in Maastricht of Vlakenburg stappen?

22-11-2017 13:54 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Begin februari heb ik een vienden/vriendinnen weekend, tijdens dit weekend zitten we tussen Maastricht en Valkenburg in. We zijn rond de leeftijd van 21, wie kan mij vertellen waar je het leukste opstap kan? Tips om dingen te doen in deze stadjes zijn ook altijd welkom.

en bijvoorbeeld de crazy 88 spelen, in welke stad kan dit het beste?
anoniem_359259 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 14:41
11.48% gewijzigd
Maastricht uiteraard. Wil je hip zitten en met een goed glas wijn, de koestraat. Wil je tussen de studenten Van Bommel in de platielstraat. Wat oudere jeugd, de gouverneur in de Boschstraat. Zoveel cafe's in Maastricht.
Inderdaad Maastricht. Valkenburg vond ik ontzettend suf.
Alle reacties Link kopieren
lisbeth schreef:
22-11-2017 14:18
Maastricht uiteraard. Wil je hip zitten en met een goed glas wijn, de koestraat. Wil je tussen de studenten Van Bommel in de platielstraat. Wat oudere jeugd, de gouverneur in de Boschstraat. Zoveel cafe's in Maastricht.
Dankjewel!! Is het niet zo dat het hier leeg staat in het weekend omdat alle studenten naar huis gaan? of is het hier altijd vol en gezellig? En zijn dit meer kroegjes? of soort discotheken?
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra schreef:
22-11-2017 14:25
Inderdaad Maastricht. Valkenburg vond ik ontzettend suf.
Dankjewel! is Valkenburg in zijn geheel suf? haha
Leeg? Nee nooit. Maastricht is vooral een kroegenstad, discotheken zijn er nauwelijks. Ik denk dat van bommel het dichtste bij een discotheek in de buurt komt.
Valkenburg kan ook gezellig zijn maar is kleiner en heeft veel minder keuze in cafe's daardoor. Verder vind ik persoonlijk het publiek niet altijd geweldig in Valkenburg
In Valkenburg zat vroeger een heel rare uitgaansgelegenheid/karaokebar met een soort nautisch thema. Daar ben ik wel eens geweest en dat was uiterst vreemd.
Alle reacties Link kopieren
lisbeth schreef:
22-11-2017 14:47
Valkenburg kan ook gezellig zijn maar is kleiner en heeft veel minder keuze in cafe's daardoor. Verder vind ik persoonlijk het publiek niet altijd geweldig in Valkenburg
Dankjewel, weet je misschien ook nog leuke uitstapjes of dingen die je kan doen is Maastricht? Enig idee of er ooit de crazy 88 wordt gespeeld hier?
Geen idee, google het zou ik zeggen
Vlakenburg natuurlijk. Nog helemaal onontgonnen.
wuuww schreef:
22-11-2017 15:04
Dankjewel, weet je misschien ook nog leuke uitstapjes of dingen die je kan doen is Maastricht? Enig idee of er ooit de crazy 88 wordt gespeeld hier?
http://crazy88-events.nl/crazy-88-maastricht/
Google is je vriend. Mijn idee van een leuk uitje is het niet, maar ik ben dan ook niet loco, en dat is kennelijk wel vereist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven