Na papaya is het nu de aardbei

01-11-2017 08:57 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog even en ik eet helemaal geen fruit meer.
Gelukkig weet ik dat het doodnormaal is dat het daar ruikt.

Waarom een aardbei? @(
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
?
Alle reacties Link kopieren
Ik snapte m ook niet inderdaad
Alle reacties Link kopieren
??? :?:
Alle reacties Link kopieren
Sowieso de associatie met fruit/groente voor dat soort onderwerpen. Enfin, wel beter dan die vage schetsen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
01-11-2017 08:57
?
In de fantastische 'Lees ook' zijbalk, die immers weg te klikken is.
Dit is mijn motto
Papaya, aardbei, Inderdaad kinderachtig, beetje preuts zelfs. De “deskundige” in het “artikel” heeft overigens wel een punt. Ze gebruikt het woord misbruik, wat ik veel te zwaar vind, maar ook ik vind de zogenaamde grappen over de vrouwelijk geur denigrerend, beledigend en grof. Raar dat er door vrouwen nooit op dezelfde manier grappen worden gemaakt over de mannelijke geur. ( behalve ter verdediging ) Die is toch ook niet mis na een dag hard werken ... :vechten:
Wat infantiel die aardbei. Dat geeft toch de verkeerde boodschap? Een vette haring was toepasselijker geweest, of een makreel. En daar is niks mis mee, beide zijn het heerlijke vissen. Sommige vrouwen maken alles twee keer zo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Wel erg oppervlakkig stukje trouwens. En bij sommige mannen is de geur echt vreselijk ja en zelfs ondanks wassen. @(
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Alle reacties Link kopieren
Een zelfreinigende oven... :HA: :rofl:
Dit is mijn motto
Ik heb nog geen aardbei, loopt mijn versie achter?
Ik wil trouwens ook niet naar aardbei ruiken down under, gewoon fris is prima.
tarataz schreef:
01-11-2017 09:14
Raar dat er door vrouwen nooit op dezelfde manier grappen worden gemaakt over de mannelijke geur. ( behalve ter verdediging ) Die is toch ook niet mis na een dag hard werken ... :vechten:
Muffe oude kaas ofzo, maar wij zijn beleefd.
Alle reacties Link kopieren
fluttershy schreef:
01-11-2017 10:06
Ik heb nog geen aardbei, loopt mijn versie achter?
Ik wil trouwens ook niet naar aardbei ruiken down under, gewoon fris is prima.
Ik zie ook geen aardbei. Wel sushi

JeMappelle schreef:
01-11-2017 12:54
Wel sushi
Ook lekker!
:)
Alle reacties Link kopieren
Er is weer een papaya. Deze keer staat-ie voor 'daar beneden'. Onlangs zag ik een advertentie van een jaar of veertig geleden. Was voor tampons, en menstruatie werd daarin aangeduid als je-weet-wel.
Beetje belachelijk, niet, dat we na veertig jaar weer terug bij af zijn voor wat betreft de terminologie omtrent 'onze vrouwelijkheid'?
Mind the gap
Alle reacties Link kopieren
https://www.viva.nl/sex-en-liefde/groot ... n-uitrekt/
Mind the gap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven