Goede film netflix

22-11-2017 20:46 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel me een hele goede film op Netflix:)! Popcorn mag ook!
anoniem_359259 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 20:59
16.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hush, een horrorfilm over een dove schrijfster in een huis in een bos, en daar sluipt iemand rond die haar wil vermoorden.

47 meters ( of zoiets ) over twee zusjes die gaan duiken in een haaienkooi, en die kooi stort de diepte in.

Beiden heel spannend.
Alle reacties Link kopieren
Genre?
Room
Ik lees mee, hou van waargebeurd en drama. P
beetjegek schreef:
22-11-2017 20:50
Hush, een horrorfilm over een dove schrijfster in een huis in een bos, en daar sluipt iemand rond die haar wil vermoorden.

47 meters ( of zoiets ) over twee zusjes die gaan duiken in een haaienkooi, en die kooi stort de diepte in.

Beiden heel spannend.
Sluipen is wel heel erg overbodig als ze toch doof is.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
22-11-2017 20:50
Hush, een horrorfilm over een dove schrijfster in een huis in een bos, en daar sluipt iemand rond die haar wil vermoorden.

47 meters ( of zoiets ) over twee zusjes die gaan duiken in een haaienkooi, en die kooi stort de diepte in.

Beiden heel spannend.

Aah die ken ik al jammer... toch bedankt
Alle reacties Link kopieren
Alles is welkom
Pieps2016 schreef:
22-11-2017 20:52
Ik lees mee, hou van waargebeurd en drama. P

room!
Alle reacties Link kopieren
You're next
Prom night
Yggdrasil- schreef:
22-11-2017 20:56
room!
Al 2 x gezien en vond er eigenlijk niet zoveel aan.
Inception
The usual suspectst
Intouchables. Weet niet of ie nog op Netflix staat maar dit is echt zo'n mooie film! Absoluut de moeite.
Kwebbeltje91 schreef:
22-11-2017 20:58
Intouchables. Weet niet of ie nog op Netflix staat maar dit is echt zo'n mooie film! Absoluut de moeite.
beste film ooit!!!
ouwewijsneus schreef:
22-11-2017 21:00
beste film ooit!!!
Precies! Vaak gezien maar verveelt nooit.
Alle reacties Link kopieren
Hateful eight!
Alle reacties Link kopieren
Via de app van Pathé kun je ook films huren. Kost wel wat (je betaalt via CC of Ideal) maar het aanbod is wel nieuw.

Qua kosten niet geschikt om twee keer per dag te doen, maar voor af en toe tussendoor misschien wel eens leuk.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
MoirenPhae schreef:
22-11-2017 20:54
Sluipen is wel heel erg overbodig als ze toch doof is.
Hij sluipt dan ook niet. Hij staat gewoon frontaal in het zicht. Naast doof is het slachtoffer ook niet echt opmerkzaam.
( slechte film trouwens)
Kwebbeltje91 schreef:
22-11-2017 20:58
Intouchables. Weet niet of ie nog op Netflix staat maar dit is echt zo'n mooie film! Absoluut de moeite.
Ja! een van de beste films ooit inderdaad.
Samen met the green mile wat mij betreft.
Oh ja the green mile! Ook zeker een indrukwekkende film.
Kwebbeltje91 schreef:
22-11-2017 21:01
Precies! Vaak gezien maar verveelt nooit.
Na de beginscene uitgezet. Ben de enige ter wereld geloof ik :-?
Pieps2016 schreef:
22-11-2017 20:52
Ik lees mee, hou van waargebeurd en drama. P
Niet waargebeurd, wel drama en romantisch. Maaar...naam vergeten! Stom! Het is echt een prachtige film, dus misschien weet iemand hier de naam.

Een jongen is verlamd en zit in een bestuurbare rolstoel. Zijn ouders hebben een advertentie geplaatst voor hulp en vermaak voor hem. Hij is erg verbitterd en wilt niks met enige hulp te maken hebben.

Dan komt er een meisje bij hem werken en krijgen ze een bijzondere band. Ze is bezet,maar haar relatie is niet hetgeen wat ze zoekt...

Weet iemand de naam? Verder kan ik niks vertellen (spoilers).
Shutter Island.
Deze staat op Netflix, vond ik erg goed. Van Stephen King (normaal geen fan van, maar goed)


https://www.youtube.com/watch?v=twbGU2CqqQU
Ikkuz schreef:
22-11-2017 21:21
Niet waargebeurd, wel drama en romantisch. Maaar...naam vergeten! Stom! Het is echt een prachtige film, dus misschien weet iemand hier de naam.

Een jongen is verlamd en zit in een bestuurbare rolstoel. Zijn ouders hebben een advertentie geplaatst voor hulp en vermaak voor hem. Hij is erg verbitterd en wilt niks met enige hulp te maken hebben.

Dan komt er een meisje bij hem werken en krijgen ze een bijzondere band. Ze is bezet,maar haar relatie is niet hetgeen wat ze zoekt...

Weet iemand de naam? Verder kan ik niks vertellen (spoilers).

Ik weet niet welke film maar de omschrijving klinkt wel goed. Hopelijk weet iemand de titel, dan ga ik hem ook kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven