ik heb last van een buurvrouw

17-10-2017 18:41 69 berichten
Hallo Dames,
anoniem_356863 wijzigde dit bericht op 19-10-2017 19:17
98.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hup naar de woningbouw...uiteraard met bewijzen e.d.
Jammer van dat water op haar hoofd, daarmee geef je haar echt een stok om mee terug te slaan. En terecht!
Naar de rijdende rechter.
MarindaH schreef:
17-10-2017 18:45
Jammer van dat water op haar hoofd, daarmee geef je haar echt een stok om mee terug te slaan. En terecht!
Terecht? Klein beetje water en dat deed ik natuurlijk niet expres. Om dan zo uit je dak te gaan en met de deur te smijten want dat ben ik nog vergeten te schrijven: ze smijt om ook de hele tijd met de deur.
Bernaard schreef:
17-10-2017 18:52
Terecht? Klein beetje water en dat deed ik natuurlijk niet expres. Om dan zo uit je dak te gaan en met de deur te smijten want dat ben ik nog vergeten te schrijven: ze smijt om ook de hele tijd met de deur.

Zoals je het schrijft klinkt het behoorlijk expres....
yourlocalhero schreef:
17-10-2017 18:42
Hup naar de woningbouw...uiteraard met bewijzen e.d.
Ja maar helaas kan ik niet bewijzen dat het treiteren is? Misschien is ze wel slaapdronken hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar wil ze wel contact met je, anders kon ze niet zeuren over water.
gizzmo-returns schreef:
17-10-2017 18:53
Zoals je het schrijft klinkt het behoorlijk expres....
Nee is niet expres. Ik wil juist geen problemen met haar ze is mijn buur. Maar merk wel dat zij aan het treiteren is. Nu smijt ze bijvoorbeeld standaard met de balkondeur. Je schrikt elke keer.
Alle reacties Link kopieren
Doet de buuf boem boem boem boem?
anoniem_320683 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 18:58
1.49% gewijzigd
MarindaH schreef:
17-10-2017 18:45
Jammer van dat water op haar hoofd, daarmee geef je haar echt een stok om mee terug te slaan. En terecht!

Dit! Zo onnadenkend om je planten water te geven en dan te morsen bij de buren. Mijn buurvrouw heeft daar ook een handje van.
Alle reacties Link kopieren
Heb je dit bericht een tijdje geleden ergens anders geplaatst of op een andere pijler? Ik heb het bijna letterlijk in deze woorden gelezen en vroeg me af hoe het is afgelopen.
Ik heb geen bovenburen maar een plens water op mijn hoofd als ik buiten koffie drink in de zon zou ik ook niet waarderen zeker niet als ik net mijn haar gewassen en in model heb gebracht en zo de deur uit moet.
Eerst maar eens zorgen dat je zelf geen overlast veroorzaakt.

Heb je je excuus aangeboden voor dat water op haar hoofd en kleren? Mijn intuïtie zegt dat je ook tegen haar heb gezegd ach dat beetje water mens maak niet zo een kouwe drukte.
Maak je geen vrienden mee zo blijkt uit je verhaal. Excuus aanbieden en praten voor het echt vervelend gaat worden.

Neem een bloemetje mee dat helpt vaak beter dan klagen bij de wbv :)
Hebben meer mensen dan last van haar? Moet dan wel lijkt me. Vraag eens rond en onderneem gezamenlijk actie naar woningbouwvereniging
7102 schreef:
17-10-2017 18:55
Blijkbaar wil ze wel contact met je, anders kon ze niet zeuren over water.
Ik merk er niets van.
Alle reacties Link kopieren
Hoe krijg je water op haar hoofd? Dan moet je wel echt lomp gedaan hebben.. en als je dan echt zo’n kluns bent, geef ze dan water als zij niet buiten zit.

Als je er met haar niet uit komt, zal je idd eens contact op kunnen nemen met de woningbouw.
Alle reacties Link kopieren
Tiswa schreef:
17-10-2017 18:58
Hoe krijg je water op haar hoofd? Dan moet je wel echt lomp gedaan hebben.. en als je dan echt zo’n kluns bent, geef ze dan water als zij niet buiten zit.

Als je er met haar niet uit komt, zal je idd eens contact op kunnen nemen met de woningbouw.
Peuk buiten het balkon roken?
gizzmo-returns schreef:
17-10-2017 18:58
Hebben meer mensen dan last van haar? Moet dan wel lijkt me. Vraag eens rond en onderneem gezamenlijk actie naar woningbouwvereniging
....
anoniem_356863 wijzigde dit bericht op 19-10-2017 19:29
44.88% gewijzigd
gizzmo-returns schreef:
17-10-2017 18:58
Hebben meer mensen dan last van haar? Moet dan wel lijkt me. Vraag eens rond en onderneem gezamenlijk actie naar woningbouwvereniging
Hoe mensen op dit forum er steeds maar weer bij komen dat een woningbouwvereniging iets doet aan dit dingen is mij een raadsel. Je huurt een woning van ze, verder niks. Een woningbouwvereniging zal niks doen hoor.

Hooguit kun je de wijkagent om bemiddeling vragen.
Tiswa schreef:
17-10-2017 18:58
Hoe krijg je water op haar hoofd? Dan moet je wel echt lomp gedaan hebben.. en als je dan echt zo’n kluns bent, geef ze dan water als zij niet buiten zit.

Als je er met haar niet uit komt, zal je idd eens contact op kunnen nemen met de woningbouw.
Moet ik in de gaten gaan houden of ze buiten zit? Ik merkte niet eens dat ik morste. Het is dat zij begon te schreeuwen onderhand. Je kan toch ook rustig aangeven dat je er last van hebt? Om nu te gaan schreeuwen en met de deur te gaan smijten.
Pluisi schreef:
17-10-2017 18:45
Naar de rijdende rechter.
Geen zin in om op tv te komen.
Alle reacties Link kopieren
Bernaard schreef:
17-10-2017 19:04
Moet ik in de gaten gaan houden of ze buiten zit? Ik merkte niet eens dat ik morste. Het is dat zij begon te schreeuwen onderhand. Je kan toch ook rustig aangeven dat je er last van hebt? Om nu te gaan schreeuwen en met de deur te gaan smijten.
Tuurlijk is haar reactie heel kinderachtig, en slaat het nergens op dat ze zich als een tiran gedraagd. Maar eerlijk is eerlijk, als ik op mijn balkon zou zitten en ik krijg ineens een plens water op m’n kop, zou ik ook niet blij met je zijn. En als dat vaker dan eens gebeurt, zou ik toch ook wel even roepen dat je eens op moet gaan letten.

En ook al merk jij niet dat je morst, betekent niet dat iemand er geen last van heeft.
tiswa wijzigde dit bericht op 17-10-2017 19:11
6.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bernaard schreef:
17-10-2017 19:04
Moet ik in de gaten gaan houden of ze buiten zit? Ik merkte niet eens dat ik morste. Het is dat zij begon te schreeuwen onderhand. Je kan toch ook rustig aangeven dat je er last van hebt? Om nu te gaan schreeuwen en met de deur te gaan smijten.
Ja je moet kijken of ze daar zit als je de planten water geeft.
Heb je je excuus aangeboden voor dat water op haar hoofd en kleren? Mijn intuïtie zegt dat je ook tegen haar heb gezegd ach dat beetje water mens maak niet zo een kouwe drukte.
Maak je geen vrienden mee zo blijkt uit je verhaal. Excuus aanbieden en praten voor het echt vervelend gaat worden.

Neem een bloemetje mee dat helpt vaak beter dan klagen bij de wbv :)
[/quote]
Ja ik zei; sorry. Maar daar reageerde ze niet op.
Bernaard schreef:
17-10-2017 19:04
Moet ik in de gaten gaan houden of ze buiten zit? Ik merkte niet eens dat ik morste. Het is dat zij begon te schreeuwen onderhand. Je kan toch ook rustig aangeven dat je er last van hebt? Om nu te gaan schreeuwen en met de deur te gaan smijten.

Ja, als je niet zonder morsen kunt water geven wel.
butterfly- schreef:
17-10-2017 19:09
Ja je moet kijken of ze daar zit als je de planten water geeft.
Dan moet ik echt helemaal over het balkon heen hangen en dat lijkt mij voor haar ook niet prettig. Zo`n vent die ineens op je balkon kijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven