Mijn vriend scheldt me uit

08-10-2017 23:27 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds 2 jaar een relatie met mijn vriend (20) ik zelf ben 19, toen we begonnen met deze relatie had ik nog niets serieus voor ogen.. ik was toen nog veel bezig met andere jongens (alleen via social media) ik hield van deze aandacht. Daar kon mijn vriend dus niet tegen hij probeerde mij van alles te verbieden school, werk, vrienden etc. Hierdoor begon ik opstandiger te worden en kregen we ruzie doordat ik loog over van alles maar ik vond het moeilijk om uit te maken omdat hij achter mij aan bleef komen. Inmiddels ben ik werkloos en van school veranderd (voor/door hem) Nu ben ik alweer een jaartje serieus met hem ik luister naar hem ik doe niets wat hij niet wil (ik ben letterlijk HONDStrouw) maar alsnog blijft hij mij straffen voor hoe ik WAS hij vertrouwt me niet, maakt me uit voor: hoer, slet,neukpop, witte spook, lelijkerd, afgelebberde kut, en dit alles met de K woord ervoor hij scheldt mijn ouders uit en heeft totaal geen respect. Maar door hoe ik hem vroeger behandelde voel ik mij schuldig en accepteer ik dit gedrag naar mij toe mijn vraag aan jullie is: heeft hij gelijk en ben ik een slecht persoon? Moet ik van GELUK spreken dat hij alles heeft geaccepteerd en altijd serieus is gebleven en nog met mij is? Verdien ik dit door al dat gelieg en "vreemdgaan" en omgaan met meisjes waar hij dat niet van wilde?
Alle reacties Link kopieren
Jezus, je verdient zoveel meer. Wat speelt er verder nog dat je zon laag zelfbeeld hebt. Dit is niet goed hoor. Ga alsjeblieft weg bij hem
Het was bedoeld als wake up call en niet erg meelevend.
Sorry!
Je lijkt me een aardige meid.
anoniem_306783 wijzigde dit bericht op 09-10-2017 00:29
77.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft je al zo gemanipuleerd dat je je nog afvraagt of het aan jou ligt ook... het ligt niet aan jou... dit is gewoon geen goed mens
poeszie wijzigde dit bericht op 08-10-2017 23:34
1.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als jij de rest van leven zijn deurmat en slaafje wilt zijn, moet je vooral met hem doorgaan.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Je verhaal klinkt vreselijk. Je lijkt je zeer onderdanig op te stellen en hij dominant (hij probeerde je dingen te verbieden!?). Laat je alsjeblieft niet zo behandelen en ga bij hem weg.
.
Alle reacties Link kopieren
Schuldgevoel speelt hier een grote rol.. vooral als iemand het erin blijft wrijven dat alles jouw schuld is geweest
Alle reacties Link kopieren
karin12345 schreef:
08-10-2017 23:30
Wat denk je nou zelf Einstein?
Tjonge, je reactie zou bedoeld kunnen zijn als een soort onhandige wake-up call, maar lijkt me niet de juiste aanvliegroute
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat verdien je niet. Je verdient veel beter dan deze walgelijke assclown. Vind je het zelf normaal dat je uitgescholden wordt? Dat is toch geen liefde. Zet hem ajb snel de deur uit en werk aan je eigenwaarde. Ik heb met je te doen.
Alle reacties Link kopieren
Simoonxo schreef:
08-10-2017 23:32
Schuldgevoel speelt hier een grote rol.. vooral als iemand het erin blijft wrijven dat alles jouw schuld is geweest
Ja, dat heet manipulatie, daar is hij heel goed in
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
08-10-2017 23:33
Ja, dat heet manipulatie, daar is hij heel goed in

Indd, ik moet het gewoon van me afzetten en verder gaan met mijn leven jullie hebben gelijk.. alleen is dit zo moeilijk
Alle reacties Link kopieren
Wat Poeszie zegt. Twijfel niet aan jezelf, voel geen schuldgevoel. Hij probeert je dat aan te praten, maar dit is geen goed persoon. Ga bij hem weg.
.
Alle reacties Link kopieren
Weet je simoonxo, je bent het zoveelste meisje dat zich door zo'n klojo een schuldgevoel laat aanpraten. Alles ligt aan joiu, hij doet niks verkeerd, en jij gelooft het allemaal, waarom in godsnaam?

Weten je ouders hiervan? Zo niet, vertel het ze...
poeszie wijzigde dit bericht op 08-10-2017 23:41
0.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
OKcomputer schreef:
08-10-2017 23:36
Wat Poeszie zegt. Twijfel niet aan jezelf, voel geen schuldgevoel. Hij probeert je dat aan te praten, maar dit is geen goed persoon. Ga bij hem weg.
Jullie reacties maken het mij wel makkelijker ik besef nu pas echt in wat voor relatie ik zit, dank jullie wel ❤️
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
08-10-2017 23:36
Weet je simoonxo, je bent het zoveelste meisje dat zich door zo'n klojo een schuldgevoel laat aanpraten. Alles ligt aan joi, hij doet niks verkeerd, en jij gelooft hetballemaal, waarom in godsnaam?

Weten je ouders hiervan? Zo niet, vertel het ze...
Ja zij zeggen dat ik bij hem weg moet omdat hij geen goed persoon is.. hij is heel respectloos zo iemand wil ik niet mee leven zeggen ze. Achja liefde maakt blind.. en dom.
Alle reacties Link kopieren
Simoonxo schreef:
08-10-2017 23:37
Jullie reacties maken het mij wel makkelijker ik besef nu pas echt in wat voor relatie ik zit, dank jullie wel ❤️

Ik hoop dat je het echt doet ook. Je bent 19, er komt echt wel een leuke jongen op je pad weer. Ik hoop dat je dan niet weer in deze valkuil stapt. Ik vraag me nog steeds af hoe je er nu in bent gekomen. Heb je weinig zelfvertrouwen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat verdien je niet. Jij verdient een vriend die van je houdt, die het leuk vindt als je bij hem bent, maar die het ook fuijn vindt als jij je eigen gang gaat en met je vriendinnen afspreekt.
En nee je moet niet van geluk spreken. Hij accepteert je niet als vriendin. Hij accepteert je als een ding waar hij lekker tegen kan trappen.
En als je 17 bent, wat jij was toen jullie verkering kregen, is contact met andere jongens niet meteen vreemdgaan (ook niet als je 27 of 47 bent)
Geloof me, er zijn veel leukere mannen op deze aardkloot, en die kom je vast wel tegen, vroeg of laat. maar zorg dat je dit figuur zo min mogelijk tegen gaat komen, maak het uit. Doet misschien even pijn, maar je krijgt er zoveel leukers voor terug
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
08-10-2017 23:40
Ik hoop dat je het echt doet ook. Je bent 19, er komt echt wel een leuke jongen op je pad weer. Ik hoop dat je dan niet weer in deze valkuil stapt. Ik vraag me nog steeds af hoe je er nu in bent gekomen. Heb je weinig zelfvertrouwen?
Ik ben als het ware gekoppeld aan hem, ik vond hem niet echt mijn typ. Op een gegeven moment liep alles uit de hand en had hij mij zo erg in zijn macht dat ik gewoon geen kant meer op kon ik moest gewoon doen wat hij zei. En doordat ik geen contact heb met niemand niet (geen vriendinnen meer etc geen werk) is hij de enige die mij vertelt hoe ik ben en dat geloof je dan ook echt
Alle reacties Link kopieren
karin12345 schreef:
08-10-2017 23:30
Wat denk je nou zelf Einstein?
Dit dus..
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
08-10-2017 23:41
Nee, dat verdien je niet. Jij verdient een vriend die van je houdt, die het leuk vindt als je bij hem bent, maar die het ook fuijn vindt als jij je eigen gang gaat en met je vriendinnen afspreekt.
En nee je moet niet van geluk spreken. Hij accepteert je niet als vriendin. Hij accepteert je als een ding waar hij lekker tegen kan trappen.
En als je 17 bent, wat jij was toen jullie verkering kregen, is contact met andere jongens niet meteen vreemdgaan (ook niet als je 27 of 47 bent)
Geloof me, er zijn veel leukere mannen op deze aardkloot, en die kom je vast wel tegen, vroeg of laat. maar zorg dat je dit figuur zo min mogelijk tegen gaat komen, maak het uit. Doet misschien even pijn, maar je krijgt er zoveel leukers voor terug
Dat zei ik dus ook tegen hem maar het is vreemdgaan en ik gedroeg me als een hoer.. maarja je hebt helemaal gelijk k hoop indd wat leukers te krijgen
Reactie op alleen de titel:
Dit zou je ex-vriend moeten zijn, ben jij mal.

Reactie op de inhoud:
Meisje toch; maak het uit en wees lief voor jezelf. Niemand hoort jou zo te behandelen en je moet eens nadenken hoe het komt dat je het accepteert.

Hup, uitmaken met die droefsnor
Alle reacties Link kopieren
marjolein853 schreef:
08-10-2017 23:43
Dit dus..
Zo makkelijk is het niet als je gehecht bent en houdt van de persoon die je pijn doet..
Alle reacties Link kopieren
Simoonxo schreef:
08-10-2017 23:43
Ik ben als het ware gekoppeld aan hem, ik vond hem niet echt mijn typ. Op een gegeven moment liep alles uit de hand en had hij mij zo erg in zijn macht dat ik gewoon geen kant meer op kon ik moest gewoon doen wat hij zei. En doordat ik geen contact heb met niemand niet (geen vriendinnen meer etc geen werk) is hij de enige die mij vertelt hoe ik ben en dat geloof je dan ook echt

Ja, hij heeft jou geïsoleerd van je vrienden en vriendinnen, zodat hij nog meer macht over je heeft. Geloof in jezelf. Niet in je zogenaamde vriendje. Jij hebt het beste met jezelf voor, niet hij
poeszie wijzigde dit bericht op 08-10-2017 23:50
0.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Simoonxo schreef:
08-10-2017 23:45
Zo makkelijk is het niet als je gehecht bent en houdt van de persoon die je pijn doet..
Maar waar houd je dan van? Ik vroeg het al eerder, maar waar is jouw eigenwaarde?
Alle reacties Link kopieren
Zelfs al was je vreemdgegaan (wat uit je verhaal niet blijkt), is zijn gedrag totaal onverantwoord.

Leer (weer) te luisteren naar je eigen stem, je eigen mening! Betrek mensen die je vertrouwt (ouders, andere familieleden, vrienden) bij het proces van loslaten. Vertel hen je verhaal. Verbreek het contact met deze jongen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven