Afschuwelijke opmerkingen

21-08-2017 21:09 186 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Ben je afgevallen?". Wat een afschuwelijke opmerking vind ik dat. Zodra je iets leuks aan hebt, duikt iedereen meteen bovenop je. "Ooh, wat een mooie jurk, ben je afgevallen?"
Nee. Deze jurk staat me gewoon heel goed en legt een mooi accent op mijn rondingen.

Welke opmerkingen hebben jullie nou echt een hekel aan?
Zou je dit wel doen?
Alle reacties Link kopieren
Wat zit je haar leuk. Veel leuker dan het vorige.
(eerst een heel verhaal waarom ik iets precies zo zou moeten doen als een ander het zou doen en dan:)
"Vind je dat geen goed idee?"

Of: "Die foto is juist leuk, je staat er precies op zoals je bent"
(ouch)
'Heb je slecht geslapen? Je ziet er zo moe uit"

Wat ik dan aan opmerkingen terug maak in mijn hoofd...
"Make-up zou jou echt goed staan"
"Goh, jij wordt ook nooit dik hé"
"Je moet echt vaker strakke shirtjes dragen; in wijde shirts lijk je zo'n plank. Dat bedoel ik niet lullig hoor"
Etc.
Ik zie 'ben je afgevallen' juist als 'n compliment!
Ik heb een hekel aan de opmerking 'ben je aangekomen'
.
anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 21-08-2017 21:22
Reden: verkeerd
99.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
21-08-2017 21:15
Ik zie 'ben je afgevallen' juist als 'n compliment!
Ik heb een hekel aan de opmerking 'ben je aangekomen'
Ik vind hem zo afschuwelijk omdat ik wat te zwaar ben. Zodra ik iets leuks aan heb krijg ik meteen die opmerking. Alsof ik er niet leuk uit kan zien hoe ik ben, maar dat ik eerst iets moet zijn afgevallen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Is dat nieuw wat je aan hebt?
Ja
...Oh.

(Zeg dan niks)
Alle reacties Link kopieren
Als je man zegt dat zijn 24-jarig huppelkutje van een collega zijn souououlmate is....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan mensen op fb die een foto plaatsen (om iets te laten zien in een groep) en die er dan bij zetten: let niet op m'n haar/hoofd/kleding enz. Werkelijk daar lette ik niet op tot je me er op ging wijzen... Echt dat doet bijna iedereen :bonk:
Het leven is niet eerlijk
Alle reacties Link kopieren
-ik wil me netgens mee bemoeien, maar......
-ik wil niet lullig doen, maar....
-ik bedoel er niets lelijks mee , maar....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Over een nieuwe bank: ach ja, jullie houden daarvan hè.
:popcorn: Kan zo snel even niks verzinnen.
Maar ik lees aandachtig mee ;) .Leuk topic!
Alle reacties Link kopieren
vooruitdenker schreef:
21-08-2017 21:17
Als je man zegt dat zijn 24-jarig huppelkutje van een collega zijn souououlmate is....
Ooh nee! :hug:
"Ben je zwanger?" Ehm. Nee

"Weet je het zeker?" Ja anders zou ik het niet doen....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigelijk altijd make up op, wenkbrauwen, wimpers en lijntje onder mijn ogen. Op sommige dagen, als ik vroeg moet voor werk ofzo sla ik dit wel eens over. Krijg ik steevast de vraag " ben je ziek? Je ziet zo bleek".
Mepi schreef:
21-08-2017 21:16
Ik vind hem zo afschuwelijk omdat ik wat te zwaar ben. Zodra ik iets leuks aan heb krijg ik meteen die opmerking. Alsof ik er niet leuk uit kan zien hoe ik ben, maar dat ik eerst iets moet zijn afgevallen ofzo.
Blijkbaar heb je dan iets aangetrokken wat afkleedt, da's dan toch een compliment dat je je zo weet te kleden dat anderen denken dat je afgevallen bent.
Ja maar jíj kunt het hebben. (Vul maar in; extra kilo's, apart kleding stuk, puist op je voorhoofd).

Of nog vervelender;

Ja maar jíj bent anders (dan andere mensen met een bruin kleurtje).
anoniem_347524 wijzigde dit bericht op 21-08-2017 21:22
6.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik krijg denk ik veel lullige opmerkingen of ik vat ze snel zo op, maar ze blijven maar komen :
Schoonmoeder, in een winkel, tegen een medewerker : zij hoort er niet bij hoor.

Yep. Over mij. Ik liep erachter.
Alle reacties Link kopieren
Mepi schreef:
21-08-2017 21:09
"Ben je afgevallen?". Wat een afschuwelijke opmerking vind ik dat. Zodra je iets leuks aan hebt, duikt iedereen meteen bovenop je. "Ooh, wat een mooie jurk, ben je afgevallen?"
Nee. Deze jurk staat me gewoon heel goed en legt een mooi accent op mijn rondingen.

Welke opmerkingen hebben jullie nou echt een hekel aan?
Eens! Het moet ook altijd een compliment zijn ofzo? Terwijl ik nooit een ongezond gewicht heb gehad. Minder is altijd beter? Ik bedank er ook nooit voor, alsof een paar kilo meer zo erg was...

Wat ik verder nog vreselijk vind is: "je bent zo stil" nooit een uitnodiging om plots een spraakwaterval te zijn.

Of "je lijkt slechtgezind" ja, nu wel...
Gelukkig ben je niet meer zo mager, je krijgt eindelijk een normaal postuur.
(Gaat richting de bovengrens van wat 'mag', maar mijn vrouwelijke familieleden hebben allemaal een bmi van 28+).
Alle reacties Link kopieren
Heel naar als mensen zeggen : dat mag jij vinden. :thunder:

Of ook akelig: over persoonlijke karaktereigenschappen : oh, dat zit zó in mijn allergie! Brrr
Lekker laten lullen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven