Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nog in dubio om er 1 aan te schaffen. Vrees dat ik de horrorplaatjes te veel zal missen.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Ik ben een happy vaper! Al ruim een jaar heb ik geen sigaret aangeraakt en dat had ik nooit verwacht. Jarenlang ben ik een kettingroker geweest en heb op allerlei manieren geprobeerd te stoppen, maar uiteindelijk ging ik toch weer voor gaas.

Totdat ik de e-sigaret ontdekte! Aanvankelijk was ik cynisch, maar het heeft me echt geholpen om de drang naar sigaretten te weerstaan. Ik damp een mix van 6 en 0 procent en mijn favoriete smaak tot nu toe is bosvruchten.
De horrorplaatjes zijn ook te vinden op internet, kun je ze daar nog bewonderen :)
Alle reacties Link kopieren
Ik vape sinds een jaar of 4. Bevalt me erg goed dus. Nog wel sigaretten gerookt, maar dat wordt steeds minder. Eigenlijk bijna niet meer. Ik damp 12 % en gebruik alleen menthol.
...
Alle reacties Link kopieren
:rrr: Heb je gelijk in. Zijn er dan helemaal geen dingen die je mist van een normale sigaret? Rookpluimpje of kekke aanstekers die je altijd kwijt bent?
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Mejuffrouwmuis schreef:
07-09-2017 16:27
Ik ben een happy vaper! Al ruim een jaar heb ik geen sigaret aangeraakt en dat had ik nooit verwacht. Jarenlang ben ik een kettingroker geweest en heb op allerlei manieren geprobeerd te stoppen, maar uiteindelijk ging ik toch weer voor gaas.

Totdat ik de e-sigaret ontdekte! Aanvankelijk was ik cynisch, maar het heeft me echt geholpen om de drang naar sigaretten te weerstaan. Ik damp een mix van 6 en 0 procent en mijn favoriete smaak tot nu toe is bosvruchten.
Fijn is dat, he? Een relaxte manier van stoppen. Ben je begonnen met tabakssmaken of ook direct met de fruitsmaken?
Mijn favoriet is momenteel kokos 6mg., maar ik weet zeker dat als er 0 mg in zou zitten dat ik 'm ook onweerstaanbaar zou vinden. Bosvruchten is ook heerlijk of zwarte bessen, zoet heeft mijn voorkeur soms met een mint smaak er doorheen :heart:
@Siofra, nee totaal niet. Ik rookte shag ( erg tokkie :D ) maar baalde dan weer meer van de troep dat het gaf in mijn jaszak, handtas of waar het pakje ook gelegen had, overal vond je dan kruimeltjes. Ook de aansteker mis ik niet, hoor, zooooooo ouderwets :shame:

of ook erg: ergens aankomen op een plek waar geen winkel te bekennen was en dan erachter komen dat de vloeitjes op waren.
Djessy schreef:
07-09-2017 16:33
Ik vape sinds een jaar of 4. Bevalt me erg goed dus. Nog wel sigaretten gerookt, maar dat wordt steeds minder. Eigenlijk bijna niet meer. Ik damp 12 % en gebruik alleen menthol.
Vier jaar alweer. Ben je begonnen met vapen uit nieuwsgierigheid of om te stoppen met roken?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha shag is balen, grapperd. Vind shagrokers altijd zo charmant die stukjes tabak van hun lippen plukken, met zo'n tongetje er achterna en dat gezicht. Ik zal eens plaatjes zoeken van die vapers, misschien als ze niet te lomp eruitzien doe ik het wel. Maar bobby-pin me er niet op vast.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een vaper.Sinds 2013 geen sigaret meer aangeraakt.Ik vape nu alleen nog maar 0 mg en vaak de menthol.
Ik vape vaak na het eten en verder kan ik het laten staan.Vorig jaar een moeilijk jaar gehad en heb door het vapen geen sigaret aangeraakt.Als ik een moeilijk moment had dan pakte ik mijn damper.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Hallo Bobby Pin!
Hier een tevreden mede e siga roker, dus geen onruststoker. Ik rook sinds november vorig jaar ook helemaal geen sigaretten meer en zit nu op de 6 mg. Als deze flesjes leeg zijn ga ik op de 3 mg en uiteindelijk geleidelijk naar de 0 mg. Of ik hem dan ook echt weg kan leggen betwijfel ik maar ik ben zo ontzettend blij dat ik geen pakje per dag meer wegrook.
Qua smaakjes ben ik heel saai want ik heb altijd dezelfde, 'Virginia' soort tabaksmaakje.
Mijn man begon ook een jaar of 5 geleden al met vapen, maar die dingen van toen zijn niet te vergelijken met die van nu! Vooral het gevoel dat je echt inhaleert is nu 100 x beter dan toen.
anoniem_268083 wijzigde dit bericht op 07-09-2017 16:52
Reden: Vergeet telkens dat ik al getrouwd ben
1.84% gewijzigd
Jennie, alleen na het eten vapen lukt me (nog) niet. Ik hang heel de dag door aan dat ding! Kan ook komen doordat we het binnen doen. We rookten buiten in verband met nare luchtjes, maar vapen doen we heerlijk binnen. :)

Bobby, ik begon met tabakssmaak, maar dat heb ik maar een week gedaan. Daarna ben ik overgestapt op de fruitsmaken en die bevallen me uitstekend! Mijn man dampt cereal en vind dat erg lekker, maar ik ben daar niet zo weg van.
Alle reacties Link kopieren
Damp je ook en plein public? Of alleen op het podium thuis?
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
Leuke foto's wel van dampgroepjes gevonden, alleen ze zien er wel apart uit, die vapers bedoel ik. Wel wennen.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
Net hondenfluitjes.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
07-09-2017 16:41
Vier jaar alweer. Ben je begonnen met vapen uit nieuwsgierigheid of om te stoppen met roken?
Ja, ik ben nu verslaafd aan vapen :proud:
Ik ben ermee begonnen om te stoppen met roken, ik rookte 2 pakjes per dag. Ik hoest niet meer nu, ik heb geen heksen-stem meer, het scheelt heel veel geld en de stank mis ik ook niet. Wat mij betreft een goede zet geweest. Ik zit er wel aan te denken om het percentage te gaan afbouwen en uiteindelijk helemaal te stoppen.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vape ook lekker binnen .Niemand heeft er last van.Dat is een voordeel dat het niet stinkt.Maar het staan laten wordt nog een dingetje.Ik heb al helemaal geen nicotine meer .Het zit dus echt tussen mijn oren.Het is in elk geval altijd nog beter dan roken. :lol:
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
He hallo Loca- Loca :D

Wat goed dat ook jij geen papieren sigaret meer hebt aangeraakt na je ontdekking dat vapen zoveel fijner is :cheers:
Als Virginia je goed bevalt dan moet je dat gewoon blijven doen maar vind je de smaak ook overeen komen met echte tabak?

Ja, die elektrische sigaretten van "vroeger"waren een ramp, ik had zo'n zware die wel leek op een sigaret uit een carnavalswinkel en nog zwaar om in je vingers te hebben ook. De smaak was vooral erg; zweetsokken en de cartrigdes erg duur in gebruik, ze gingen vrij snel leeg. Ook lag de oude e-sigaret vaker op te laden dan dat ik 'm kon gebruiken. Een onding. Daarna de Supersmoker, een elegant elektrisch look-a-like sigaretje met en blauw lichtje maar ook niet echt bevredigend. Toen de Jiksu, dat was alweer een stuk beter maar ook nog niet je van het. Maar die ik nu heb is super, ik blaas nu indianenwolken!

En wat ook te gek is is dat je kunt blijven dampen terwijl je 'm aan het opladen bent via het snoer/ usb in de laptop.
Alle reacties Link kopieren
zo fijn dat vapen!
Lorem Ipsum
Siofra schreef:
07-09-2017 16:44
Hahaha shag is balen, grapperd. Vind shagrokers altijd zo charmant die stukjes tabak van hun lippen plukken, met zo'n tongetje er achterna en dat gezicht. Ik zal eens plaatjes zoeken van die vapers, misschien als ze niet te lomp eruitzien doe ik het wel. Maar bobby-pin me er niet op vast.
O en die smaak is ook zo scherp op je tong. Shag perongeluk in je ogen krijgen was ook al zo vreselijk, maar het was wel een stuk goedkoper en ik vond het wel uber-cool om shaggies te draaien in het buitenland B)

Hoe duur zal shag tegenwoordig eigenlijk zijn, ik betaalde er volgens mij verleden jaar zoiets van 8 euro al voor.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een happy vaper. Nooit mn bedoeling geweest te stoppen met roken maar heb as maandag al 4 weken geen peuk meer op. Had de justfog voor de leuk erbij en om niet meer te stinken op mn werk. Zonder er erg in te hebben was ik gestopt met roken!

Favo smaak tot nu toe is mango met beetje tabacco. Ik damp nu 6 mg en heb vd week mn eerste 3 mg gekocht.
Vind t gewoon ook zo leuk haha
t zal wel
Alle reacties Link kopieren
Bobby, welke gebruik je waar je zo blij mee bent?
En andere tevreden gebruikers: welke vaper hebben jullie?
If accidentally read, induce vomiting.
Alle reacties Link kopieren
Nog vraagje...dampen jullie sub ohm of boven Ohm? Ik twijfel aan een mooie sub ohm...
t zal wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven