Tekst op pen als promotie cadeau

18-09-2017 23:01 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil als promotie cadeau een gegraveerde pen geven aan een oud klasgenootje van de hts. Maar geen flauw idee wat we hierop kunnen zetten. Iemand een leuk idee?
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met promotiecadeau? Je bedoelt een specifiek voor deze persoon gegraveerde pen, neem ik aan? Ter gelegenheid van wat ga je dit cadeau geven?
De datum van de promotie.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad de datum van de promotie. Ik heb de mijne al bijna tien jaar, en blijft waardevol voor me.
Alle reacties Link kopieren
nausicaa schreef:
18-09-2017 23:18
Inderdaad de datum van de promotie. Ik heb de mijne al bijna tien jaar, en blijft waardevol voor me.
:lightbulb: ah! Ik dacht gelijk aan reclame bij promotiecadeau. Dit terwijl ik zelf ooit serieus georiënteerd heb op promoveren, hahah.

Misschien een tekst in het latijn? beetje mysterieus, en ook niet gelijk zo corny en in your face. Iets als hard werken loont ofzo? :proud:
Alle reacties Link kopieren
Naam (initialen) en datum, en misschien een tekst in het Latijn, maar ja. hoe lang is die pen? Age, si quid agis?
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Ik zou haar/zijn eigen initialen er in zetten. Kan niemand ongemerkt die pen jatten :idee:
Alle reacties Link kopieren
Dr. Piet/Katrien, datum
Alle reacties Link kopieren
Veni, vidi, scribi.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
18-09-2017 23:57
Ik zou haar/zijn eigen initialen er in zetten. Kan niemand ongemerkt die pen jatten :idee:

Jahoor, alleen hebben ze dan een pen met andermans initialen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Een pen? Is dat een gebruikelijk cadeau voor een promotie?
Ben ik de enige die een pen echt suf vindt? Het gaat om het gebaar, maar joh een pen...
Alle reacties Link kopieren
Quod scripsi, scripsi. ;-D
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
Weledelzeergeleerde henkie
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de vele tips! Het wordt idd een latijnse inscriptie met datum, leuk!
aankleefsjaan schreef:
19-09-2017 04:51
Een pen? Is dat een gebruikelijk cadeau voor een promotie?
Ben ik de enige die een pen echt suf vindt? Het gaat om het gebaar, maar joh een pen...
Ik vind t ook suf en oubollig.
Wat doe je tegenwoordig nog met n pen? Hooguit je boodschappenbriefje schrijven, al zullen jongeren dat wellicht ook al met hun telefoon doen.
Ik heb de pen die ik voor mijn promotie kreeg altijd bij me. Mooi cadeau :)
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
19-09-2017 06:54
Ik vind t ook suf en oubollig.
Wat doe je tegenwoordig nog met n pen? Hooguit je boodschappenbriefje schrijven, al zullen jongeren dat wellicht ook al met hun telefoon doen.
Haha, ouderen ook hoor. De Notities-app is daar ideaal voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen pen gekregen voor mijn promotie, maar had het wel een mooi cadeau gevonden.

Bij mijn faculteit werd een net gepromoveerde altijd aangesproken met jonge dr. Dat zou ik dus op de pen zetten, met naam en datum.
Alle reacties Link kopieren
Pennen zijn dingen waar er twintig van moeten rondslingeren maar als je er vlug een wil pakken dan graai je mis. En heb je er een dan doet hij het niet.

Waar gebruik ik een pen voor? Meestal om iets af te tekenen; ik meet 2,5 cm af en teken een streepje met een pen die dan vaak op dat moment juist hapert. :( Of ik noteer boodschappen die ik echt niet mag vergeten op de achterkant van een kassabon. Handtekeningen zet ik meestal met de pen of stift die me overhandigd wordt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het wel, het is wat oubollig, maar ook wel weer een mooie herinnering, toch? Hebben jullie nog andere tips voor een cadeau? Het is voor een man..
Alle reacties Link kopieren
Ik zag in een webwinkel een opblaasbaar eenhoorn-kostuum.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
Toosje78 schreef:
19-09-2017 14:18
Ik snap het wel, het is wat oubollig, maar ook wel weer een mooie herinnering, toch? Hebben jullie nog andere tips voor een cadeau? Het is voor een man..
Iets vakgerelateerds?
Weet niet of je daar wat mee kan?

Een boek bijvoorbeeld, of gewoon een dinerbon, parfum, bloemen etc
Ik zou een pen doen hoor. Ik heb zo'n stapel boeken gekregen dat ik ze nu nog niet heb gelezen en ik zal niet zeggen hoeveel jaar het inmiddels geleden is. Een pen is leuk.
Alle reacties Link kopieren
En pen met datum promotie zegt me tien keer meer dan een dinerbon of parfumbon. En de meeste van mijn collega's ook, dus echt geen raar cadeau.

De meeste mensen gebruiken toch echt nog vaker een pen dan ze denken, ik kan moeilijk bij een gesprek met iemand aantekeningen gaan zitten maken op mijn telefoon. Formuliertje invullen (doen we nog best vaak), adres op envelop, even snel een nummer noteren.
Alle reacties Link kopieren
Hi, dat eekhoorn kostuum spreekt me ook wel aan ;-), maar hou het toch maar bij een mooie 'hippe' pen met een latijnse inscriptie. initialen en datum. Heel erg bedankt voor jullie input!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven