Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Alle reacties Link kopieren
wow een nieuw topic, gezellig weer verder
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
(O) (O) Ben ik echt eerst????? :jump:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
04-12-2017 16:37
wow een nieuw topic, gezellig weer verder
Stiekeme eersteling !!! ;-)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hallo!
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
04-12-2017 16:38
Stiekeme eersteling !!! ;-)
ja goed he :cheer:
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Drackie!!! Cateautje!!! Pradaaaaa!!!!
We zijn hiehier!
Tvp
Jaaaaaa, gevondeeeeeen!!!!

Hier ben ik! Hoihoi. :)
Dan roep ik maar in dit fonkelnieuwe topic : gefeliciteerd met je verjaardag Hawelry!
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!
Everything you see I owe to spaghetti!
Gevonden. Happy new topic :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie ook weer gevonden! Happy new topic! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik heb een nieuwe zorgverzekering afgesloten. Ik ga 3 euro minder betalen volgend jaar. Dat lijkt niks, maar bij mijn huidige verzekering zou ik juist meer gaan betalen, dus dan is dit toch een stuk beter.
Well done Drackie :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ons topic maar weer gebookmarkt want ik kon het net alleen terugvinden via Google. :|

Goedemorgen! Wat is het hier stil! Nog leuke plannen voor vandaag?
Ha Drackie, het is zeker stil nu. Stilte voor de storm denk ik, haha.
Ik ben even bij buurbaby wezen kijken en knuffelen. Daarna heb ik alvast eten gemaakt voor vanavond, aardappelpuree met witte bonen in tom.saus en een klein gehaktballetje. Lekker een stamppotje van gemaakt (gewoon geprakt in de pan dus) en weer een nieuwe pan havermoutpap gemaakt.
Zometeen nog even wat werken en voor de rest niet zoveel.

En jouw plannen voor vandaag?
Alle reacties Link kopieren
hallo,
hier vanmiddag bijeenkomst van vrijwilligers, vanavond spellenavond.
en wat eten betreft, er liggen nog spruitjes, er is nog gehakt, aardappeltje erbij en klaar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Werd vanmorgen wakker gebeld door de man van Stedin, hij kwam de nieuwe meters installeren. Volgens de voorgaande post zou het meer dan een uur gaan duren, maar hij was al binnen een half uurtje klaar.
Ben benieuwd hoe het gaat verlopen met die dingen, ik had ze kunnen weigeren, maar ze hebben het zo geregeld dat je er toch op een gegeven moment aan moet geloven en dan moet je betalen, dus heb ik het toch maar gedaan, niet van harte dus.. Nou ja, het is gebeurd.

Wat betreft eten, het wordt vanavond Chinese kool.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet zoveel plannen vandaag. Ik ga straks speculaas bakken. Vanavond kring en ik ga trakteren vanwege mijn verjaardag. Ik heb eigenlijk niet zo’n zin in de kring, maar ik ga toch maar. Ik ben vorige keer ook al niet geweest.

Oh ja, eten voor vanavond, daar moet ik ook nog over nadenken. Pff, geen flauw idee nog.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
05-12-2017 12:31
Ha Drackie, het is zeker stil nu. Stilte voor de storm denk ik, haha.
Ik ben even bij buurbaby wezen kijken en knuffelen. Daarna heb ik alvast eten gemaakt voor vanavond, aardappelpuree met witte bonen in tom.saus en een klein gehaktballetje. Lekker een stamppotje van gemaakt (gewoon geprakt in de pan dus) en weer een nieuwe pan havermoutpap gemaakt.
Zometeen nog even wat werken en voor de rest niet zoveel.

En jouw plannen voor vandaag?
Ik las 'huurbaby' :facepalm:
Eindelijk lunchpauze. Maar het smaakt me niet. Ik denk dat ik het brood maar laat voor wat het is en een bak yoghurt met vruchtjes ga proberen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
05-12-2017 12:51
Ik heb niet zoveel plannen vandaag. Ik ga straks speculaas bakken. Vanavond kring en ik ga trakteren vanwege mijn verjaardag. Ik heb eigenlijk niet zo’n zin in de kring, maar ik ga toch maar. Ik ben vorige keer ook al niet geweest.

Oh ja, eten voor vanavond, daar moet ik ook nog over nadenken. Pff, geen flauw idee nog.
Wat is 'kring' Draakje?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Sinterklaas kapoentje 🎶
Nog heel wat pakjes in te pakken, maar m'n gedichten zijn af en de pepernoten en kruidnoten zijn gekocht!
Cateau, ik gebruik tegenwoordig Stevia ipv aspartaam of gewone suikers. Nu las ik in een artikel dat het ook bloedsuikerverlagend zou werken. Ik weet niet of je er iets aan hebt maar wilde het toch even tegen je zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
05-12-2017 12:52
Wat is 'kring' Draakje?
Bijbelkring :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven