Telefoon vraag

01-12-2017 12:19 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel minimale en maximale telefoonnummers met een keuzemenu bestaan er op de de wereld?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je vraag niet?
Want Google doet het niet?
Tussen 1 en 7.000.000.000. Maar dat is een gokje.
nerdopviva schreef:
01-12-2017 12:28
Tussen 1 en 7.000.000.000. Maar dat is een gokje.
Ik denk dat je aardig in de buurt zit :P (al lijkt 7 miljard me wat aan de hoge kant). Je zou het nog kunnen berekenen als je weet uit hoeveel cijfers de langste telefoonnummers bestaan.
Alle reacties Link kopieren
Twee keer de helft. Ongeveer.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
01-12-2017 12:41
Twee keer de helft. Ongeveer.
Sorry, ik heb jou niet begrepeb
Manoyani schreef:
01-12-2017 12:53
Sorry, ik heb jou niet begrepeb

Jammer zeg, Himalaya is nou net de enige die het juiste antwoord geeft.
Alle reacties Link kopieren
Oddish schreef:
01-12-2017 12:19
Ik snap je vraag niet?
Sommige telefoonnummers hebben een keuzemenu. Wanneer je belt, moet je een bepaalde nummers toetsen/drukken om doorverbonden te worden. Hoeveel minimale en maximale nummers van dit soort bestaan er op de wereld?
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
01-12-2017 12:34
Ik denk dat je aardig in de buurt zit :P (al lijkt 7 miljard me wat aan de hoge kant). Je zou het nog kunnen berekenen als je weet uit hoeveel cijfers de langste telefoonnummers bestaan.
Hoeveel dan?
23.876
Waarom is het zo belangrijk voor je om dit te weten?
Alle reacties Link kopieren
deepspace schreef:
01-12-2017 12:59
23.876
Ik bedoel op de wereld, niet in Nederland
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alles mensen, maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag. Post alsjeblieft hoeveel maximaal en hoeveel minimaal.
Manoyani schreef:
01-12-2017 13:01
Bedankt voor alles mensen, maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag. Post alsjeblieft hoeveel maximaal en hoeveel minimaal.

Jij geeft ook geen antwoord op mijn vraag: waarom is het zo belangrijk voor je om dit te weten?
Alle reacties Link kopieren
First off all...hoe kunnen wij dit weten??...(en waarom willen wij dit weten)
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het graag weten voor een project
Manoyani schreef:
01-12-2017 13:09
Ik wil het graag weten voor een project

Waarom verwacht je dat wij je (huis)werk voor je doen?
anoniem_299213 wijzigde dit bericht op 01-12-2017 13:11
0.59% gewijzigd
Manoyani schreef:
01-12-2017 12:56
Sommige telefoonnummers hebben een keuzemenu. Wanneer je belt, moet je een bepaalde nummers toetsen/drukken om doorverbonden te worden. Hoeveel minimale en maximale nummers van dit soort bestaan er op de wereld?
Wut.
Alle reacties Link kopieren
Als je niet weet, antwoord dan alsjeblieft niet. Want ik krijg ongewenste commentaren/opmerkingen van mensen die geen antwoord kunnen geven. Dus nogmaals: Wat is het maximale en minimale aantal telefoonnummers die een keuzemenu hebben.
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
01-12-2017 13:10
Waarom verwacht je dat wij je (huis)werk voor je doen?
Dit heb ik helemaal niet gevraagd, bovendien zit ik niet op school.
Manoyani schreef:
01-12-2017 13:13
Als je niet weet, antwoord dan alsjeblieft niet. Want ik krijg ongewenste commentaren/opmerkingen van mensen die geen antwoord kunnen geven. Dus nogmaals: Wat is het maximale en minimale aantal telefoonnummers die een keuzemenu hebben.
Je vraag is onduidelijk en raar. En niemand weet dat precies. Alsof alle landen ter wereld dat ergens op een centrale plek bijhouden/melden en dus kunnen tellen. Duh.

Leg eens uit waarom je dit moet weten?
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 01-12-2017 13:19
20.23% gewijzigd
Manoyani schreef:
01-12-2017 13:13
Als je niet weet, antwoord dan alsjeblieft niet. Want ik krijg ongewenste commentaren/opmerkingen van mensen die geen antwoord kunnen geven. Dus nogmaals: Wat is het maximale en minimale aantal telefoonnummers die een keuzemenu hebben.

Niemand weet dit.
Manoyani schreef:
01-12-2017 13:13
Want ik krijg ongewenste commentaren/opmerkingen van mensen die geen antwoord kunnen geven.

Tsja, zo werkt dat nu eenmaal op een forum...
Manoyani schreef:
01-12-2017 13:14
Dit heb ik helemaal niet gevraagd, bovendien zit ik niet op school.

Daarom staat huis ook tussen haakjes. Als het voor je werk is vind ik het nog veel raarder dat je een onzinnige vraag in onbegrijpelijk Nederlands op een forum stelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven