Het nieuwe forum is live! (Mededelingen bugs) - Deel 3

25-06-2017 09:44 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

dit is de plek voor het melden van de bug(s) die bij het nieuwe forum horen. We doen dit om het voor iedereen overzichtelijker te maken. De Community Manager zal in dit topic reageren met updates en het melden van bugs die zijn opgelost.

Een overzicht van de bekende bugs vind je hier: overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... ges/381776
Deze lijst houden we bij. Mocht er een bug tussen staan die nog niet bekend is, meld het dan alsjeblieft!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

update CM 31-05-2017 17:06u:

Beste forummers,

Ik begrijp dat er wat onrust is omtrent het aantal bugs dat nog open staat. We zijn met ons team druk bezig met het oplossen van alle bugs. Het forum is natuurlijk enorm groot, met heel veel verschillende gebruikers. Dit zorgt ervoor dat de bugs niet zo snel op te lossen zijn als dat we allemaal zouden willen. Alle bugs uit overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... ges/381776 zijn in behandeling. Nieuwe bugs kunnen bij mij per mail of op het forum bij de moderators aangegeven worden, deze worden dan ook in behandeling genomen. De wensen nemen we in behandeling zodra alle bugs zijn opgelost. Dankzij jullie alertheid weten we nu precies waar alle pijnpunten zitten, bedankt daarvoor!

Met de laatste update hebben we ervoor gezorgd dat het forum is overgezet naar https, waardoor de website nog strenger beveiligd is. Een poll blijft behouden als je de OP met een poll aanpast en je wordt niet steeds uitgelogd op je telefoon. Forummers met 200 posts in het oude forum kunnen sinds vorige week weer plaatjes plakken en daarnaast kun je sinds vorige week ook weer in een tekstvak zien wat je typt.

Zoals jullie zien worden er dagelijks bugs opgelost. Als je een bug tegenkomt die bij de meeste gebruikers is opgelost maar bij jou nog niet kun je ons het best mailen. Dan kunnen we je namelijk vragen stellen over je forumgebruik (browser e.d.) en zo de bug ook voor jou snel oplossen.

Nogmaals bedankt voor het doorgeven van alle bugs. Hierdoor kunnen wij sneller aan het werk om de bugs op te lossen.

Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
CM VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
:rofl:

Menen jullie dit nou echt???
Gewoon de update van bijna een MAAND (!!!) geleden??

Echt, tis te gek voor woorden dit :facepalm:
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we terecht als dit forum echt deaud gaat, en daar zijn we niet ver vanaf. De bugs vermeerderen waar je bij staat.


https://www.forum2go.nl/gratis-forum-maken.html

Iemand handig? :A:

Ik zet dit ook even op wat andere terzake doende topics
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Marels schreef:
25-06-2017 09:46
:rofl:

Menen jullie dit nou echt???
Gewoon de update van bijna een MAAND (!!!) geleden??

Echt, tis te gek voor woorden dit :facepalm:
Wat een ongelooflijke prutsers zeg :rofl:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Schaduwforum in de maak.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Yas en ik zijn er mee bezig, schaduwforum!

En in tegenstelling tot Sanoma, halen wij er gewoon iemand met verstand bij als wij prutsers blijken te zijn!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Marels schreef:
25-06-2017 10:06
Yas en ik zijn er mee bezig, schaduwforum!

En in tegenstelling tot Sanoma, halen wij er gewoon iemand met verstand bij als wij prutsers blijken te zijn!
:lol:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Marels schreef:
25-06-2017 10:06
Yas en ik zijn er mee bezig, schaduwforum!

En in tegenstelling tot Sanoma, halen wij er gewoon iemand met verstand bij als wij prutsers blijken te zijn!
Oh echt? Mochten jullie hulp nodig hebben... Ik heb ook enige kennis over het maken van fora...
Alle reacties Link kopieren
ValentinaRossi schreef:
25-06-2017 10:11
Oh echt? Mochten jullie hulp nodig hebben... Ik heb ook enige kennis over het maken van fora...
Geweldig! Neem contact op met Marels, zie e-mail in napraat.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
je wordt niet steeds uitgelogd op je telefoon.


Euh............................
Alles komt goed, alleen de rest niet
:hello:
Marels schreef:
25-06-2017 10:06
Yas en ik zijn er mee bezig, schaduwforum!

En in tegenstelling tot Sanoma, halen wij er gewoon iemand met verstand bij als wij prutsers blijken te zijn!
Helemaal top dames!
yasmijn schreef:
25-06-2017 10:12
Geweldig! Neem contact op met Marels, zie e-mail in napraat.
Ik zag het. Doe ik vanavond eventjes, sta nu op de TT Assen. :biggrin:
Yas ik wil wel stagiaires begeleiden van je schaduwforum
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
25-06-2017 10:27
Yas ik wil wel stagiaires begeleiden van je schaduwforum
:rofl:

Marels is druk aan het bouwen, en ze heeft ook hulp :lol:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Marels schreef:
25-06-2017 09:46
:rofl:

Menen jullie dit nou echt???
Gewoon de update van bijna een MAAND (!!!) geleden??

Echt, tis te gek voor woorden dit :facepalm:
Nou inderdaad O_O
Ik heb geen verstand van websites of internet. Maar ik kan wel goed mensen aanmoedigen om aan het werk te gaan en ze tuchtigen als ze dat niet goed doen
Alle reacties Link kopieren
Marels schreef:
25-06-2017 10:06
Yas en ik zijn er mee bezig, schaduwforum!

En in tegenstelling tot Sanoma, halen wij er gewoon iemand met verstand bij als wij prutsers blijken te zijn!

Yeah!!!!!! :jump: :cheer2: :yes:
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe nepforum is er, we zijn even aan het testen of iedereen er kan posten :)
En ik ben een ei met de technische kant, dus jah ;-)

Maar het komt goed, denk ik!

Volgens mij kunnen we bijna de link gaan verspreiden.

Het idee is dat we dit forum gebruiken voor de boel echt ter ziele gaat en ondertussen werken aan een echt vervangforum.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Och wat een blamage toch weer, deze OP waar werkelijk niets van klopt... De buglijst wordt bijgehouden :nut: ?! Dagelijks worden bugs opgelost :roll: ?!

Goed, het zat er ook wel in hoor, dat hier weer eens niet over nagedacht was en de OP gewoon gekopieerd zou worden, maar het blijft stuitend :nope: .
Alle reacties Link kopieren
Alleen kan ik zelf niet inloggen op het nepforum, ik pruts me een ongeluk :devil:

Maar dat ligt aan mij, niet aan het vluchtforum.
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
25-06-2017 10:45
Alleen kan ik zelf niet inloggen op het nepforum, ik pruts me een ongeluk :devil:

Maar dat ligt aan mij, niet aan het vluchtforum.
:rofl:
yasmijn schreef:
25-06-2017 10:45
Alleen kan ik zelf niet inloggen op het nepforum, ik pruts me een ongeluk :devil:

Maar dat ligt aan mij, niet aan het vluchtforum.
Ik had er geen problemen mee :proud:
Alle reacties Link kopieren
Het staat!

Als viva in elkaar stort:

https://schaduwviva.forum2go.nl
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven