Gevoelens

09-10-2017 15:13 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat kan je de beste doen als je op een meisje bent die niet op jou is maar op andere jongens dat ze je dan alleen uit vervelling aandacht geeft? Wil het echt weten alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je zelf? Doe eens een voorzet.
Afstand nemen.
Alle reacties Link kopieren
negeren
Wachten tot dit over gaat, en hopelijk komt er dan een meisje voorbij waarmee het wederzijds is. Succes!
Niks. Ander meisje zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Niets. Net zoals jij niet op iedereen valt die op jou is, is zij niet verplicht om op jou te vallen. Dat ze uit verveling jou aandacht geeft is puur omdat zij zich verveelt en jij daar bent om aandacht te geven. Wil jij echter meer, dan moet jij niet bij haar wezen maar juist afstand nemen en je aandacht verleggen naar andere mensen zodat je daar misschien iemand vind waar je gevoelens wederzijds zijn.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Dus moet geen aandacht meer geven en als ik haar zie vies kijken ik kan dat niet ze is echt leuk en echt mooi
Alle reacties Link kopieren
Indoboy21 schreef:
09-10-2017 15:41
Dus moet geen aandacht meer geven en als ik haar zie vies kijken ik kan dat niet ze is echt leuk en echt mooi
gewoon negeren
echt gaat vanzelf over
Alle reacties Link kopieren
Maar weet je ik heb geduld sowieso
Indoboy21 schreef:
09-10-2017 15:41
Dus moet geen aandacht meer geven en als ik haar zie vies kijken ik kan dat niet ze is echt leuk en echt mooi

Waarom? Zij heeft jou niks misdaan, dat ze niet op jou valt kan ze ook niks aan doen, doet ze niet expres. En al doet ze het wel expres, het is haar goed recht.

Dus als je haar ziet, doe je niks bijzonders.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en als jij wilt dat zij ook op jou valt, dan moet jij dus wel iets te bieden hebben wat zij zoekt. Momenteel heeft ze alles al wat ze kan krijgen van jou. Wanneer jij daarentegen jezelf ontplooit als een man die zijn eigen leven leidt, met een eigen vrienden en kennissenkring, eigen hobby's, bezigheden en als zelfstandig interessant individu, in plaats van iemand die altijd maar braaf komt wanneer zij roept, zou het zomaar kunnen zijn dat zij wel aandacht gaat besteden aan jou als persoon omdat jij niet meer als haar handtasje dienst doet.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven