High tea bij Dudok

20-09-2017 10:21 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ik wil graag een high tea regelen voor de verjaardag van een vriendin in Rotterdam. Ik vroeg me af of iemand weet hoe de high tea is bij dudok? Of misschien andere suggesties in Rotterdam? Ik ben zelf alleen bij hotel New York geweest maar lijkt me leuker om naar iets nieuws te gaan :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het een paar jaar geleden gedaan, de high tea op zich was prima.
Alleen vind ik zelf Dudok niet echt een hele leuke locatie. Het is er altijd heel druk en gewoon niet echt gezellig ofzo.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
High tea bij Koekela (aan nieuwe Binnenweg) is bij ons favoriet.
Dudok is ook lekker, daar niet van.
Alle reacties Link kopieren
Of Het lof der Zoetheid op het Noordplein!!
Koekela is ook inderdaad erg lekker.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties! Ik zie op de website van Koekela alleen wel dat het een proeverij is ipv een high tea? Het kost 15 euro voor 2 personen.. is het dan wel een beetje uitgebreid? Tot nu toe was alles wat ik tegen kwam rond de 18/20 euro pp namelijk.
Ja daarmee doen wij met 3 personen... (maar zijn niet enorme zoetekauwen ofzo)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens een High Tea bij Dudok Tilburg gedaan. Kwa eten was dit echt heerlijk, lekkere hapjes en er werd heel goed rekening gehouden met speciale dieetwensen, heerlijke alternatieven. De thee was echter heel beperkt, maar dat kan ook aan de drukte hebben gelegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven