Wat te doen in Uden?

07-10-2017 23:24 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort een dag naar Uden en nu vraag ik me af wat er allemaal te doen is.Heeft iemand tips? En wat moet ik zeker gezien hebben?
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je een hele dag naar Uden als je niet weet wat je daar moet doen? Vast een logische verklaring, maar wel nieuwsgierig nu
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat ik kan bedenken is dat je er mooi kan wandelen. Verder is het volgens mij een gemeente als zoveel andere in Brabant.
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
07-10-2017 23:29
Waarom ga je een hele dag naar Uden als je niet weet wat je daar moet doen? Vast een logische verklaring, maar wel nieuwsgierig nu
Ik heb dezelfde vraag :) Hoe kom je erop om daar heen te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Wat je zeker gezien moet hebben in Uden? :rofl:
Met alle respect, maar Uden is echt niet the place to be. Heb er zelf 1.5 jaar gewoond en het is een prima gemeente om te wonen, maar niet heel apart verder met talloze bezienswaardigheden. Gewoon een doodnormale gemeente zoals er velen zijn in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Een dagje doodslaan in Uden kan prima. Een wandeling op Slabroek of Bedaf, een paar uurtjes winkelen en ergens lunchen of dineren. Er is ook een zwembad en een bios. Verder zijn er niet echt must-sees of must-do's ben ik bang ;-)
..
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 08-10-2017 11:52
Reden: Wil de lol van afzeiken niet verpesten door positief te reageren. Napraat vertelt wel waarom en hoe het moet. .
99.53% gewijzigd
creperen?
Alle reacties Link kopieren
Orderpicker schreef:
07-10-2017 23:24
Heeft iemand tips?
Z.s.m. de bus nemen naar Den Bosch of Nijmegen. :mrgreen:
http://www.natuurcentrumdemaashorst.nl/ Het is wel het grootste natuurgebied van Noord Brabant.
Ze hebben er ook speciale activiteiten. http://www.natuurcentrumdemaashorst.nl/speciaal
Uden, er rijmt niets op dus is het wel waar?
Alle reacties Link kopieren
Je laten opmaken door nikkietutorials. :P (een jonge vrouw wie op YouTube wereldwijd 7 miljoen(?) volgers heeft en mensen zoals kim kardashian opmaakt) en ze woont in... Uden! ;-D (las ik toevallig vanmorgen ergens)

Maar sorry, geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Mustsee in Uden: http://www.museumvoorreligieuzekunst.nl
Echt een heel mooi en bijzonder museum met vaak prachtige tentoonstelllingen.
En gevestigd in een (bewoond!) klooster.
Alle reacties Link kopieren
Fietsen over het Slingerpad. Misschien kom je onderweg nog de wisenten tegen. Als je richting Schaijk fietst kun je even uitrusten bij de boshut bij Hartje in 't groen.
Aardbeien halen bij Jan (vlakbij Hotel Uden).
Taartje eten bij Pure of wat drinken bij de Eetkaamer.
Wandelen op Bedaf (zandverstuiving) of de heide bij Slabroek (bij bezoekerscentrum kun je even wat drinken).
De planeten-fietstocht naar Halley.
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
08-10-2017 00:09
In Nistelrode hebben ze een aantal leuke kledingwinkels.
Een aantal nog wel? De laatste keer dat ik er was (gisteren) was er toch echt alleen Van Tilburg en Raved; een piepklein winkeltje.

Verder is er in Uden niet heel veel bijzonders te beleven behalve het kleine winkelcentrum en de natuur.
Alle reacties Link kopieren
Spoor 8 is ook erg leuk in Nistelrode
DEATH schreef:
08-10-2017 00:41
Uden, er rijmt niets op dus is het wel waar?
Tante Trude rijmt op Uden :lightbulb:
snowdogs schreef:
08-10-2017 09:53
Een aantal nog wel? De laatste keer dat ik er was (gisteren) was er toch echt alleen Van Tilburg en Raved; een piepklein winkeltje.

Verder is er in Uden niet heel veel bijzonders te beleven behalve het kleine winkelcentrum en de natuur.
Maar ze hebben nog meer winkels, maar misschien failliet gegaan.
Ik was er la langere tijd niet, maar er zijn een paar winkels waar ze wat minder standaard hebben en meer kwaliteit.
Maar kan ook weer anders zijn. Ik zou er niet voor naar Uden reizen.
Lady*Voldemort schreef:
08-10-2017 10:49
Tante Trude rijmt op Uden :lightbulb:
Dat ligt er maar aan waar je woont :)
Alle reacties Link kopieren
PowerCube schreef:
08-10-2017 12:34
Dat ligt er maar aan waar je woont :)
'Uuje'? ;-)
Uje en ik heb er net wel via google wat leuke dingen ontdekt die ik nog niet kende.
Nieuwe trends.
Spoilers mogen hier niet. :)
Pumps_italiaans schreef:
08-10-2017 12:47
Uje en ik heb er net wel via google wat leuke dingen ontdekt die ik nog niet kende.
Nieuwe trends.
Spoilers mogen hier niet. :)
Ja zeg dan niks.
minnimouse schreef:
08-10-2017 12:44
'Uuje'? ;-)
Ik dacht meer aan Uud'n :rofl:
Alle reacties Link kopieren
PowerCube schreef:
08-10-2017 12:52
Ik dacht meer aan Uud'n :rofl:
Udenaren zeggen 'Uuje' :-D
minnimouse schreef:
08-10-2017 12:53
Udenaren zeggen 'Uuje' :-D
Ook dan rijmt het inderdaad niet. Tenzij Udenaren ook 'tante Truje' zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven