Samsung droger, ik wil het water niet in condensbak maar...

23-10-2017 00:37 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Heb gisteren eindelijk mijn nieuwe droger binnen! Een mooie Samsung DV90M6200CW/EN.

Twee jongens van de BBC kwamen hem brengen. Belden om 09:00 dat ze er over 15 minuten zouden zijn en kwamen om 11:00 aankakken.

De jongens hebben mijn droger geïnstalleerd na 100 x in de handleiding gekeken te hebben en na 10 wc bezoekjes... en na 3,5 uur dan eindelijk geïnstalleerd...

Ik gaf aan dat ik nog extra onderdelen had neergelegd, omdat ik de waterafvoer via een slang wilde. Oh, oke mevrouw... doen we nog even...

Zo gezegd, zo gedaan. Ik € 25 installatiekosten lichter, aangezien ik gewoon echt niet weet hoe het moet :(

Maar na vandaag een aantal droogbeurten te hebben gedaan, zit al het water toch in de condensbak :(


Weet toevallig iemand of ik dit zelf kan oplossen? Heb in de handleiding gekeken, maar ik word niet echt wijzer. Helaas ook een alleenstaande dame, dus geen handige mannen in de buurt :)

Misschien dames met een zelfde droger die hetzelfde hebben gehad?

Heb ook geen zin om weer de BCC te bellen, want dan moet ik weer vrij gaan vragen en dat schiet ook niet op.

Alvast bedankt! :)
Alle reacties Link kopieren
http://www.samsung.com/nl/support/skp/htv/3681
Alle reacties Link kopieren
Ehm staat gewoon in de gebruiksaanwijzing. Hier kunnen we het vast niet simpeler uitleggen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het filmpje!!!! Schaam me diep!! Thnx dames!
Ik zou desondanks een klacht bij BCC neerleggen...
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft het zelf gedaan bij onze samsung droger. Die van ons is ook zelfreinigend (warmtepompdroger) en er hoort dan wel altijd een laagje water in de condensbak achter te blijven. Helemaal leeg is hij dus niet.

Overigens eens met niekie, je hebt betaald voor iets en duidelijk aangegeven hoe en wat en BCC heeft niet geleverd wat je hebt gevraagd. Bovendien, als 2 mannen 3,5 uur bezig zijn en daar maar 25 euro mee verdienen, dan heeft het bedrijf meer kosten dan dat het oplevert. Zo'n droger installeren hoeft echt niet zo lang te duren, ik geloof dat mijn man het in een half uurtje voor elkaar had.
Alle reacties Link kopieren
Normaal zit er een slangetje bij waarvan je het uiteinde in de afvoer moet stoppen en ik denk dat het in de manual staat hoe het moet.

Maar je hebt dik betaald voor installatie dus ze moeten terugkomen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven