Wat zou je het liefste mee terug geven in de zak van Sint?

05-12-2017 22:01 24 berichten
N.a.v. een leuke topic over wat er in de zak zat en waar je blij mee bent, de tegenhanger:
Welk kado vond je echt onwijs lelijk/nutteloos/vreselijk/... en zou je het liefste weer teruggeven?? :$

TO trapt af: een oerlelijke beige kersttrui van de Hema die letterlijk 3 maten te groot is :bonk:
Alle reacties Link kopieren
De microfoon bij de Idance partycube van mijn dochter. Ze is er dolgelukkig mee, maar mijn oren doen zo'n pijn!
Hahahaha leuk topic!

Ik vond alles wel leuk eigenlijk (helaas voor jullie)
Alle reacties Link kopieren
Nou, die enorm vieze douchefris en de helft van het snoepgoed waarover ik net in dat andere topic schreef haha
Alle reacties Link kopieren
Niks hoor, je moet ern gegeven paard niet in z'n bek kijken....
Alle reacties Link kopieren
Castor1975 schreef:
05-12-2017 22:06
Niks hoor, je moet ern gegeven paard niet in z'n bek kijken....

Nouja, als ik nou een paard had gekregen zou ik dat ook echt niet doen ;-D .

Ik ben intussen heel erg klaar met de pepernoten. Wat over is mag Snieklaas wel mee terug nemen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Castor1975 schreef:
05-12-2017 22:06
Niks hoor, je moet ern gegeven paard niet in z'n bek kijken....
Tuurlijk. Niemand zegt dat je als ontvanger hardop je ongenoegen moet uitspuwen over de gever heen.. maar je mag toch heimelijk een kado best niet zo geslaagd vinden? ;)

Oja! De knikkers waar het driejarige buurmeisje mee thuis kwam van de psz. Die vond ik ook wel heel bijzonder!
anoniem_323693 wijzigde dit bericht op 05-12-2017 22:13
Reden: Toevoeging
15.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De twee parfums in cadeausetje die ik gratis bij een bestelling van de rituals kreeg. Had ze maar ingepakt voor mezelf. Allebei echt heel vies, helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niks gekregen..dus Sint en Piet ga maar snel terug en laat de Kerstman maar komen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
precies gekregen wat ik gevraagd heb hihi dus niks hoeft terug. Beter dan vorig jaar toen kreeg ik een parfum die ik niet lekker vind
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel blij met alles eigenlijk, maar er was één cadeautje dat ik al had: een Takkie (van Jip en Janneke) om zelf te beschilderen (ik ben gek op J&J).
Ik geloof dat de kinderen vinden dat de boekjes mee terug mogen. En dat snap ik ook wel een beetje. We komen echt om in de boeken en ik heb geen (voor)leeskinderen; ze spelen liever. En toch blijven (sinter)grootouders stug met boeken aankomen bij elke gelegenheid omdat ze het zelf zo leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaal dat snoepgoed. Gewoon teveel
Niks dat zou ontzettend ondankbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het slechte nieuws van het ziekenhuis :(
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Niets, we zijn allemaal tevreden. :)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
05-12-2017 22:56
Het slechte nieuws van het ziekenhuis :(
:hug:
Ik heb iets gekregen wat ik al had. Geeft niet verder maar dat wordt dus geruild. Dat is soort van ‘mee terug in de zak’ toch? ;-D
anoniem_210122 wijzigde dit bericht op 05-12-2017 23:39
0.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
05-12-2017 22:56
Het slechte nieuws van het ziekenhuis :(
:flower:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje zijn reactie!! Dik vet goud waard, Minder leuk; dat ik morgen een heel playmobil gevangis in elkaar moet zetten. :bonk:
Alle reacties Link kopieren
die mag mee terug hihi
De (verder zeer enthousiaste, blije en dankbare) oudste ging bijna huilen van 'uno junior' , dat was de bedoeling niet en mag dus wel terug. En de glitter lava-lamp van de Action die al stuk was toen ie uitgepakt werd.
Alle reacties Link kopieren
chillzone schreef:
05-12-2017 23:47
Mijn zoontje zijn reactie!! Dik vet goud waard, Minder leuk; dat ik morgen een heel playmobil gevangis in elkaar moet zetten. :bonk:

Oooh mag ik het doen?

Kinderen uit de playmobil leeftijd hier, maar niets zo leuk als grote dozen playmobil in elkaar zetten :flirting:
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Zoon maakte de doos van "zijn" snelkookpan niet eens open, totdat zijn vader een uurtje later opperde dat het misschien een fopcadeau kon zijn. De Kapla was gelukkig wel welkom, die zat in die doos.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven