Wonen in Emmen?

07-10-2017 20:22 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste leden,

Ik denk erover na om misschien wel te verhuizen naar Emmen,Drenthe.Nu is mijn vraag: hoe bevalt het om er te wonen? Wat zijn de mindere en leuke kanten van de stad Emmen?
Verhuizen kost geld, uit je andere topic blijkt dat je dat niet hebt. Hoe zie je dat voor je?
het is een erg leuke stad mijn familie woont er.

kan niet echt nadelen bedenken.
Alle reacties Link kopieren
Nadeel: OV is daar best apart vind ik. Als je vanaf Emmen naar Groningen of Assen wil moet je via Zwolle met de trein. Daarnaast ligt Emmen best in een uithoek, tenzij je dat niet erg vindt natuurlijk. Verder is er niet zoveel te beleven volgens mij.
Wie wat wil die moet wat.
Heb je er al werk gevonden? Het is de regio met de meeste werkloosheid van Nederland, las ik vorige week in NRC.
Voordelen: mooie dierentuin, rustig

Nadelen: het is nogal een uithoek van Nederland waardoor alles buiten Emmen meteen nogal ver weg is...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er gewoond tot m'n achttiende maar ben er niet positief over, nog steeds niet (kom er nog weleens ivm familie en vrienden). Ik houd van het Noorden, en woon nu al jaren in Groningen, maar Emmen, nee.
Geen zak te doen, ligt ongunstig in verbinding met andere steden, veel slechte wijken, of uit weinig leuke wijken, vervelende mentaliteit.
Anderen ervaren het vast weer anders, maar dat is mijn mening en ben nog altijd blij dat ik toen ben verhuisd.
Alle reacties Link kopieren
RaveMeisje schreef:
07-10-2017 20:37
Nadeel: OV is daar best apart vind ik. Als je vanaf Emmen naar Groningen of Assen wil moet je via Zwolle met de trein. Daarnaast ligt Emmen best in een uithoek, tenzij je dat niet erg vindt natuurlijk. Verder is er niet zoveel te beleven volgens mij.
Er gaan wel gewoon rechtstreeks bussen van Emmen naar Assen of Groningen hoor, je bent niet alleen maar aangewezen op de trein. Ik heb er tien jaar gewoond en mijn echtgenoot is er geboren en getogen, maar ik kan niet zeggen dat het er leuk was. Ik kom oorspronkelijk uit een provincie die bekend staat om zijn stugheid, maar Emmen en omgeving spande wel de kroon. De stad zelf vind ik zielloos en is een eeuwigdurende bouwput die die boel alleen maar lelijker en lelijker maakt.
Alle reacties Link kopieren
RaveMeisje schreef:
07-10-2017 20:37
Nadeel: OV is daar best apart vind ik. Als je vanaf Emmen naar Groningen of Assen wil moet je via Zwolle met de trein. Daarnaast ligt Emmen best in een uithoek, tenzij je dat niet erg vindt natuurlijk. Verder is er niet zoveel te beleven volgens mij.
Je kunt met de bus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je wilt verhuizen, maar volgens je ander topic heb je NIKS meer te eten, behalve 4 sneetjes brood?
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je daar gaan doen? Samenwonen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven