Net iets gekocht, en vergeten ...

20-11-2017 20:49 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, heb vanmiddag iets gekocht bij een haarwinkel twv 20 eur. Zit in de trein. Stap uit. Tasje vergeten. En daar kwam ik pas ‘s veel later achter. Heb de moeite niet meer gedaan erachteraan te gaan. Baal er zo van. Niet alleen van de spullen maar dat ik zo’n warhoofd kan zijn. Was paar jaar geleden dat ik zoiets heb meegemaakt. Dus het gebeurt niet aan de lopende band. Maar als het dan gebeurt... Kan dan boos zijn op mezelf.
Heeft iemand dat ook wel eens meegemaakt. Net iets gekocht (wat) en dan vergeten (waar). Hoe heb je dat toen verwerkt?
Niet meegemaakt, ik prop alles in mijn handtas en anders de hengsels van het tasje in mijn hand. Niet loslaten is niet vergeten.
Alle reacties Link kopieren
korreltjezoutje schreef:
20-11-2017 20:49
Hoi, heb vanmiddag iets gekocht bij een haarwinkel twv 20 eur. Zit in de trein. Stap uit. Tasje vergeten. En daar kwam ik pas ‘s veel later achter. Heb de moeite niet meer gedaan erachteraan te gaan. Baal er zo van. Niet alleen van de spullen maar dat ik zo’n warhoofd kan zijn. Was paar jaar geleden dat ik zoiets heb meegemaakt. Dus het gebeurt niet aan de lopende band. Maar als het dan gebeurt... Kan dan boos zijn op mezelf.
Heeft iemand dat ook wel eens meegemaakt. Net iets gekocht (wat) en dan vergeten (waar). Hoe heb je dat toen verwerkt?
Ja, balen zoiets. Eigenlijk is het rotgevoel erover nog erger dan het vergeten ding op zich.
Maarja, wie is dat nou niet wel eens, of vaker, overkomen? Je zegt zelf dat het niet aan de lopende band gebeurt, dus zo verontrustend is het nou ook weer niet. Middagje balen, en dan weer van je afzetten. Kan gebeuren. Ik vind "verwerken" wel een groot woord voor deze ervaring eerlijk gezegd.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik zou bozer zijn om de luiigheid dat je er niet even een telefoontje naar de ns gevonden aan waagt.
Verwerkt? Serieus? Het is vervelend natuurlijk, maar kan een keer gebeuren toch? Even balen en weer verder.
Alle reacties Link kopieren
Verwerkt?
Alle reacties Link kopieren
Oh en er is gewoon een verzamelpunt voor gevonden spullen in de trein. Met een beetje mazzel ligt het daar. Is in Utrecht geloof ik?
Ik ben een jaar in dagbehandeling gegaan. Toen was ik er wel overheen. Heel soms komt het nog op.
Alle reacties Link kopieren
Joh als mijn hoofd niet vast zat op mijn romp lag-ie overal en nergens. Accepteren en trucs verzinnen om dingen niet te vergeten.
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer een doos hele lekkere en loeidure bonbons in de tram laten liggen, en het ergste vond ik nog de reden. Ik was in mijn hoofd met een een of andere kansloze zogenaamde liefde bezig :(
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry het voelt zo vervelend, en snap dat verwerkt nief het juiste woord is. Maar wist even geen ander woord te gebruiken.
Ik was ooit al eens mijn mobiel in een openbaar toilet vergeten. Na een half uur teruggegaan en het was er nog.
Alle reacties Link kopieren
Zelf nooit meegemaakt gelukkig, ik controleer alles honderd keer alvorens een (openbare) ruimte te verlaten.

Een oude vriendin van me heeft het wel eens gehad, op ons zeventiende gingen we een dagje winkelen in Utrecht. Erg leuk, veel gekocht, na afloop op het station langs de Pizza Hut gegaan en pizza meegenomen de trein in.

Na anderhalf uur stapten we de trein uit en toen we naar mijn ouderlijk huis liepen om ons om te kleden om daarna te gaan stappen merkte ze pas op dat ze haar tas met al haar aankopen in de trein had laten liggen...

Haar humeur sloeg begrijpelijk meteen om, heb haar toen wat kleren van mij geleend maar haar avond is niet meer goedgekomen wat ik ook goed snap.

Vond het alleen een beetje een rotstreek dat ze haar vriend daarna uitdrukkelijk heeft verboden mij na het stappen naar huis te brengen, wat ik met hem had afgesproken. Toen kon ik om half vier 's nachts een half uur alleen fietsen. Deed ik noodgedwongen wel vaker daar niet van maar vond het niet leuk van haar.
Alle reacties Link kopieren
Niet ikzelf, maar mijn man wel. Kocht een mooie, wat duurdere paraplu (€35).

"Wilt u een bonnetje meneer?"
"Nee hoor, niet nodig."

Betaald met een cadeaukaart, dus ook geen PIN-afschrift.
Probeer dan de volgende dag nog maar eens aan te tonen dat je die paraplu gekocht en afgerekend had...
Alle reacties Link kopieren
Al mijn souvenirs uit Londen laten staan in een restaurantje. Jammer maar ben er inmiddels wel overheen hoor.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ja, maak ik wel eens mee. Dan gaat het van zo: "godgloeiendekuttyfustering!"
Dat helpt wel bij de verwerking.

Probeer het eens.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb een paar keer bankbiljetten verloren uit mijn jaszak. Iemand anders had toen een goede dag, en ik een vervelende.

Of ik daardoor een hekel aan mezelf krijg?? Welnee.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Verhip schreef:
20-11-2017 20:58
Verwerkt? Serieus? Het is vervelend natuurlijk, maar kan een keer gebeuren toch? Even balen en weer verder.
Je moet die uitspraak met een korreltje zout nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben, waarschijnlijk, een keer met een nieuw setje kleding voor mijn zoontje op het dak van de auto de parkeergarage uitgereden. Nooit meer teruggezien.
Maak je het niet een beetje (heel erg) te groot allemaal?
Corona67 schreef:
20-11-2017 21:40
Je moet die uitspraak met een korreltje zout nemen.
Zoiets?

Afbeelding

Edit: oh... plaatjesplakken lukt dus ook al niet meer... :|
Verhip schreef:
20-11-2017 21:51
Zoiets?

Afbeelding

Edit: oh... plaatjesplakken lukt dus ook al niet meer... :|
Zoiets inderdaad :proud:
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje had zoiets ook van de week, zijn we bij de mcdonalds wezen eten en heeft een ballon meegenomen.
Bij het uitzwaaien van oma doe ik zijn autoraam altijd open zodat oma hem nog even een kus kan geven, dat raam heb ik (ontaarde moeder) pas eind van de straat dichtgedaan, wat bleek, ballon door het raam gegaan.

Arme kind heeft de hele dag alleen nog maar 'bal' geroepen.

Zet je eroverheen TO, even vloeken en door.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
20-11-2017 21:20
Ja, maak ik wel eens mee. Dan gaat het van zo: "godgloeiendekuttyfustering!"
Dat helpt wel bij de verwerking.

Probeer het eens.
Ah; daarom heet je Hetvrijewoord. :proud:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Corona67 schreef:
20-11-2017 21:57
Zoiets inderdaad :proud:

Top. Had ik het toch goed. :yes:
Oh ja, tas vol nieuw gekochte spullen, kleding en make-up,

zeker €200,00 ook in de trein vergeten.

ik was er spuugziek van, echt zonde .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven