Waar word jij echt héél erg kriegelig van?

01-08-2017 14:05 3280 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er heel slecht tegen als iemand een verhaal aan het vertellen is en midden in een zin stilvalt omdat hij/zij thee gaat zetten oid. Ik merk dat ik dan eigenlijk automatisch best geirriteerd vragen ga stellen over het vervolg van het verhaal. Waarom? Geen idee.

Waarvan worden jullie echt heel kriegelig?
Natte tosti..
Onlogische argumenten en n=1 gebruiken om een algemeen geldend stelregel te bedenken die voor ieder persoon in elke tijd en ruimte geldt.


HNGGGGGGGGGGGGGGGGGG :steam:
Alle reacties Link kopieren
Van broodkruimels op een glad oppervlakte zoals tafel of aanrecht.
Op de vloer boeit me dan weer niet.
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
Onderbroken worden tijdens een zin.
Ik vind dat zo respectloos, alsof het toch niet belangrijk is wat je zeggen wilt.
Alle reacties Link kopieren
Een nat aanrecht (6)
Alle reacties Link kopieren
Mensen zonder enige vorm van zelfreflectie.
Als iemand een ronde onderzetter heeft, en een cilindervormig glas of kopje, en dat dan niet exact in het midden zet.

Als iemand de temperatuur/geluid van de radio/zoiets op een even aantal zet. Enkel 2 is OK maar dat is wel weer zacht, en bij onever geen 13.

Ik ben echt een bijzonder vermoeiend persoon maar ik laat het gelukkig nooit aan de ander merken :D
Een familielid van mij vertelt alles Heel Erg Uitgebreid, tot aan ieder detail, liefst beginnend vanaf drie dagen voor de beschreven gebeurtenis. :whip:
Nog erger is als er visite is en een nieuwe gast zich aandient; dan volgt het hele verhaal gerust nog een keer.
O_O :thunder: :blabla:
Alle reacties Link kopieren
Mensen die trots zijn op hun domheid, of in ieder geval geen enkele moeite doen om zichzelf verder te informeren dan de helft van hun neus lang is.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan een a4tje volschrijven met dingen waar ik kriegel van word.


- Mensen die constant filmpjes en foto's van hun kind laten zien en ook nog van je verwachten dat je met dezelfde euforie reageert.
- Mensen met honden die verwachten dat je hun hond net zo leuk vind als dat zij de hond leuk vinden.
- Mensen die bij de kassa een bedrag van € 14,85 in kleingeld betalen, waarbij ze ieder muntstuk nader moeten bekijken
- Mensen die bij de kassa in discussie gaan over een aanbieding die ze hebben gezien in een krantje, terwijl de aanbieding pas vanaf zaterdag is
- Als ik de deur uitga en tegen mijn kinderen zeg eerst te gaan plassen, maar op dat moment hoeven ze niet en 10 minuten later in de auto hoor je : Mama ik moet plassen...of erger nog poepie doen !
- Opdringerige mensen die zichzelf uitnodigen. Gezellig !
- Mensen die onaangekondigd op bezoek komen omdat ze toevallig in de buurt waren , en dan ook nog blijven plakken.
- Mensen die met het schuim op hun lippen verkondigen dat ook al zouden ze putjes moeten scheppen, maar ze zullen nooit hun handje ophouden bij de bijstand............totdat ze weg worden bezuinigd!


En zo zijn er nog heel veel meer dingen, dus ik lees even mee .
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Mensen zonder zelfliefde en/of een karrevracht vol onzekerheden, terwijl dat nergens voor nodig is.
Als het computersysteem op m'n werk het beroerd doet.

Als mensen hun groene thee in kokend heet water flikkeren.

Die ene collega die het zwaar noodzakelijk vindt om mijn werk te gaan controleren en mij ter verantwoording roept (totaal niet zijn taak).

Als er lekkere thee uit de handel genomen wordt.

Mijn kat, als ze midden in de nacht Heul Erg Zielig En Alleen is, wat ze uiteraard dan luid mauwend laat weten.

Als de super iets in de aanbieding heeft en dat steeds uitverkocht is.
- Mensen die hun hele hebben en 'houwe' op social media plaatsen en letterlijk overal foto's van nemen.
- Vooroordelen
- Als iemand heel neerbuigend doet tegen een ander
Mensen die op WhatsApp een serieus gesprek gaan voeren (6)
Alle reacties Link kopieren
Hij wilt.....
Well behaved women rarely make history.
Zijdus schreef:
01-08-2017 14:41
Hij wilt.....
Haha ja dit inderdaad.

En vieze borden op elkaar stapelen. Dan moet je ze uit elkaar halen en met vieze onderkanten in de vaatwasser zetten.
anoniem_346835 wijzigde dit bericht op 01-08-2017 14:47
Reden: Schrijffoutje
0.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mensen die kortzichtig zijn en die dan tijdens een gesprek niet eens willen luisteren naar andermans mening en of deze mening gelijk met de grond gelijk maakt waardoor er geen open discussie komt.

Je mag namelijk prima een andere mening hebben maar ik vind het niet prettig als die gene zijn/haar mening er door wil drukken zonder te willen luisteren naar de ander en de mening van de ander afdoet als onnozel of onwetend.
Alle reacties Link kopieren
blueeyes*3 schreef:
01-08-2017 14:38


Als mensen hun groene thee in kokend heet water flikkeren.
Doe ik ook. Wat is daar mis mee dan?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
01-08-2017 14:37
Mensen zonder zelfliefde en/of een karrevracht vol onzekerheden, terwijl dat nergens voor nodig is.
Dit eigenlijk wel heel erg. Vooral mensen die over ALLES onzeker zijn. Ik ben heus wel eens onzeker, maar ik ben mij ook echt wel bewust van mijn goede kanten. Soms heb ik het idee dat zo iemand gewoon naar complimentjes zit te vissen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Lopen op natte sokken en dat je dan "sproetsj, sproetsj" voelt in je schoenen
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
01-08-2017 14:55
Doe ik ook. Wat is daar mis mee dan?
Mag maar tot .. weet ik veel 60/80 graden. Ik vind groene thee sowieso mega smerig lol
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Hij wilt...
Na in plaats van naar
Mits gebruiken als je tenzij bedoelt
is in plaats van eens

Iedereen die zegt dat ik het met drie zoons wel druk zal hebben

De twee hapjes brood die mijn jongste zoon consequent laat liggen op zijn bord

Dat mijn middelste altijd 'zoek' is als we gaan eten (is gewoon ergens aan het buitenspelen, maar net niet binnen roep-bereik)
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
01-08-2017 14:55
Doe ik ook. Wat is daar mis mee dan?
Dat is te warm, daardoor wordt de thee gekookt en bitter. De ideale temperatuur is tussen de 75 en 85 graden meen ik.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Zijdus schreef:
01-08-2017 14:41
Hij wilt.....
En 'Hun hebben'. Aargh.
dianaf schreef:
01-08-2017 14:55
Dit eigenlijk wel heel erg. Vooral mensen die over ALLES onzeker zijn. Ik ben heus wel eens onzeker, maar ik ben mij ook echt wel bewust van mijn goede kanten. Soms heb ik het idee dat zo iemand gewoon naar complimentjes zit te vissen.
Nee, er worden niet naar complimentjes gevist. Veel van die mensen zijn in zware therapie omdat ze niet met zichzelf door één deur kunnen. Je ziet het heel veel op dit forum, vele topics gaan daarover en ik zou ze wel toe willen schreeuwen dat ze meer dan goed zijn zoals ze zijn, maar ten eerste kan ik niet schreeuwen en ten tweede zouden ze me toch niet horen.
Echt kriegel word ik daarvan. Zo zonde van die levens, die zo mooi zouden kunnen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven