Dagje uit amsterdam

24-07-2017 11:07 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Ik moet vandaag in de buurt van Amsterdam bijlmer arena wat voor mijn werk regelen. Ik dacht nu ik toch in amsterdam ben laat ik wat leuks doen in amsterdam. De bazaar in beverwijk is helaas vandaag gesloten, en de centrum van amsterdam vindt ik lastig parkeren ivm met betaald parkeren. Wie o wie kent een leuk plekje in Amsterdam?

Alvast bedankt
Wat vind je leuk om te doen?

Arena is ook al betaald parkeren hoor. Kost dacht ik ook 4 euro per uur. Wat je zou kunnen doen is de metro of trein richting cs, met het pontje over, en daar eye en/of de adam toren (mooi uitzicht) te bezoeken.
Alle reacties Link kopieren
Het is super rot weer waarom ga je niet lekker een andere keer
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Bij arena ga ik naar een kantorenpand en daar kan ik gratis parkeren, het is alleen een formulier afgegeven. Ik zag net shopping centre magna plaza tijdens het scrollen op google.. iemand ooit daar geweest? Ik wil eventueel een ander winkelcentrum bezoeken
Ga dan naar het winkelcentrum in amstelveen. Magna plaza = toeristen hotspot
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
24-07-2017 11:18
Het is super rot weer waarom ga je niet lekker een andere keer
Ik moet vandaag een formuluer afgeven in amsterdam :S
Alle reacties Link kopieren
Winkelcemtrum amstelveen ook betaald parkeren daar? Even googlen
Snake1995 schreef:
24-07-2017 11:33
Winkelcemtrum amstelveen ook betaald parkeren daar? Even googlen
Je kan daar prima met ov komen. Eerst metro richting overamstel, dan overstappen op lijn 51
Alle reacties Link kopieren
Qua weer zou ik zeggen: naar het Rijksmuseum, of het Stedelijk of wat je maar interessant vindt.
Auto ergens bij de Arena parkeren en met de trein of metro verder.
Alle reacties Link kopieren
Magna plaza is in het centrum van Amsterdam (bij de Dam) en naar mijn mening niet zo bijzonder, vooral toeristisch.

Amstelveen is leuk inderdaad en overdekt dus ook fijn met wisselvallig weer (al schijnt de zon hier nu flink). Aan de buitenkant bij de Bijenkorf zit BLVD café, daar kun je heel lekker lunchen.

In Osdorp (Amsterdam west) zit nu een TK Maxx , de rest van het winkel centrum is wel leuk om even doorheen te lopen maar niet heel groot of bijzonder. Als het zulk weer blijft als nu kun je daar ook wat eten of drinken aan het water (Sloterplas).

Bij de Arena zelf is trouwens ook een winkelcentrum al vind ik daar zelf weinig aan. Er is ook een grote woonboulevard als je dat leuk vindt.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Magna Plaza is niets.

Als je in de Bijlmer bent kan je daar ook het plaatselijke winkelcentrum Amsterdamse Poort bezoeken als je van de Beverwijkse Bazaar houdt. Naast normale ketens heb je daar ook leuke toko's en een soort shopperhal.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Snake1995 schreef:
24-07-2017 11:33
Winkelcemtrum amstelveen ook betaald parkeren daar? Even googlen
In Amsterdam en omgeving is het bijna overal betaald parkeren.. Je kunt je auto eventueel in de woonwijk verderop zetten en de bus nemen naar het winkelcentrum.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
24-07-2017 11:47
In Amsterdam en omgeving is het bijna overal betaald parkeren.. Je kunt je auto eventueel in de woonwijk verderop zetten en de bus nemen naar het winkelcentrum.

Ja, dat is leuk voor de bewoners daar.

Amsterdam/Amstelveen is inderdaad overal betaald parkeren maar het tarief in Zuid-Oost is wel veel lager dan in het centrum.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven