte broeken draagt? Ik ben vandaag met mijn vriendin op kledingjacht geweest en dat was vermoeiend. Zij heeft dikke bovenbenen namelijk. En ze paste een korte broek en zei dat dat niet kon met haar dikke benen. Ik zei dat dat prima kon met haar benen. Het is stikheet en waarom zou je wegstoppen? Lekker handig ook, een kek kort rokje als je jonge kinderen hebt en twintig keer op de knieën moet als ze wat laten vallen of je ze op moet tillen.
Alle reacties Link kopieren
Rij je net lekker met je raampje open en komt er een fietser naast je staan met een dikke joint ... bah! :whip:
En ik erger me aan onze onderburen (een paar oudere studenten) die niet schijnen te snappen dat het hier geen studentenhuis is (herrie maken en met hun fietsen de hele gallerij blokkeren).
Alle reacties Link kopieren
Caro_22 schreef:
27-05-2017 21:43
Meestal haal ik kleding in een stenen winkel, maar af en toe lijkt het me wel lekker om online te winkelen. Maar waarom gebruiken zoveel webshops modellen met cup A? Ik heb dat niet en vind het dan nauwelijks in te schatten hoe het mij zal staan.
Of als ze een shirt IN een broek / rok stoppen. Ik heb een lang bovenlijf dus ik wil weten hoe lang het shirtje is! Als ze hem instoppen kan ik hem dus niet kopen. Balen
Internagelaktisch
Ik ben van ellende binnen gaan zitten. Ene buren hadden visite met een piepspelletje, andere buren maken altijd herrie. En ook bij ons in de buurt is één of ander groot housefeest bezig, dus dat wordt nog herrie tot een uur of 2. En het stonk buiten naar afval of zo, oorzaak niet gevonden.

(Oh ja, en binnen is het koeler dan buiten.)
@Ginerva
Wanneer je ziet dat hij zijn verrekijker pakt trek je dit aan.
Afbeelding
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 27-05-2017 22:00
1.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
toffifee schreef:
27-05-2017 21:57
Of van die vrouwen die vinden dat andere vrouwen iets niet mogen dragen omdat ze geen maatje 36 hebben. Die op anderen neerkijken ipv het prettig te vinden dat die vrouwen hun lijf niet weg stoppen omdat ze stevige bovenbenen hebben. Oh echt. Een witte legging is nog een kwestie van smaak, maar iemand afzeiken omdat ze korte broeken draagt? Ik ben vandaag met mijn vriendin op kledingjacht geweest en dat was vermoeiend. Zij heeft dikke bovenbenen namelijk. En ze paste een korte broek en zei dat dat niet kon met haar dikke benen. Ik zei dat dat prima kon met haar benen. Het is stikheet en waarom zou je wegstoppen? Lekker handig ook, een kek kort rokje als je jonge kinderen hebt en twintig keer op de knieën moet als ze wat laten vallen of je ze op moet tillen.
Of nog erger: vinden dat iemand iets niet mag dragen, want "niet charmant". Wie zegt dat ik charmant wil zijn?
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
27-05-2017 21:32
Cola in een plastic bekertje dat 2,50 kostte op een muziekevenementje , er stond geen prijzenlijst, eigenlijk had ik het dure bekertje cola moeten laten staan en weglopen voor het betalen. Zijn die oplichters nou helemaal besodemieterd!
En dan ook nog zonder prik zeker? ;-)
Gingko schreef:
27-05-2017 21:55
:rofl: Muggen zijn ook zo dom. Grote vliegen of bijen trouwens ook, die zijn zowat niet naar buiten te wapperen met een krant.
Wespen zijn niet meer zo dom. Vroeger werkte een wespenvanger in de tuin met daarin wat zoete limonade perfect. Vorig jaar zaten ze erin en ze vlogen er net zo makkelijk weer uit. Toen kreeg ik van iemand de tip om er ook alcohol in te doen en vanag toen werkte het weer wel goed. Misschien een goede tip hier want er wordt een wespenplaag verwacht hier in de zomer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven