Oud en nieuw met mijn vriendje en zijn familie

23-11-2017 07:47 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus best wel een probleem. Nou ja ik zie het als probleem.. ik ben al 4 maand ziek en dokters weten niet wat het is en gaan waarschijnlijk ook niks meer vinden. Ik ben heel moe en veel last van mijn darmen en geen controle over mijn darmen. Maar nu 31 december wil mijn vriendje super graag dat ik bij hem ben. Ik wil dat ook maar ik vind het heel moelijk. Zijn oom en tante en neef en nicht komen ook.. Ze weten dat ik ziek ben maar alsnog.. ik heb ze ook nog nooit ontmoet. Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Voor die tijd alvast een op koffie met ze drinken en je verder niet te druk maken. Stress helpt niemand, zeker niet om zoiets.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Als hij zó graag wil dat je komt vindt hij het ook niet erg als je niet alles eet of een speciaal dieet volgt toch? Dan kan je voorwaarden stellen.

Dat moet hij dan regelen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Geen glutenintolerantie? Ik was ook altijd erg moe en mijn vorm was toendertijd niet aan te geven in mijn bloed. Ook had ik een zuivelintolerantie.

Verder heb ik door mijn moeheid heel goed mijn grenzen leren aangeven. Moe = moe. En ik ga mezelf niet pesten,omdat ik maar gezellig moet zijn. Vorig oud en nieuw ben ik gaan slapen. Als het me niet lukt, lukt het me niet.
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
23-11-2017 07:52
Voor die tijd alvast een op koffie met ze drinken en je verder niet te druk maken. Stress helpt niemand, zeker niet om zoiets.
Ja, want koffie en darmproblemen gaan zo lekker samen.. not!

Waar ben je het meeste bang voor TO? Je kunt ook even een paar uurtjes aansluiten ipv de hele avond, is dat een optie?

Heb je al eens een voedings- en klachtendagboek bijgehouden? Heeft bij mij destijds aangetoond van welle voeding ik steeds buikpijn kreeg en wat eigenlijk prima kon. Toen ik daarop ging letten ging het een stuk beter!
Als je al maanden ziek bent en geen verbetering verwacht op korte termijn zou ik niets afspreken. Lekker op je eigen bank netflixen en als je vriend je wil zien komt ie maar ff een uurtje bij jou langs.
Gaat het erom dat je hen niet kent, of dat je liever niet wil dat ze zien dat je ziek bent? Kan ik me voorstellen hoor..
Alle reacties Link kopieren
Of dat je misschien vaak naar het toilet moet bij onbekende mensen?
De combinatie geen controle hebben over je darmen en voor het eerst schoonfamilie ontmoeten lijkt me inderdaad erg vervelend. Helaas ben je nu eenmaal ziek. Je hoeft je er echt niet voor te schamen! Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, dat snap ik. Sterkte en hopelijk kom je erachter wat je precies hebt en wat je eraan kunt doen! :rose:
Alle reacties Link kopieren
yoshe schreef:
23-11-2017 08:33
Of dat je misschien vaak naar het toilet moet bij onbekende mensen?
Dit lijkt me het probleem, daar zou ik als darmpatiënt ook geen trek in hebben. Dat gespetter op hun plee tussen de vreemden.
Alle reacties Link kopieren
pip-321 schreef:
23-11-2017 08:18
Ja, want koffie en darmproblemen gaan zo lekker samen.. not!

Dan gaan ze samen een keer melk drinken.
Alle reacties Link kopieren
pip-321 schreef:
23-11-2017 08:18
Ja, want koffie en darmproblemen gaan zo lekker samen.. not!

Waar ben je het meeste bang voor TO? Je kunt ook even een paar uurtjes aansluiten ipv de hele avond, is dat een optie?

Heb je al eens een voedings- en klachtendagboek bijgehouden? Heeft bij mij destijds aangetoond van welle voeding ik steeds buikpijn kreeg en wat eigenlijk prima kon. Toen ik daarop ging letten ging het een stuk beter!
Interpreteer: Ga voor die tijd eens langs. Neem het niet zo letterlijk. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je? Je klinkt erg jong, niet dat dat iets afdoet van het probleem hoor, want dat lijkt me dan weer vervelend genoeg.

Je kunt toch aan hem uitleggen wat je er vervelend aan vind? 'liefje, ik zou graag komen, maar door mijn ziekte voel ik me ongemakkelijk omdat ik erg snel moe ben en de hele avond doorbrengen met visite niet trek, verder vind ik het niet prettig dat ik bij andere mensen naar de wc moet en daar de halve avond verblijf. Ik wil graag een goede indruk maken op je familie, dus ik ontmoet ze liever een andere keer.'

Zoiets moet wel lukken toch?
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
yoshe schreef:
23-11-2017 08:33
Of dat je misschien vaak naar het toilet moet bij onbekende mensen?
Denk dat dit het probleem is.
Wat ik ook helemaal kan begrijpen.
Ik ga zelf ook niet graag bij een ander naar de wc, maar al helemaal niet als ik last van mijn darmen heb.
Zit gewoon niet op mijn gemak dan.

Ziek is ziek.
Vraag hem naar jou te komen.
Als ik me zo voel heb ik ook geen zin om ergens op visite te gaan.
Maar het duurt nog een dikke maand he.
Verleden jaar rond deze tijd heb ik ook last van mijn darmen gehad, was lusteloos enz enz.
Ook onderzoeken.Niks uitgekomen.En is ook vanzelf weer over gegaan.

Beterschap!!
Zeker oudjaar niet, want moet je nog verplicht opzitten tot 12 uur ook. Zou dat lekker aan me voorbij laten gaan. Ga je op nieuwjaarsdag 'n borrel (melkje) doen samen.
Alle reacties Link kopieren
pip-321 schreef:
23-11-2017 08:18
Ja, want koffie en darmproblemen gaan zo lekker samen.. not!

Waar ben je het meeste bang voor TO? Je kunt ook even een paar uurtjes aansluiten ipv de hele avond, is dat een optie?

Heb je al eens een voedings- en klachtendagboek bijgehouden? Heeft bij mij destijds aangetoond van welle voeding ik steeds buikpijn kreeg en wat eigenlijk prima kon. Toen ik daarop ging letten ging het een stuk beter!
Hij woont heel ver weg dus aansluiten gaat het niet worden.
Alle reacties Link kopieren
Labalade schreef:
23-11-2017 08:23
Gaat het erom dat je hen niet kent, of dat je liever niet wil dat ze zien dat je ziek bent? Kan ik me voorstellen hoor..
Allebij eigenlijk.. Ik heb soms gewoon spontaan zo veel pijn dat ik niet eens meer kan lopen.
anoniem_359365 wijzigde dit bericht op 23-11-2017 11:03
8.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
yoshe schreef:
23-11-2017 08:33
Of dat je misschien vaak naar het toilet moet bij onbekende mensen?
Ja dat is ook iets waar ik tegen op zie...
Alle reacties Link kopieren
Maar TO, je geeft zelf aan dat je al vier maanden hiermee loopt en dat dit ook zo blijft. Ga je de rest van je leven niet meer op bezoek? Kijk, als je je niet goed voelt, moet je gewoon thuisblijven, dat kun je zelf het beste inschatten. Maar zo wordt je wereld wel klein.
Laat je binnenstebuiten keren in een ziekenhuis. En als vriendje ver weg woont komt ie maar naar jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven