Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen?

04-10-2017 15:03 48 berichten
Ik 'zit' meestal op viva als ik eigenlijk iets anders zou moeten doen. :-* Soms als mijn werk vastloopt of ik heb geen zin meer dan ga ik toch even forummen. En als ik dan enorm ontwijkend gedrag vertoon.. dan open ik ook nog een topic. :idee:

Dus: wat zou jij eigenlijk nu moeten doen? ;)
Alle reacties Link kopieren
Kattenbak verschonen en een hele grote stapel kleding opruimen.
Ik ga zo eerst maar even een kopje thee zetten :-)
Alle reacties Link kopieren
Werken
Internagelaktisch
Niks, makelaar is foto's van het huis aan het maken...
Alle reacties Link kopieren
Mijn kater Dender vindt heel erg dat ik nu op de bank moet gaan zitten zodat hij op schoot kan.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
werken.....
Wat papieren uitprinten voor mijn reis, maar goed daar heb ik nog wel 'n paar dagen voor.
De was opvouwen.
Alle reacties Link kopieren
Werken maar ben het ongelofelijk beu! Om 4 uur ben ik pleite en dan thuis schoonmaken, yak
Alle reacties Link kopieren
werken, kom net uit een overleg. En mag dan altijd ff paar minuten forummen van mezelf
Alle reacties Link kopieren
M'n zoontje van 2 wakker maken zodat hij vanavond op tijd gaat slapen. Maar de nacht was ruk en m'n zoontje van 4 weken probeerde net te slapen (en ik dus ook) maar had steeds last van reflux en krampjes, dus ik ben tot 3x na een paar minuten uit m'n slaap gehaald. Zo maar aan de koffie denk ik.
Werken, maar ben eigen baas dus ik haal t vanavond wel in....
Ook werken
Alle reacties Link kopieren
Werken, zat weer eens vast. Dus even afleiding zoeken en dan weer doorrrr.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eigenlijk moeten werken maar ik vrij genomen vandaag (en morgen)
Ik zou ook eigenlijk moeten opruimen en schoonmaken enzo, maar goed dat kan morgen ook nog wel.
Niks, ik moet helemaal niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eergisteren een kastje gekocht om mijn knutselzooi in op te ruimen. Ik ben daar rustig mee bezig vandaag. Zit ondertussen ook te wachten op bericht van de fietsenmaker dat mijn fiets klaar is.
Had gehoopt dat dit voor half 4 was dan kon ik nog even naar de kringloopwinkel.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Mijn slaapkamer uitzepen :roll:
Werken maar zit met een slijmbeursontsteking nu even zielig te zijn op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, een procrastineertopic voor mij als procrastinator. :lol:
Eigenlijk zou ik nu moeten werken.
Procrastinators unite, tomorrow.
Alle reacties Link kopieren
Werken. Ik moet een advies schrijven maar kom niet op de juiste woorden...
Op zich "moet" ik niets per se, want ik zit werkloos thuis. Ben deze week al druk geweest met werk zoeken en had vandaag een afspraak elders in het land. Net thuis, met hoofdpijn en moe. Dus nu even niets.
Ik zou wel vanalles kunnen doen, boodschappen, naar de bieb, maar dat kan morgen ook nog.
anoniem_351214 wijzigde dit bericht op 04-10-2017 15:48
0.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Werken. Maar ik kan me niet meer concentreren.
Dus ik ga zo maar naar huis, dan haal ik de uren morgen weer in :-).
Alle reacties Link kopieren
lisbeth schreef:
04-10-2017 15:23
Werken maar zit met een slijmbeursontsteking nu even zielig te zijn op de bank.
Beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Werken. Maar ik heb geen donder zin meer op dit moment.. Hoop gezeur van een pakketdame omdat ik een frankeerzegel scheef had geplakt, collega's die lopen te commanderen, dus na 't werk lekker thuis koken, boodschappen doen en even he-le-maal niks.
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven