Lichaamshaar wat lichter is als je hoofdhaar!

06-12-2017 17:10 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wist even niet 123 waar deze topic te plaatsen :cheer2:

Maar goed ik heb eigenlijk bij mezelf gemerkt dat ik elders lichter ben als mijn hoofdhaar en met elders bedoel ik dus down under en me been en armhaar! Wat zou dit kunnen betekenen

Ook mijn man heeft dit. Hij is donker harig (ik ook trouwens) maar als hij zn baard een tijdje laat staan zie je rode, oranje en blonde haartjes eruit groeien zo appart dat terwijl hij donker harig Is! We zijn beiden geen nederlands en de rest is gewoon donker van zn baard. Is het zo dat je dan toch iets lichte genen bij je draagt of??

Nieuwsgierige Aagje over here :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
:fortune: Je grootvader was een alien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het is geheel niets bijzonders...
Alle reacties Link kopieren
Verschil is normaal. totaal niets bijzonders.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Gauw naar de dokter denk ik.... :sick:
Je man heeft het en jij hebt het. Omdat het, ga er even voor zitten TO, heel normaal is!
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra schreef:
06-12-2017 18:24
Je man heeft het en jij hebt het. Omdat het, ga er even voor zitten TO, heel normaal is!
Weet je dat heel zeker?

Ik bedoel moet ik geen bloed laten prikken en onder een mri en foto's laten maken en naar een dermatoloog enz enz


:popcorn: nu jij
:sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
summerjamm schreef:
06-12-2017 18:28
Weet je dat heel zeker?

Ik bedoel moet ik geen bloed laten prikken en onder een mri en foto's laten maken en naar een dermatoloog enz enz


:popcorn: nu jij
Wat wil je horen??
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
06-12-2017 18:45
Wat wil je horen??
Nou vond het gewoon bijzonder wist niet dat het kon voorkomen bij ook donkerharige mannen. Vind het een leuk en uniek gezicht en zie weleens mannen met baarden die precies haarkleur van hoofdhaar hebben en dan merk je dit op is toch wel appart haha.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra schreef:
06-12-2017 18:32
:sarcastic:
Sally Spectra is trouwens dood he.. Ik vind Quin wel bij jou passen :p:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven