Dingen die je wilt schrijven in het Modtopic

08-11-2017 10:15 289 berichten
Maar die toch weer gewist zullen worden. Schrijf het hier neer. De mods zullen niet reageren maar dan heb je wel het gevoel dat iemand je berichten leest.

update 28-11
bruise zegt dit:

Meds, zou je het volgende in de OP willen zetten:

- forum is traag vanwege de reclame, adblockers werken goed op laptop/desktop
- wil je sneller forummen, forum dan niet mobiel
- op je mobiel word je blijkbaar constant uitgelogd bij updates van android 8.0 oneplus, dus of niet updaten of gebruik een laptop/desktop
- op de pagina's nieuw en actief worden bolletjes niet grijs na lezen van alle berichten op je mobiel
- onderste helft van pagina verdwijnt af en toe op je mobiel waardoor je ook niet meer kunt reageren

Eventueel geef je dat aan in een kleurtje, zodat het goed opvalt.
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 01:50
Reden: moest van Bruise
68.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik wil alleen maar even zwaaien.

:hello:
anoniem_201422 wijzigde dit bericht op 08-11-2017 20:05
2.38% gewijzigd
Hoi mods,
Ik wil een spoiler melden.
Dwz, ik heb hem dagen geleden al gestaft, maar hij staat er nog steeds. Ik heb dus maar opnieuw gestaft.

Maar wacht effe.....een bericht kon toch maar eenmalig gestaft worden? Betekent dat dat jullie mijn melding gewoon weggehaald hebben?
Nou lekker dan.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig!!!!!
TO trapt af.
Mijn ballonnetjes doen het niet.
Alle reacties Link kopieren
Daar was toch het reactie- en bugtopic nr vier voor bedoeld??

Afijn. Ik mis de plaatjes en avatars. Gelukkig kom ik hier al zolang dat ik het van de meesten wel weet, maar het wordt wel saai. En omdat ik een goede addblocker heb, is het nog saaier ;-D .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Wat wordt het een saai, flauw forum ; er zit geen geur, kleur of smaak meer aan. Vinden jullie het zelf ( nog ) een leuk forum ? Kennen jullie het forum van pak-'m - beet vijf jaar terug ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Saoghail schreef:
08-11-2017 10:22
Hoi mods,
Ik wil een spoiler melden.
Dwz, ik heb hem dagen geleden al gestaft, maar hij staat er nog steeds. Ik heb dus maar opnieuw gestaft.

Maar wacht effe.....een bericht kon toch maar eenmalig gestaft worden? Betekent dat dat jullie mijn melding gewoon weggehaald hebben?
Nou lekker dan.

Dat heb ik ook een keer gehad bij overduidelijke spam voor een of andere vage blog. Was mijn melding gewoon weggehaald, maar het topic stond er nog. Kon ik ook nog een keer staffen (waarna het topic wel verwijderd werd). Is meteen de laatste keer geweest dat ik stafte. Graag of niet hoor, het is niet mijn forum dat verloedert.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk van weinig dingen last. 'Lees ook' weggeadblockerd en verder nergens last van. Prima hoor mods!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Yoo mods! Is het een idee om een cursus "Communiceren kun je leren!" te vragen voor Sinterklaas?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
08-11-2017 10:41
Wat wordt het een saai, flauw forum ; er zit geen geur, kleur of smaak meer aan. Vinden jullie het zelf ( nog ) een leuk forum ? Kennen jullie het forum van pak-'m - beet vijf jaar terug ?
Dat je hele nachten zat te F5-en, tranen en buikpijn van het lachen, topics die zo druk waren dat het niet bij te houden was, discussies op het scherpst van de snede en dat mocht gewoon, bijna niets was op de man.
Ja, en dat mis ik :|
In de late avond is hier helemaal niets meer te beleven, het is zo rustig dat er geen hol meer aan is.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
08-11-2017 10:44
Ik heb eigenlijk van weinig dingen last. 'Lees ook' weggeadblockerd en verder nergens last van. Prima hoor mods!
Zit eens niet zo te slijmen Nous :whip:

Mods, wat vinden jullie zelf van de Toon meer knop? Maakt het voor jullie het forummen ook zo lastig en komt het daardoor dat jullie nauwelijks reageren?
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
08-11-2017 10:47
Dat je hele nachten zat te F5-en, tranen en buikpijn van het lachen, topics die zo druk waren dat het niet bij te houden was, discussies op het scherpst van de snede en dat mocht gewoon, bijna niets was op de man.
Ja, en dat mis ik :|
In de late avond is hier helemaal niets meer te beleven, het is zo rustig dat er geen hol meer aan is.
Jaaa de goede oude tijd.
Zucht...
Dat was nog eens forummen.
Ik vraag me af of ze nu werkelijk met droge ogen dit beleid uit kunnen voeren.
En ik zou ook graag weten waar de CM uithangt.
Wel knap dat ze betaald krijgt voor werk wat ze niet doet trouwens (de community managed ze iig niét).
Alle reacties Link kopieren
Knuffelheks schreef:
08-11-2017 10:50
Ik vraag me af of ze nu werkelijk met droge ogen dit beleid uit kunnen voeren.
En ik zou ook graag weten waar de CM uithangt.
Wel knap dat ze betaald krijgt voor werk wat ze niet doet trouwens (de community managed ze iig niét).

Ach, als ex-engel heb ik wel enig idee wat er zoal achter de schermen gebeurt. Ik ben Angel-gate in elk geval nog niet vergeten. Ik mis die tijd ook. Ben hier nog vanwege de herinneringen. De tijd dat je liever op viva zat dan bij je schoonmoeder. Uuuuuuuuuuuuren zat ik hier. Maar de F5 knop gebruik ik niet meer.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Als ze minder reclame slijten kunnen ze ook geen personeel meer betalen om toezicht te houden.

Helaas willen ze alleen maar rotreclame slijten die niemand wil zien.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ceylon schreef:
08-11-2017 10:40
Daar was toch het reactie- en bugtopic nr vier voor bedoeld??

Afijn. Ik mis de plaatjes en avatars. Gelukkig kom ik hier al zolang dat ik het van de meesten wel weet, maar het wordt wel saai. En omdat ik een goede addblocker heb, is het nog saaier ;-D .
dit is breder, het mag hier ook over beleid gaan.
Calamitycat schreef:
08-11-2017 10:47
Dat je hele nachten zat te F5-en, tranen en buikpijn van het lachen, topics die zo druk waren dat het niet bij te houden was, discussies op het scherpst van de snede en dat mocht gewoon, bijna niets was op de man.
Ja, en dat mis ik :|
In de late avond is hier helemaal niets meer te beleven, het is zo rustig dat er geen hol meer aan is.
ik ben er wel in de nachtelijke uurtjes maar zit vast in kindje van minnaar. Bovendien kan ik niet reageren van de verstuurknop is steeds kwijt
Alle reacties Link kopieren
Tja, juist degenen die soms een beetje te scherp uit de hoek konden komen, zijn allemaal geband nu. En als je de peper bant, blijft er alleen zout over.

Op libelle gebeurde precies hetzelfde. Daar had je twee groepen die elkaar constant in de haren vlogen. Maar wel elke keer terugkomen. Uiteindelijk gooiden ze die groepen eruit, bleef er nog een handjevol gezapige brei- en vakantievierende huisvrouwen over, forum om zeep.

Want juist die pittige ruziezoekers zorgen voor gevulde topics.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
08-11-2017 10:47
Dat je hele nachten zat te F5-en, tranen en buikpijn van het lachen, topics die zo druk waren dat het niet bij te houden was, discussies op het scherpst van de snede en dat mocht gewoon, bijna niets was op de man.
Ja, en dat mis ik :|
In de late avond is hier helemaal niets meer te beleven, het is zo rustig dat er geen hol meer aan is.
Jup, mooi ruk als ik weer thuis ben van een avonddienst, je bent zo klaar met bijlezen en er wordt haast niets meer gepost.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg ook een beetje heel erg de .... ( lelijk woord met een vogeltje ) ....van elke keer die " met vriendelijke groeten " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
08-11-2017 10:59
dit is breder, het mag hier ook over beleid gaan.

Hm.

Dan zou ik willen dat alle gebanden een mailtje krijgen dat ze weer van harte welkom zijn. Moet je eens zien hoe druk het hier dan wordt ;-D .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
dit schreef ik in het modtopic, nu maar hier plakken, dan is het in ieder geval bewaard:

jongens dit alles is onleesbaar vanwege een meevliegende simyo reclame, ik kan blin typen dat is dan mijn geluk. verder zie in niet wat ik doe. Op goed geluk dan maar
Alle reacties Link kopieren
S0LEIL schreef:
08-11-2017 10:48
Zit eens niet zo te slijmen Nous :whip:

Mods, wat vinden jullie zelf van de Toon meer knop? Maakt het voor jullie het forummen ook zo lastig en komt het daardoor dat jullie nauwelijks reageren?
:proud:

Ik forum bijna nooit mobiel, scheelt ook denk ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven