Parkeren Carré

12-10-2017 22:52 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgenavond ga ik naar een voorstelling van Jochem Myjer ( suuuuuper veel zin in)

Op zich is het parkeren mij prima duidelijk, ik heb zo'n kaartje gekocht via Carré die ik kan omwisselen voor een uitrijkaart. Nou staat er op de kaart dat je pas ná 17:30 in mag rijden. Nu vraag ik mij af hoe streng ze daar op controleren. Ik kom namelijk vanuit het hoge noorden en moet onderweg voor mijn werk nog wat afleveren in Utrecht. Aangezien het én vrijdagmiddag is én er herfstvakantie is in die regio leek het mij handig om eerder weg te gaan vanwege de spits, met daarbij de kans dat ik (ver) voor 17:30 aankom bij de parkeergarage.
Is iemand bekend met dit systeem en weet over beetje mee geschoven kan worden? Uiteraard zal ik morgen nog even carré bellen, maar wellicht weet een van de viva-ers een antwoord.
Alle reacties Link kopieren
Tarief geldt niet eerder helaas. Wij hebben dat al eens gehad.
Alle reacties Link kopieren
Gaat inderdaad gewoon op de klok, een zit geen mannetje die een oogje toe kan knijpen of zo (het is ook echt heel goedkoop voor daar parkeren, dus anders doet iedereen dat die in de stad moet zijn).
Misschien vlak voor Amsterdam op een parkeerplaats wachten als je echt te vroeg bent?
Alle reacties Link kopieren
Ja hier was ik al bang voor eigenlijk. Het is inderdaad heel goedkoop, maar het kan alleen als je daadwerkelijk een kaartje hebt voor een voorstelling daar, anders is het 30 euro voor een hele dag in die parkeergarage. (Voor Amsterdamse begrippen nog te overzien).

Ik vrees inderdaad dat het dan een parkeerplaats er buiten wordt, weet iemand hoe druk het is richting het centrum op vrijdag middag, of gaat het meeste verkeer juist uit het centrum?
Alle reacties Link kopieren
Oh, en heeft iemand tips om buiten Amsterdam tijd te doden op een parkeerplek die niet al te louche is en waar je eventueel een wandeling kunt maken? ;-D
Alle reacties Link kopieren
Niet buiten amsterdam maar bij de sloterplas is het gratis parkeren (even over de brug heen) er is een winkelcentrum en je kunt er wandelen.
Alle reacties Link kopieren
Ga je toch eerst wat drinken aan de rand van Amsterdam waar je gratis kunt parkeren? Dan kun je van daaruit zorgen dat je rond 17.30 uur aankomt in de garage. Zou er niet te moeilijk over doen.
Ik zou naar het Gelderlandplein gaan, heb je een hele rits winkels: Hema, Costes, Mango, Bever, Sissy Boy, Sandwich, Rituals, verschillende schoenwinkels en er zijn ook genoeg horecagelegenheden. Op P2 en P3 mag je 2 1/2 uur gratis parkeren. (Maar pas op: P1 is maar 1 1/2 uur gratis)
En anders is parkeren bij de Bosbaan in het Amsterdamse bos gratis en je kunt er prima wandelen.
Alle reacties Link kopieren
https://www.amsterdam.nl/parkeren-verke ... en-reizen/

Ik zou de auto op een van bovengenoemde plekken zetten en met OV verder gaan. Met de auto richting het centrum kan ik je ten alle tijden afraden. Op vrijdag middag zou ik het zeker niet doen, alles staat vast, dat gaat niet een kant op. Mijn man is laatst drie kwartier bezig geweest aan het eind van de dag om het centrum weer uit te komen richting de snelweg, hij overweegt nu in het vervolg zijn spullen te laten opsturen en met de trein te gaan.. Was dus niet bevallen. ;-D
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Oddish schreef:
12-10-2017 23:13
Ja hier was ik al bang voor eigenlijk. Het is inderdaad heel goedkoop, maar het kan alleen als je daadwerkelijk een kaartje hebt voor een voorstelling daar, anders is het 30 euro voor een hele dag in die parkeergarage. (Voor Amsterdamse begrippen nog te overzien).

Ik vrees inderdaad dat het dan een parkeerplaats er buiten wordt, weet iemand hoe druk het is richting het centrum op vrijdag middag, of gaat het meeste verkeer juist uit het centrum?
Kan je niet gewoon in die garage gaan staan en de eerste uren zelf betalen?
Alle reacties Link kopieren
Quintessa schreef:
12-10-2017 23:34
Ga je toch eerst wat drinken aan de rand van Amsterdam waar je gratis kunt parkeren? Dan kun je van daaruit zorgen dat je rond 17.30 uur aankomt in de garage. Zou er niet te moeilijk over doen.
Dit! Rij naar Durgerdam of zo, wat drinken in de kroeg, hartstikke leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
13-10-2017 08:09
Dit! Rij naar Durgerdam of zo, wat drinken in de kroeg, hartstikke leuk.
Vroeger hadden ze daar de lekkerste sate van nederland :D
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
13-10-2017 08:25
Vroeger hadden ze daar de lekkerste sate van nederland :D
Oh lekker! Ik zou daar ook gaan eten en later naar A'dam.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Denk dat ik het e.e.a. Laat afhangen van de drukte. Moet in Utrecht bij de Uithof zijn en daar schijnt het ook druk te zijn op vrijdag middag. Parkeren in die garage is al betaald, dus ik ga daar ook gewoon heen. Eten doen we in carré zelf, dat is ook al gereserveerd. (ik kom een keer terug voor de saté) Dus zodra ik eenmaal daar ben kan ik alles lopend doen.

De plekken die zijn getipt ga ik zeker onthouden mocht alles spik en span lopen.

Ben gewoon beetje zenuwachtig omdat ik er niet zo vaak kom en niet bekend ben met de drukte en ik voor werk nog langs Utrecht ga. Normaalgesproken zou ik gewoon met OV gaan inderdaad, maar dat is nu niet mogelijk vanwege werk.

En ik heb gewoon super veel zin in de voorstelling van Jochem Myjer! *stuiter* :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven